Citat:
Ursprungligen postat av
Reimer
Troligen jättearg och hon ångrar att hon inte eldade upp MR tillsammans med bilen, men lagt kort ligger och vi får se vad som händer nu, Hikes är inte nöjd i alla fall, i och för sig är det förståeligt men som Wenna sa, de visste inte om det var ett blindskott eller inte så Hikes får gilla läget.
Kan rätten ta kaffe, jag behöver poppa mer popcorn.
Citat:
Rajabi har försökt att ta kontakt med kompisen och lyckats. Kompisen ska försöka ta sig till Sverige de närmsta få dagarna, berättar Rajabi.
Personen har familj i Danmark, där han huvudsakligen tillbringar sin tid.
Slänger in lite anledningar som MR uppger.
Varför?
Citat:
- Jag visste inte exakt vad som hade hänt men jag sa att hon också var med i det här. 42-åringen upprepade att det var skitsnack. Jag vet inte hur många örfilar jag fick."
"- Jag berättade kortfattat vad som hade hänt och sa att jag verkligen inte visste vad jag skulle ta vägen. Eller vad jag skulle göra."
- Då frågade han mig om 42-åringen som hade följt med mig, om hon var behjälplig på något sätt. Då sa jag att jag inte litade helt och hållet på henne. Jag var osäker på om hon skulle svika mig någon gång."
- För att jag tänkte att det kommer att behövas, 42-åringen lyssnade inte på mig, hon ville bara sticka. Jag tänkte att de här grejerna kan komma att hjälpa mig."
Wenna: Menade du att de här sakerna skulle få henne att lyssna på dig?
- Ja."
"Wenna: Varför spelade du upp det för henne?
- Jag ville tvinga henne att hjälpa mig. Jag litade inte på henne.
Wenna: Hur skulle hon hjälpa dig?
- Hon planerade allt själv, den enda hjälpen jag ville ha var att jag inte skulle åka dit, inte fastna hos polisen."
Live svt
Citat:
På så vis skulle Rajabi ha ett verktyg för att sätta press på Arbogakvinnan att inte svika honom, berättar han."
Planen var att vännen skulle förvara inspelningen på säker plats, för att ha vid ett senare tillfälle om det behövdes, enligt Rajabi." Live expressen