2017-06-15, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Noose..
Och så var det slut

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/lqEW7/jessica-sogaard-vill-skilja-sig-fran-runar

Vilket trams av aftonbladet att påstå att Runar & Hustrun skulle haft svårt med dagisräkningarna. Hoppas Runar stämmer brallorna av dem.
Om det finns någon som tror på tramset så vill jag se källa på det.
Citera
2017-06-16, 06:38
Medlem
ace_secs avatar
unvis.it/http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/lqEW7/jessica-sogaard-vill-skilja-sig-fran-runar

Efter nio år som gifta – nu väljer Jessica Sögaard, 42, att skilja sig från maken Runar Sögaard, 49.
På torsdagen lämnade hon in en skilsmässoansökan till Nacka tingsrätt.

Citat:
Enligt ansökan om äktenskapsskillnad är det endast Jessica Sögaard som står bakom beslutet att skilja sig och som har skrivit på den. Eftersom makarna har två gemensamma minderåriga barn är det praxis att det först är sex månaders betänketid.

Paret förlovade sig i slutet av 2007 och Runar Sögaard flyttade då in i sin blivande frus lyxvilla i Nacka, som hon ärvt av sin far.
Citat:
De senaste åren har varit ekonomiskt tuffa för paret, där många obetalda fordringar gått till tingsrätten, bland annat dagisavgifter till Nacka kommun, skulder från hantverkare och kreditinstitut.
Citera
2017-06-17, 19:42
Medlem
ollon2013s avatar
Vad lever denna man av eg., hamnar ju i ett vakum nu när hans kvinna vill skiljas. Tänker bostad/ekonomi mm. Denne amatörjesus, som inte verkar ha några skrupler alls,
skall han nu leva på bidrag?
Ni som har insikt i ämnet, upplysning(ar) emotages tacksamt. Kan Norge tänkas ta emot honom?
Citera
2017-06-17, 21:09
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mullenö
Vilket trams av aftonbladet att påstå att Runar & Hustrun skulle haft svårt med dagisräkningarna. Hoppas Runar stämmer brallorna av dem.

(FB) Den stora skvallertråden om Runar Sögaard! (Sammanfogad /Mod)

#737 i denna tråd - där hittar du tredskodomen på de obetalda dagisavgifterna.

Edit: Äsch - nu såg jag att det var Mullenö som trollade. Suck. Men i alla fall.
Citera
2017-06-18, 00:57
Medlem
Hon har väl tröttnat på honom.
Vill inte längre vara kassako till honom
Citera
2017-06-18, 12:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SingSing
Hon har väl tröttnat på honom.
Vill inte längre vara kassako till honom
Vad vi än tycker i denna tråden så lär det lätt gå att ställa upp en lång kö av svenska kvinnor som mer än gärna tar över försörjarrollen för Runar.
Citera
2017-06-18, 13:55
Medlem
ollon2013s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av valaam
Vad vi än tycker i denna tråden så lär det lätt gå att ställa upp en lång kö av svenska kvinnor som mer än gärna tar över försörjarrollen för Runar.

Tyvärr är det nog så, att det poppar upp en ny kvinna snart, som har lite på sina konton. Runar tar ju inte vem som helst. Följer "utvecklingen".
Citera
2017-06-18, 16:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ollon2013
Vad lever denna man av eg., hamnar ju i ett vakum nu när hans kvinna vill skiljas. Tänker bostad/ekonomi mm. Denne amatörjesus, som inte verkar ha några skrupler alls,
skall han nu leva på bidrag?
Ni som har insikt i ämnet, upplysning(ar) emotages tacksamt. Kan Norge tänkas ta emot honom?

Han drog väl in någon/ett par miljoner på flyktingboende förra året blåste väl Bert Karlsson på en 100.000 läste jag. Var visst sonen som stod som firmatecknare, eftersom han ju har näringsförbud och är i personlig konkurs
Citera
2017-06-18, 19:42
Medlem
ollon2013s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LDRLDR
Han drog väl in någon/ett par miljoner på flyktingboende förra året blåste väl Bert Karlsson på en 100.000 läste jag. Var visst sonen som stod som firmatecknare, eftersom han ju har näringsförbud och är i personlig konkurs

Ok, inte dax för honom än alltså att sitta med mugg utanför ICA. "Ty den som har, åt honom skall varda givet, så att han får över nog", ja herre Jesus.
Tack för infot.
Citera
2017-06-18, 20:07
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mullenö
Om du läser vad som står:

De senaste åren har varit ekonomiskt tuffa för paret, där många obetalda fordringar gått till tingsrätten, bland annat dagisavgifter till Nacka kommun, skulder från hantverkare och kreditinstitut
http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/lqEW7/jessica-sogaard-vill-skilja-sig-fran-runar

Det är offentliga handlingar och du kan nog vara övertygad om att de uppgifterna är kontrollerade - eftersom det är så enkelt att kolla upp dem.
Citera
2017-06-18, 20:09
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Till och med missbrukande lodisar får ju kvinnor ... så det tror jag säkert.
Däremot är jag mer tveksam till att det är så många kvinnor med den ekonomiska förutsättningen som skulle köa för avskrapet.

Men det finns ju folk till allt så ...
Senast redigerad av micro113 2017-06-18 kl. 20:34.
Citera
2017-06-18, 21:31
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ja, det ska bli intressant att följa vem det blir. Kanske något av exen tar honom tillbaka? Såg att t.ex. Agneta Sjödin var singel igen. Tilde de Paula är numera gift, och även Carola är upptagen. Hmmm.

Själv tror jag på Gladiatorn Amazon. Vet inte hur hennes ekonomi ser ut, men de två har träffats flitigt ett bra tag nu. De har köpt hästar ihop och hon hjälper honom med träningen efter Biggest Loser Vip. Kom ihåg var ni läste det först.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in