2017-06-19, 11:50
Medlem
ImMcGyverLOLs avatar
Nu förmodar jag att du menar "the old in-out, in-out", d.v.s pumpandet. 15-20 minuter typ.
Citera
2017-06-19, 12:15
Medlem
Dille24s avatar
Om snittet är 7 minuter och de flesta som hänger på flashback håller på i fyra timmar känns det som att det måste finnas väldigt många 4 sekundare där ute.

Själv är jag väl en sån. Har jag inte kommit tidigare så räcker det ofta att stoppa in den :/

Som tur är finns det ju fler sätt att ha sex och har man kommit tidigare tar det ju lite längre tid.
Citera
2017-06-19, 16:34
Medlem
Starobrnos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dille24
Om snittet är 7 minuter och de flesta som hänger på flashback håller på i fyra timmar känns det som att det måste finnas väldigt många 4 sekundare där ute.

Själv är jag väl en sån. Har jag inte kommit tidigare så räcker det ofta att stoppa in den :/

Som tur är finns det ju fler sätt att ha sex och har man kommit tidigare tar det ju lite längre tid.
Du är lycklig som hinner få in den. Jag brukar tömma i mina brallor innan dess.
Citera
2017-06-19, 16:56
Medlem
Hur länge som helst om jag inte fokuserar på att just uppnå orgasm. Men kuken blir ju trött och överkänslig till slut så att den dör.
Citera
2017-06-19, 22:29
Medlem
Draug88s avatar
Är jag pigg och vill så kan jag hålla mig hur länge som helst eller hur kort som helst, har rätt bra kontroll.
Men om jag är av något anledning ofokuserad så kan det gå jävligt fort, typ 4-5 min om tjejen går på ordentligt. Hon har gjort det för att jävlas med mig ett par gånger... :P
Citera
2017-06-20, 07:14
Medlem
Ni kan ju inte mena att ni håller i timmar om ni retar kuken hela tiden? Antar att ni håller på en stund och tar pauser. Annars är ni ju bara konstiga.
Vilken tjej vill knulla i timmar? Viktigare att han vet hur han får en att komma än att pumpa på i hundra år = zzz.
Citera
2017-06-20, 07:38
Medlem
Med rätt kvinna så har jag lyckats komma 4 ggr utan att slakna. Det har bara hänt enstaka gånger och det kräver en smått galen tjej också.
Men att komma 2 ggr på rad utan att slakna är inga konstigheter.

Tidsmässigt så brukar jag vilja dra ut på knullet genom att pausa en aning när jag känner att det är svårt att hålla tillbaka. Främst för att man laddar upp ett skönare och större sprut på så sätt.
Timslånga knull är porrigt. Men funkar inte till vardags riktigt, så då blir det mer runt 15-30 min för att lätta på trycket bara..
Citera
2017-06-20, 09:03
Medlem
Varierar vilt, allt mellan halvminuten och obegränsat.
Spänd, stressad, "inte i kroppen", risk att bli upptäckt = kort tid
Avslappnad och närvarande = obegränsat

Det kommer också an på vad man gjort innan själva knullandet, och på ställningarna. Bakifrån = kortare tid. Bli riden = längre tid.
...och så beror det på 5000 andra detaljer också.

Skönt att kunna ge ett så precist svar på frågan...
Citera
2017-06-20, 09:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72
Vill ju inte skryta men efter ngr års träning o lemmen i toppform så iallfall 4 timmar.

Om du knullar i 4 timmar innan du får utlösning har du nog problem och borde träffa en läkare
Citera
2017-06-20, 09:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Ni kan ju inte mena att ni håller i timmar om ni retar kuken hela tiden? Antar att ni håller på en stund och tar pauser. Annars är ni ju bara konstiga.
Vilken tjej vill knulla i timmar? Viktigare att han vet hur han får en att komma än att pumpa på i hundra år = zzz.

Vissa konstiga människor (t ex jag själv) tycker det är skönt att knulla, och för mig är knullande betydligt mycket mer än att bara komma.
Jag knullar hellre en timme utan att komma, än i 45 sekunder till tömning.
En del tycker att man då "knullar i onödan", men så ser jag inte på det.
Citera
2017-06-20, 10:13
Medlem
Dille24s avatar
Får till viss del hålla med EU-migranten. När väl utlösningen kommer är ju det roliga förbi.
Citera
2017-06-21, 21:34
Bannlyst
Jag fattar tråden man kunde hålla sig i en timme när man var runt 20år och hur länge som helst när man var mellan 30 -40år det droppade sperma som man inte kände av det blev vitt skum i fettan om vi säger så?

Men efter 45år så kommer man lättare IGEN?? Sorgen är att man måste vila ett bra tag.Jag har inte kollat upp detta men det har nog att göra med prostatan.
Jag har inte sovit 8 tim i sträck på över 7år. (kissaa)

Om jag var 23år i dag så är vissa saker bra att veta det var ingen som sa nåt till mig?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in