2017-06-17, 21:52
Medlem
Som rubriken säger vad är det mest prisvärda att köpa idag? Finns det en okej mobil för typ 2 tusen om man ej köper samsung eller iphone?
Citera
2017-06-17, 21:57
Medlem
Kaustis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av marlbroman1994
Som rubriken säger vad är det mest prisvärda att köpa idag? Finns det en okej mobil för typ 2 tusen om man ej köper samsung eller iphone?

Vad ska du ha mobilen till?
Citera
2017-06-17, 22:00
Medlem
Zaedrewss avatar
Jag skulle säga Xperia. Har ägt både iPhone som Samsung. Men kärlek har man nu bara för Xperia. Bäst skärm, bäst kamera, bäst gränssnitt bäst allt.

En under 2000 och extremt bra en.
https://www.netonnet.se/art/telefoner/mobiltelefoner/sony-xperia-l1-black/242392.9042/
Senast redigerad av Zaedrews 2017-06-17 kl. 22:03.
Citera
2017-06-17, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kausti
Vad ska du ha mobilen till?

Instagram facebook messenger bankd id osv det "vanliga" lite bilder. Nöjer mig ganska bra vid en liknande av min samsung s5 men kanske lite mer minne och lite mer ram minne. Men den börjar bli trasig och är liiiite klen så att säga.
Senast redigerad av marlbroman1994 2017-06-17 kl. 22:09.
Citera
2017-06-17, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Jag skulle säga Xperia. Har ägt både iPhone som Samsung. Men kärlek har man nu bara för Xperia. Bäst skärm, bäst kamera, bäst gränssnitt bäst allt.

En under 2000 och extremt bra en.
https://www.netonnet.se/art/telefoner/mobiltelefoner/sony-xperia-l1-black/242392.9042/

Kommer tyvärr inte till rätt ställe! säg gärna namenet
Citera
2017-06-17, 22:13
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Kommer tyvärr inte till rätt ställe! säg gärna namenet

Länken blev fel. Testa igen. Jag tycker Sony gör de absolut bästa mobilerna. Jag gillar att fota och jag föredrar min Experia z3 mot min Samsung Galaxy S7 Edge för att få bra bilder. Min gamla Experia har också bättre då både gränssnitt som snabbhet än både Egde som iPhone 6. Jag ångrar att jag köpte nu det senaste från Samsung som fanns när jag bytte mobil senast. Nästa gång kommer jag välja det senaste från Sony.
Citera
2017-06-17, 22:16
Medlem
Ryggradsluss avatar
Citat:

Moto G5 gillar jag.
Citera
2017-06-18, 00:52
Medlem
Kan varmt rekommendera ZTE Axon även om den ligger lite över din prisklass.
Citera
2017-06-18, 01:05
Medlem
Citat:
Du kan få tag i en nästan nu huwei för det priset ibland till och med ny hos vissa telebutiker dock osäker på stavning
Citera
2017-06-18, 21:25
Bannlyst
Lenovo Moto i olika modeller verka vara prisvärd, dessutom har det oftast ren Android, ett arv ifrån google , då google ägde Motorola mobildivision.
Citera
2017-06-18, 21:29
Medlem
frank_pes avatar
Citat:
Nöjer mig ganska bra vid en liknande av min samsung s5 men kanske lite mer minne och lite mer ram minne.
Dessa har 1 GB mer i RAM än din Samsung och har fått bra omdömen:
HUAWEI P9 LITE (Kan uppgraderas till Android 7)
ZTE Axon 7 Mini

Kan du tänka dig att handla från utlandet så kolla in Elephone P8 Mini som kan skickas via Holland med PostNL för att undvika extra skatt och tull.
http://www.tomtop.com/cell-phones-2/ har en hel del prisvärda alternativ som skickas inom EU också.
Citera
2017-06-18, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frank_pe
Dessa har 1 GB mer i RAM än din Samsung och har fått bra omdömen:
HUAWEI P9 LITE (Kan uppgraderas till Android 7)
ZTE Axon 7 Mini

Kan du tänka dig att handla från utlandet så kolla in Elephone P8 Mini som kan skickas via Holland med PostNL för att undvika extra skatt och tull.
http://www.tomtop.com/cell-phones-2/ har en hel del prisvärda alternativ som skickas inom EU också.

huawei mobilen har jag kikat på tidigare idag den verkar som det bästa än så länge. Jag ska kolla på dom andra alternativen annars blir det nog än huawei mobilen! tackar och bockar för tipsen
Senast redigerad av marlbroman1994 2017-06-18 kl. 22:58.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in