Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-02-20, 00:30
  #937
Medlem
Tantsnusks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moraltanten88
Någon som testat BON ?

Spyan som låg i grinden som man inte bemödade städa upp hela förra veckan summerar hela konceptet rätt bra. Bon - Som en oåtgärdad spya.

Men det kanske är medvetet, det är ju gamla Konrad.
Citera
2017-02-20, 13:16
  #938
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tantsnusk
Spyan som låg i grinden som man inte bemödade städa upp hela förra veckan summerar hela konceptet rätt bra. Bon - Som en oåtgärdad spya.

Men det kanske är medvetet, det är ju gamla Konrad.

det är ju charmen!
Citera
2017-02-20, 16:40
  #939
Medlem
fjolla666s avatar
Dom jag sa tidigare... KK
Citera
2017-02-21, 20:49
  #940
Avstängd
BON kommer inte bli långvariga. Hela stället känns så otroligt ogenomtänkt. O rikta sig mot endast 18 åringar brukar inte gå så bra, alla förkrökar hemma och sen bara dansar ute och inte dricker nå mer. Skolungdomar som inte har pengar till stora festkvällar.
Citera
2017-02-27, 22:07
  #941
Medlem
KnaazMannens avatar
Aa bon kan nog inte konkurrera ut publik.
Citera
2017-02-28, 06:16
  #942
Medlem
TheBITs avatar
Ser man på mängden bokningar osv bon har inplanerat så luktar det en snabb konka, svårt att se hur de ska dra in nog med pengar
Citera
2017-04-16, 03:04
  #943
Medlem
nowadayss avatar
Känns som att de som öppnade bon är ett gäng som lyssnat på personer som jag, födda 86 - 89 som tidigare predikat för att Konrad var så jävla bra (vilket det var). Problemet är att dagens krog-ungdomar inte är ute efter den miljön. Skönheten med Konrad var att det var en skön lokal som inte skrek "Folk i trasiga kläder kan gå till Taj Mahal istället". Dagens 18-20 åringar vill ha samma krogmiljö som "youtube snubbarna" hänger på, klubbar som är dränkta i UV ljus och färgglada shots som bli extra bra på bild.

Det jag nyss skrivit är endast min (alkoholiserade) tanke jag fick när jag läste tråden och betyder inte att det är så. Jag kanske bara är en grinig småbarnsförälder som slutade festa för tidigt, men jag står på mig om att det var skönare att gå ut på krogen påden tiden när ingen brydde sig om fall man spillde jäger på tröjan/skjortan utan brydde sig mer om hur kul man hade istället för hur man ser ut
Citera
2017-05-11, 13:23
  #944
Medlem
moraltanten88s avatar
Västerås ska få en ny club som ska efterlikna Studio 54

https://www.google.se/search?q=studi...w=1366&bih=638

Enligt VLT

https://www.vlt.se/logga-in/vasteras...-eller-trycket
Citera
2017-05-22, 04:44
  #945
Medlem
Vad fan har hänt med utelivet? Hade en diskussion med en bekant i helgen varför BMB lades ner. Det stället drog ju mycket folk.

Är man över 18 men under 30 så finns det inte många ställen att gå till.

Pitchers är ett välbesökt ställe som funnits i många år. Men när bartenderna inte ens vet hur man gör en vanlig drink så undrar man hur länge dom kommer att finnas kvar.
Citera
2017-05-31, 22:50
  #946
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Tuppen123
Vad fan har hänt med utelivet? Hade en diskussion med en bekant i helgen varför BMB lades ner. Det stället drog ju mycket folk.

Är man över 18 men under 30 så finns det inte många ställen att gå till.

Pitchers är ett välbesökt ställe som funnits i många år. Men när bartenderna inte ens vet hur man gör en vanlig drink så undrar man hur länge dom kommer att finnas kvar.
Allt känns värdelöst nuförtin, hade väl funkat om Olearys öppnat för dans på nedervåningen eller om Harrys öppnat igen.
Citera
2017-06-27, 23:09
  #947
Medlem
moraltanten88s avatar
Något nytt som tillkommit?
Citera
2017-06-28, 19:55
  #948
Medlem
Ormhunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moraltanten88
Något nytt som tillkommit?
Bon är till salu och New York Grill & Bar har öppnat i Igor.
https://www.facebook.com/newyorkgrillbarvasteras/
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback