Citat:
Ursprungligen postat av
EMMA1994
Precis och som du skrev innan 200 är ju inte ljusets hastighet kan dem inte se det bör dem ju inte byta fil
Kör du lika illa som du skriver, och inte kan skilja på de och dem så är du en idiot. Hint: det skall vara
de i din text ovan, tänk de=hon, dem=henne, fast du kanske säger 'jag gav hon snuset' när det egentligen heter 'jag gav henne snuset', vilket i så fall bevisar att du är en idiot. Men du kanske också snart kör ihjäl dig ...
Citat:
Ursprungligen postat av
xcom
Det är ju bara 7 millar per år så en rolig bil har nån Kovacs råd med iallfall
Mattesnille
Citat:
Ursprungligen postat av
meanMrMustard
Du har inte läst vad jag skrev.
Vi kan ha åsikter om "idioterna" som kappkörde, men poängen är att kvinnan inte visste varför de körde för fort. Hon missade helt enkelt att kika i backspegeln. Att vi sitter på facit (?) nu angående "idioterna" spelar liksom ingen roll. Det kunde ha varit någon som hade bättre anledning, eller laglig rätt, att hålla den höga hastigheten som "idioterna" höll.
Det spelar ingen roll varför de körde fort, och det spelar ingen roll hur noga hon kollade i backspegeln, om de kom som idioter får de för fan hålla en fot på bromsen för att vara redo, det behöver ju inte vara ett filbyte, det kan ju vara en älg.
Du tycker inte upphinnande väjer? Särskilt om man kör drygt dubbla tillåtna hastigheten?
Cheezus ...
Fascinerande hur många utsocknes dårar som dras till denna typ av trådar, kör de/ni alla EPA-traktor (typ A heter det numera antar jag)? Finns det överhuvudtaget någon slags fortkörning ni inte accepterar? Om jag kör som en dåre utanför ert hus och kör ihjäl ert barn som inte respekterar att det inte var övergångsställe, är det OK också?