Citat:
Ursprungligen postat av
dualwield
Mm kan vara så! Ja, precis. Det enda man begär är att man får ett besked så att man kan rätta sig efter det och att man respekterar varandra. Tyvärr verkar tjejer behandla killar respektlöst i allt större grad. En annan grej jag börjar störa mig på är tjejernas kravlista "Don't bother swipe right if you´re under 185 cm" eller att dom kräver saker i stil med "Wine and dine me first". Har också sett många som enbart är ute efter sugardaddys. Rent horeri börjar det bli.
Nästan alla killar skriver ut sin längd, har jag märkt, och om de har insett hur kinkiga kvinnorna är på den punkten så förklarar det en del. Vissa skriver _enbart_ sin längd och inget annat

Lite underligt kan jag tycka..
Men ja, jag ska säga dig att det finns killar som är bra på att försvinna också, men de är kanske färre, vad vet jag. Överlag är väl dejtingsiter och -appar till fördel för oss kvinnor, då männen ofta är fler (sägs det, vet inte om det stämmer). Tjejer har väl generellt sett råd att bete sig rätt illa, för det finns _alltid_ fler killar..