Citat:
Ursprungligen postat av
develi
Återigen: Nån har tydligen pistol i misshandeln av flyktingkillarna juli 2016.
Vid mordet på sin far var hon ute efter pistol - men med MR som hitman. Hon själv äger uppenbarligen ingen..
Njae, hela huset på Granliden var ju full av vapen, både knivar (precis innanför entren hängde dem i rad) och gevär. Märkligt att JM inte lyckades manipulera till sig vapenskåpsnycklarna av sin alkoholiserade nydemente far, som tydligen ansåg JM som det bästa på jorden (enligt henne).
Jag tror att JM även verkligen NJUTER av att andra gör skitjobb åt henne, kanske t o m ger det henne den största kicken.
Man undrar ju med vem/vilka JM har delat sänghalm med mellan Aki och MR.......
Jag tror på drog, Aki blev på något sätt drogad nästan direkt när han kom till E-tuna. Om man nu lurat iväg honom till någon plats under förevändning att någon av tvillingarna var skadade, inte faan går man sedan och inhandlar festmat för en massa tusenlappar.
Sedan tycker jag att det är mycket märkligt att han inte har haft mer kontakt med anhöriga då han "festade" med JM på Granliden, han var ju uttalat rädd för JM, riktigt rädd, och då brukar man hålla kontakt med anhörig, ofta och mycket, samt ha "koder" för att det är farligt.
Jag tror även på poliskvinnan som ansåg att ingen hade sovit i stugan, det var för välstädat. JM är ju verkligen välkänd för att just inte städa......