Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-02-28, 23:32
  #841
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stig-Britt
Han säger, kortfattat:
  • Media felciterar Trump ofta.
  • Trump säger relativt vettiga saker, men uttrycker dem på ett mycket klumpigt sätt.
  • Media felrapporterar ständigt, vilket ger en skev bild av Trump som inte stämmer överens med verkligheten.
  • Särskilt skandinavier klarar inte av Trumps arroganta personlighet och dömer ut den enbart på grund av det (oavsett rätt och fel).

Tack så mycket

Jag håller med Runar Sögaard i det säger.
Citera
2017-03-01, 11:52
  #842
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hs187
Tack så mycket

Jag håller med Runar Sögaard i det säger.

Att han lyckas säga något till någons belåtenhet, är inget att jubla över. Han hör inte hemma i politiken då han lever som de politiker, som sparkas ut ur politiken. Runar kan börja med att göra rätt för sig och betala sina räkningar. Jag vill inte se politiker som parkerar på handikapparkeringen.

Jag vill påminna dig om att även en trasig klocka, visar rätt två gånger per dygn.
Citera
2017-03-01, 14:00
  #843
Avstängd
thaimans avatar
[quote=Vresrosen|60036812]Att han lyckas säga något till någons belåtenhet, är inget att jubla över. Han hör inte hemma i politiken då han lever som de politiker, som sparkas ut ur politiken. Runar kan börja med att göra rätt för sig och betala sina räkningar. Jag vill inte se politiker som parkerar på handikapparkeringen.

Jag vill påminna dig om att även en trasig klocka, visar rätt två gånger per dygn.[/QUOTE]
Citera
2017-03-01, 14:29
  #844
Medlem
Citat:
Även Ian Wachtmeister vågar hylla Trump

Ian och Runar är alltså Trumps hejarklack i Sverige
Citera
2017-03-01, 19:58
  #845
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av garozzo
Ian och Runar är alltså Trumps hejarklack i Sverige
Det säger en hel del om svansen efter.
Citera
2017-03-04, 18:47
  #846
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vresrosen
Att han lyckas säga något till någons belåtenhet, är inget att jubla över. Han hör inte hemma i politiken då han lever som de politiker, som sparkas ut ur politiken. Runar kan börja med att göra rätt för sig och betala sina räkningar. Jag vill inte se politiker som parkerar på handikapparkeringen.

Jag vill påminna dig om att även en trasig klocka, visar rätt två gånger per dygn.

Det är sant, vi behöver inte någon som säger rätta saker. Vi behöver någon, eller snarare några, gör rätta saker.
Citera
2017-04-27, 19:12
  #847
Medlem
siljaeuropa94s avatar
Bild på Runar i Expressen angående ett projekt han ska starta med en 41-årig tv4-kvinna.
Runar ser förfallen och fet ut. Super han?
Citera
2017-05-01, 00:52
  #848
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av siljaeuropa94
Bild på Runar i Expressen angående ett projekt han ska starta med en 41-årig tv4-kvinna.
Runar ser förfallen och fet ut. Super han?


Garanterat,samt betydligt värre grejor än sprit..
Dundernollan Runar har snortat mycket kokain i sina dagar.
Blåser naiva personer som Agneta Sjödin och liknande stolpskott i parti och minut..
__________________
Senast redigerad av Sam-Lag 2017-05-01 kl. 00:59.
Citera
2017-05-01, 17:24
  #849
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av siljaeuropa94
Bild på Runar i Expressen angående ett projekt han ska starta med en 41-årig tv4-kvinna.
Runar ser förfallen och fet ut. Super han?

Super eller äter sig fet,han ska tydligen vara med i Biggest looser Vip. Lär väl märkas om han får at efter alkohol eller mat.
Citera
2017-05-01, 20:32
  #850
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kingstown
Super eller äter sig fet,han ska tydligen vara med i Biggest looser Vip. Lär väl märkas om han får at efter alkohol eller mat.
Finns det en aktuell bild på mannen?
Citera
2017-06-15, 20:14
  #851
Medlem
Noose..s avatar
Och så var det slut

http://www.aftonbladet.se/nojesblade...sig-fran-runar
Citera
2017-06-15, 20:35
  #852
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Noose..
Och så var det slut

http://www.aftonbladet.se/nojesblade...sig-fran-runar
Ja det var ju sorgligt.. Lite Donald Trump stuk/frisyr över honom, eller???
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback