Citat:
Ursprungligen postat av
Blatteman
Ja du alpha lilleman ganska enkelt om man tänker efter lite.
Ja, jag håller med om att det inte krävs någon nämnvärd tankeansträngning.
Dessvärre har du inte gått i land med den saken än.
Citat:
Ursprungligen postat av
Blatteman
1,8 miljarder korttransaktioner ja. Glömde du redan att det även tillkommer en procentuell extraavgift utöver kortdragningsavgiften när det är kreditkort.
därav total summan på cirka 8miljarder i kortavgifter.
Nej, jag glömde inget.
Det jag uttalade mig om var bankernas avgifter. Kostnaden för kredit och kreditkortföretagens kostnader för bedrägerier, kundservice mm har jag inte uttalat mig om.
Citat:
Ursprungligen postat av
Blatteman
Jag har däremot redogjort det andra men du verkar vara den enda med inte alltför hög iq eftersom du inte förstod innebörden av svaren när alla andra gjorde det.
Nej, du har inte lämnat någon redogörelse alls. Det är helt tomt på det.
Det enda du levererat hittills är tomma påståenden.
Men om du nu menar att du behöver ta hjälp av någon annan för att redogöra för grunden för dina påståenden så går det alldeles utmärkt. Jag vill bara se en redogörelse i tråden. (Och där det går att ställa kontrollfrågor till den som redogör).
Kan du se till att det kommer fram nu.
Citat:
Ursprungligen postat av
Blatteman
Och vad aliexpress har med kontanthantering att göra fattar jag inte. aliexpress är online och då betalar folk med banköverföring om man vill köpa deras skräp det är ju inget konstigt.
Utan kortbetalning så får du naturligtvis betala med kontanter till Aliexpress.
Kan du nu redogöra för hur det går till när du betalar kontant när du köper av Aliexpress.
Eller har du kommit på att det inte kommer att göras och att ekonomiska aktiviteten går ned om allt skall betalas med kontanter.