2017-06-16, 16:18
Medlem
crillecrilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Betongsossen
Att klassa ett område som dåligt bara för drogförsäljning pågår är rätt missvisande. Det säljs droger nästan överallt av alla möjliga typer av människor.
Missvisande på vilket sätt? De som säljer droger i det där området är varken sjuksköterskor som kränger tabletter eller slipslangare som säljer dyrt kvalitetsgräs. Man får lov att skilja på äpplen och päron.
Citera
2017-06-16, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svennebajs
Vem ska begått självmord?

Oftast är det Eritreaner som heter Dawit.

Dawit Isaak var ju det.

Den döde ska enligt media vara i 25 års åldern.
Ja, eller möjligtvis etiopier men aldrig somalier.
Citera
2017-06-16, 17:02
Medlem
Betongsossens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crillecrille
Missvisande på vilket sätt? De som säljer droger i det där området är varken sjuksköterskor som kränger tabletter eller slipslangare som säljer dyrt kvalitetsgräs. Man får lov att skilja på äpplen och päron.

Det sker utbredd drogförsäljning i nästan alla stadsdelar som inte är rena över-, eller övremedelklassreservat. Du kanske har väldigt höga kriterier på vad som är ett helt okej område?
Citera
2017-06-16, 17:08
Medlem
crillecrilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Betongsossen
Det sker utbredd drogförsäljning i nästan alla stadsdelar som inte är rena över-, eller övremedelklassreservat. Du kanske har väldigt höga kriterier på vad som är ett helt okej område?
Tja, det kanske jag har. Har inget emot att man handlar med droger sinsemellan om man inte låter det gå ut över andra på något sätt(precis som med normalt brukande). Det gäller uppenbarligen inte dessa individer och grupperingar. Därför tycker jag att det är "illa" som jag skrev tidigare. Hur drogliberal man än är så vill man inte riskera att få en kula i sovrummet, eller hur?
Citera
2017-06-16, 19:18
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crillecrille
Tja, det kanske jag har. Har inget emot att man handlar med droger sinsemellan om man inte låter det gå ut över andra på något sätt(precis som med normalt brukande). Det gäller uppenbarligen inte dessa individer och grupperingar. Därför tycker jag att det är "illa" som jag skrev tidigare. Hur drogliberal man än är så vill man inte riskera att få en kula i sovrummet, eller hur?
Droghandel sker överallt i vanliga områden i stor och medelstora städer. Ofta inget speciellr som utomstående märker.
Citera
2017-06-16, 19:19
Medlem
Om det är DT som är BO så kommer detta inte sluta så bra..
Citera
2017-06-16, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dampartikel
Om det är DT som är BO så kommer detta inte sluta så bra..
Varför detta?
Citera
2017-06-16, 19:39
Medlem
crillecrilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steff83
Droghandel sker överallt i vanliga områden i stor och medelstora städer. Ofta inget speciellr som utomstående märker.
Nej, precis. Vad vill du diskutera? Jag påstod att droghandeln i det givna området har blivit ett problem eftersom förlupna kulor dimper ner i folks lägenheter.
Citera
2017-06-16, 20:58
Medlem
Om detta är vedergällning för mordet på Kamel Y*sin, varför så lite prat om det i tråden och så mycket allmänt prat om annat?

Hur såg kopplingen ut mellan de två nyss mördade (KY och DT?) Fiender? Forna vänner? Fortfarande kompisar? Gillade de varandra på FB? Någon som vet?

Och när flyttade KY till Angered och varför?
Citera
2017-06-16, 21:50
Medlem
Var den här killen ledare efter mazdak?
Alla Montana lever kort!
Citera
2017-06-16, 21:50
Medlem
drinkandfuckgoods avatar
"Gänguppgörelse".... Om nu polisen vet vilka gäng detta är och vilka som är medlemmar... varför skriver de inte ut det allmänt då? Det luktar så mycket skitsnack över hela denna Frölunda-historien. Säkert moppe-kåta grisar som rensar i pyjamas, det är typ mer troligt med tanke på hur kassa polisen sköter sitt jobb i området. Jävla pajaser är kvalitén på snutarna i området och jag ser dem varje dag. En jävla cirkus.
Citera
2017-06-16, 22:01
Medlem
En bra dag idag
Så roligt att läsa och se hur lite ni alla skitsnackare vet haha inshalla daw*ts mördare skall aldrig åka fast!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in