2017-06-21, 16:37
Medlem
WarWarrens avatar
Jag vore intresserad av din definition på landslide. Jag skulle säga att Mitt Romney vann något av en landslide i detta distrikt 2012, då han slog Obama med 23 procentenheter. Använd huvudet, det här distriktet ska inte ens vara i spel för demsen. Single digits är en strategisk motgång för GOP, men en fin liten Potemkinkuliss man kan visa upp för Dompan, så han och hans ja-sägare får vatten på sin knaskvarn.

Citat:
Ursprungligen postat av Japhy
Återigen lär vi oss att liberala opinionsinstitut försöker manipulera valen. Trots en valbudget på 27 miljoner dollar, klarade sig inte demokratten. Handels vann med en LAND SLIDE VICTORY och kan nu jobba vidare med att MAGA.

Enligt masssmedia var valet så gott som över (någon som känner igen sig)? Att förlora mot en kvinna, trots att GOP-väljare ju ska vara kvinnohatare måste te sig som extra svårt att hantera.

Det verkar som om DNC numenar består av islamister, BLM, feminister och kändisar från Hollywood. En liten intresseorganisation för den abosluta minoriteterna.

Men det var säkert ryssen som hackade valet nu igen.

Hur myckett förlorar en kandidat på att få backning av Rosie O´Donnel? 10%?

http://www.breitbart.com/big-hollywo...onal-election/
Senast redigerad av WarWarren 2017-06-21 kl. 16:39.
2017-06-21, 17:14
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WarWarren
Jag vore intresserad av din definition på landslide. Jag skulle säga att Mitt Romney vann något av en landslide i detta distrikt 2012, då han slog Obama med 23 procentenheter. Använd huvudet, det här distriktet ska inte ens vara i spel för demsen. Single digits är en strategisk motgång för GOP, men en fin liten Potemkinkuliss man kan visa upp för Dompan, så han och hans ja-sägare får vatten på sin knaskvarn.
I förhållande till opinionsundersökningarna (som ju är oerhört pålitliga när de förklarar att demokrater leder) segrade Handel med c:a 8 procentenheter (förtydligande för trådens trattskallar: Undersökningarna visade att Handel låg back med c:a 4 procent. Hon vann med c:a 4 procent. De förutspådde en förlust. Det blev en LAND SLIDE victory, precis som väntat. Och detta TROTS att utsocknes Hollywoodpatrask och annat skräp pumpade in över 20 miljoner dollar i förlorarens kampanj.

Att det dessutom omnämts otaliga gånger, av självgoda demokrater, som en "testing ground" för Trump, medan det nu låter som att valet var självklart och utgången given på förhand, säger oss alla att era tårar rinner, såren ännu slickas och att det givetvis måste varit RYSSEN som HACKADE de amerikanska väljarnas MEDVETANDEN. Jag förväntar mig nu en grundlig utredning.

Som jag tidigare förutspått kommer kongressvalen 2018 bli ytterligare en LAND SLIDE victory för Trumps kärntrupper. Ska bli så roligt att följa alla diskussioner om hur opinionsmätningarna visar på storslam för dems, som vanligt. Men verkligheten är MAGA och röda kepsar för hela slanten.

LAND SLIDE VICTORY all over!!!
2017-06-21, 19:07
Medlem
Kafka_Gods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FlashyBear
Är du en analfabet? Typ hela MSM trodde att Ossof åtminstone hade bättre chanser att Handel (dvs att GA-6 var lead-D). De trodde det eftersom Ossof presterade väldigt bra i mätningarna och eftersom Trump-Putin something-something IMPEACHMENT!!!

Han tror Du tror kanske också att 2+2=5...

Här får du ett bra exempel

Många MSM ville ha det som 'a referendum on Trump'. Well...
Om Dems inte kunde vinna under Trump's "sämsta" månad, vad händer när Russia/Obstruction-gate dör?

Det var ett synnerligen dåligt exempel. Är det en form av ironi att först fråga om någon är analfabet för att sedan citera ett inlägg du helt missuppfattat?
2017-06-21, 19:14
Medlem
Kafka_Gods avatar
Citat:
I förhållande till opinionsundersökningarna (som ju är oerhört pålitliga när de förklarar att demokrater leder) segrade Handel med c:a 8 procentenheter (förtydligande för trådens trattskallar: Undersökningarna visade att Handel låg back med c:a 4 procent. Hon vann med c:a 4 procent. De förutspådde en förlust. Det blev en LAND SLIDE victory, precis som väntat. Och detta TROTS att utsocknes Hollywoodpatrask och annat skräp pumpade in över 20 miljoner dollar i förlorarens kampanj.

Att det dessutom omnämts otaliga gånger, av självgoda demokrater, som en "testing ground" för Trump, medan det nu låter som att valet var självklart och utgången given på förhand, säger oss alla att era tårar rinner, såren ännu slickas och att det givetvis måste varit RYSSEN som HACKADE de amerikanska väljarnas MEDVETANDEN. Jag förväntar mig nu en grundlig utredning.

Som jag tidigare förutspått kommer kongressvalen 2018 bli ytterligare en LAND SLIDE victory för Trumps kärntrupper. Ska bli så roligt att följa alla diskussioner om hur opinionsmätningarna visar på storslam för dems, som vanligt. Men verkligheten är MAGA och röda kepsar för hela slanten.

De fyra sista relevanta undersökningarna innan valet hade en tie och tre vinst för Handel.
2017-06-21, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kafka_God
De fyra sista relevanta undersökningarna innan valet hade en tie och tre vinst för Handel.
Ja väljare är rörliga och demokraterna har ju haft makten under lång tid. Kommer trump att kunna uppfylla sina vallöften eller inte, det är nog frågan och därmed avgör hur väljarnas dom blir. Redan har ju Trump rekordlåga förtroendesiffror som ledare och avsaknad av arbetsskapande åtgärder. Kärnväljarna kanske håller ut men det vinner Trump eller republikanerna inget val på. En impopulär president måste arbeta hårt, inte spela golf, träffa fansen eller förbanna medierna halva tiden han är vaken. En feg och impulsiv president är ju inte mycket att ha om det hettar till ute i världen.
2017-06-21, 20:04
Medlem
TRUMP RALLY IDAG!!

Pre-rally sändningen börjar om ca 2 timmar!
https://youtu.be/LGNaBO-x2ho

Intervjuer bland folk som köar och sånt.

MAGA
2017-06-21, 21:58
Medlem
HelloChrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jagarbara
TRUMP RALLY IDAG!!

Pre-rally sändningen börjar om ca 2 timmar!
https://youtu.be/LGNaBO-x2ho

Intervjuer bland folk som köar och sånt.

MAGA

Kvällen räddad!

edit. Bra stream där med RSBN! också glädjande att se dem göra bra med dollar på Youtube's superchat!

Citat:

Amen broder!

MAGA fortskrider som vanligt under budget and ahead of schedule
Trump har väckt hoppet till liv i hela väst!
Senast redigerad av HelloChrist 2017-06-21 kl. 22:02.
2017-06-21, 23:46
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HelloChrist
Kvällen räddad!

edit. Bra stream där med RSBN! också glädjande att se dem göra bra med dollar på Youtube's superchat!

Amen broder!

MAGA fortskrider som vanligt under budget and ahead of schedule
Trump har väckt hoppet till liv i hela väst!
De bespottade skattebetalarna, försvararna och nationsbyggarna har sagt ifrån.
Jobbigt för de som vill skapa ett Europa av USA. Det står äntligen mot FN och NWO och allt vi kallar det. Det finns ett hopp. Hoppet heter Trump.

Frågan är hur han ska kunna avsluta krigen?
2017-06-21, 23:50
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:

Det blir att någon släpper hemlig information om korrupta politiker och sedan står dem framför domstolen.

För att Trump ska lyckas så måste han krossa media's trovärdighet. Det har han snart gjort. Men det krävs mer.
2017-06-22, 09:41
Medlem
FlashyBears avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kafka_God
Det var ett synnerligen dåligt exempel. Är det en form av ironi att först fråga om någon är analfabet för att sedan citera ett inlägg du helt missuppfattat?

Du måste vara en analfabet, lågbegåvad, eller kanske helt enkelt ljög du om att 'tror knappast någon väntade sig att Ossoff skulle vinna'.

Det faller liksom på sin egen orimlighet eftersom det bland annat blev historiens dyraste 'house race'. Och det är bara att googla/läsa MSM för att förstå att det var så många som trodde att Ossof skulle vinna att somliga började ställa hypotetiska frågor som i fittaktivistens inlägg.
2017-06-22, 11:45
Medlem
WarWarrens avatar
Citat:
De bespottade skattebetalarna, försvararna och nationsbyggarna har sagt ifrån.
Jobbigt för de som vill skapa ett Europa av USA. Det står äntligen mot FN och NWO och allt vi kallar det. Det finns ett hopp. Hoppet heter Trump.

Med tanke på att Trump delegerat i princip all militär policy till Pentagon är din fråga lite felställd. Bör lyda: Hur ska Mattis avsluta krigen? Mitt svar: svårt att föreställa sig alls med tanke på att truppmängden nyligen ökats i Afghanistan.
2017-06-22, 12:31
Medlem
Kvasiintellektuells avatar
Miljövännen och geniet Trump vill bygga solpaneler på muren till Mexiko. Idén är hans egen.

http://afp.omni.se/905f7612-1fe6-473d-a457-ac07fd4fb84f

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in