Citat:
Ursprungligen postat av
adressandring
Där har vi det igen. "Vi svenskar".
Ahmed är också en del av "vi svenskar". Han är till och med folkvald politiker. Så han kanske räknas ännu mer än dig som en del av detta "vi svenskar" då ett x-antal tusen människor röstat på honom i ett val.
Tack!
Jag kunde inte fått ett tydligare exempel av dig för att bevisa min tes i förra inlägget.
Nämligen att du är en utopist som struntar i allt vad fakta och logik heter.
Du vill ha en generös invandring, men orkar inte motivera varför det skulle vara bra för oss svenskar.
Istället drar du till med en massa fula debattknep.
Kahin Ahmed räknar inte jag som svensk. Lika lite som jag räknar en norrman som kom till Sverige i tjugoårsåldern som svensk, oavsett hur många år han sedan bor här. Han är norrman, och Kahin är somalier.
Jag ser i andra inlägg att du håller på med sofisteri om begreppet "svensk".
Medvetna missförstånd och skapande av förvirring är ett annat älskat knep hos utopisterna, eftersom de är för lata och dumma att argumentera vettigt.
Dessutom vill de gärna ta kontroll över språket som används, då kan de nämligen styra debatten. Nej adressandring, du är inte vår språkkung som bestämmer vad olika begrepp betyder.
Citat:
Ursprungligen postat av
adressandring
Ska jag behöva länka till en bild när SD:s medlemmar går på marsch med nazistuniformer på sig anno 1995?
Tack återigen för ett bra exempel på hur utopister som dig försöker härska genom personangrepp istället för att ta en riktig debatt.
De är bara sketna mobbare.