Citat:
Ursprungligen postat av
6nysningar
Jaså du sitter och funderar på mig du, har haft annat att göra som att fira midsommar och knulla men nu var det förbi och jag kan ge dig en analys. Vi börjar med åk. Tänka sig att man i en plädering börjar tala om att aki kunnat mördas av än det ena än det andra, Kvävd via påse, förgiftad, drogad, i en barnpool, i en solstol etc utöver det stupfull men inte på egen hand ifyllan. Helt enkelt så jävla bondigt så jag lämnar detta, hikes däremot var bra. Sjukt skickligt att gå på den skabbiga afghanen och påvisa hans lögner om och om igen. Lika bra var att visa polisens jakt på erkännande av densamme. Att likså visa på förändringarna i familjen möller dito. speciellt syrran som vart en stackars kamelont och mamman tillika mormor som sitter som påtvingat stöd åt anonyma dårar desto bättre. Hikes fick fram att detta knappt handlar om mord endast skvaller i den mest "adams family" släkten ever bäst. Ett skvaller mord endast.
Inte fel med klassiska högtider.
Aki behöver man inte
kommentera, jag vet inte
när gissningar är åtalbart och hur åkl fått genom häktningar är närmast
helt oförklarligt. Man får anta att huvudvittnet MR inte kommer anses trovärdig och då skall misstankarna avskrivas från JB och JJ skyndsamt.
Citat:
Ursprungligen postat av
6nysningar
Lipa mer. Mormor är ett äckel har det undgått dig? Så falsk och inget annat har hon gjort än att sitta och vråla om pengar. Att hon ens orka dra upp att DB och JB tiggt pengar övergår mig för så var det inte. Det var inget annat än en oskyldig antydan som kärringen övertolkade. Så det så.
Vi har bevittnat en
släktfejd värre än Dallas under rättegången, vilken
såpopera detta blev, och roll besättningen var inte genomtänkt.