Citat:
Ursprungligen postat av
Tom.Of.Finland
Fast detta är en personfråga som man själv uppfattar grundat på olika faktorer. Du uppfattar honom som korkad och okunnig samt pajas. Men uppfattar andra honom som det? Om inte, varför gör dem inte det då?
Jag drar slutsatsen att du är motståndare till Trump grundat på en fördom endast, inte av hans politiska beslut.
Det är lite en märklig slutsats, men du får dra precis vad du vill. Fördom hade det varit om han inte gjort bort sig offentligt var och varannan dag. Men det är inget vi behöver debattera. Som sagt, min uppfattning är att han är gravt inkompetent och instabil. Det har inget med eventuella fattade beslut att göra.
Jag har inga som helst problem att förstå varför i stort sett alla tänkande människor jag känner avskyr honom. Men det gäller såklart mest svenskar och andra europeer. Bor man i USA hundratals mil från Washington och dessutom aldrig skulle kunna tänka sig att rösta på något annat än R är det möjligt att han framstår som ett vettigt val, men det är omöjligt att sätta sig in i.