2017-06-16, 11:09
Medlem
FlashyBears avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0rganet
Sorry men du nu snurrar du runt och är obegriplig, dags att sova! välkommen tillbaka utsövd!
Haha. Så du erkänner fortfarande inte att du är en analfabet som inte kan engelska. Man är en riktig loser om inte ens på ett anonymt forum kan erkänna sina fel
Citat:
Ursprungligen postat av 0rganet
Och fortfarande är frågan till dig: Är det bra att Republikanerna och Demokraterna hittar områden som de kan samsas om och komma till en långsiktig uppgörelse om?

Det är irrelevant för mig. Båda partierna är neocons. Och det själva lagar som spelar roll för mig, inte hur många ledamöter röstade de igenom.

Senaten röstade för:
Obamacare 60 - 40
Irakkriget 77 - 23
Rysslandsanktionerna 98 - 2

Enligt din analfabet-logik är Irakkriget och Rysslandsanktioner är bättre är Obamacare eftersom neocons "hittade områdena där de kunde samsas". Tänk! Att vara en sådan loser på även flashback, organet
Senast redigerad av FlashyBear 2017-06-16 kl. 11:16.
2017-06-16, 11:15
Medlem
FlashyBears avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Ljuga om vad?

Att de enda två senatorer som röstade nej var sanders och Paul?

Jag länkade även till omröstningen så om det är någon som inte klarar av att läsa så är det du

Kan du inte läsa? Du skrev
Citat:
Detta är ytterligare ett tillfälle där jag har pratat om att senaten kan komma att samarbeta för att gå emot Trump där ni trumpister har sagt: "Nej det kommer aldrig att hända för Republikanerna ÄÄÄÄÄÄÄÄLSKAR Trump" för att när det väl är dags så har jag bevisats ha rätt...

Du kom alltså med en uppenbar halmgubbe för att för att låtsas att du för en gångs skull har rätt

Därför svarade jag
Slut ljuga. Det har sagts hur många gånger som helst att GOP hatar Trump.. Hans utrikespolitik det vill säga. Nu har det alltså bevisats att även du är en analfabet
2017-06-16, 11:32
Medlem
arbetets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Det är små saker, mot det andra och inget unikt genom åren.
Men det borde du klarat av att räkna ut själv.

Och nej jag har inte glömt de andra 3 heller.
Men hade Obama inte tagit ett skott, så hade ni gnällt för detta.
Vilket visar hur havererat det är när en del försöker tänka.
Har jag skällt på Obama? Jag kan faktiskt ta honom i försvar också för vad han (inte) gjorde i Syrien.
2017-06-16, 11:34
Medlem
arbetets avatar
Citat:
Det är inga landtrupper i Libyen, Obama bombade endast i Syrien, Trump var den som satte trupper där.
Vem har pratat om landtrupper? Men det är ju klart, Libyen var ju Hillarys grej.
2017-06-16, 11:42
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FlashyBear
Kan du inte läsa? Du skrev

Du kom alltså med en uppenbar halmgubbe för att för att låtsas att du för en gångs skull har rätt

Därför svarade jag
Slut ljuga. Det har sagts hur många gånger som helst att GOP hatar Trump.. Hans utrikespolitik det vill säga. Nu har det alltså bevisats att även du är en analfabet

Fast det är exakt vad de gör, senaten kom överens om att baka in de ryska sanktionerna i de iranska för att hindra Trump, vart är det att inte samarbeta mellan parterna för att arbeta emot att Trump eventuellt skulle lätta på de ryska sanktionerna utan senatens godkännande?

Citat:
Ursprungligen postat av arbetet
Vem har pratat om landtrupper? Men det är ju klart, Libyen var ju Hillarys grej.

Jasså, trodde du menade att USA krigade mot Libyen och daesh i Syrien, men se vad fel jag hade...
2017-06-16, 11:45
Medlem
arbetets avatar
Citat:
Fast det är exakt vad de gör, senaten kom överens om att baka in de ryska sanktionerna i de iranska för att hindra Trump, vart är det att inte samarbeta mellan parterna för att arbeta emot att Trump eventuellt skulle lätta på de ryska sanktionerna utan senatens godkännande?

Jasså, trodde du menade att USA krigade mot Libyen och daesh i Syrien, men se vad fel jag hade...
Det var väl frågan om startade krig som var på tapeten. Det kan man göra från Washington.
2017-06-16, 11:46
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Det var väl frågan om startade krig som var på tapeten. Det kan man göra från Washington.

Absolut men USA ligger inte i krig med Libyen och Obama landsatte aldrig några soldater i Syrien utan fokuserade på att enbart bomba daesh just för att han (vad han påstod) inte ville sätta fler amerikanska trupper i krigszoner.
2017-06-16, 11:50
Medlem
klybans avatar
Citat:
Har jag skällt på Obama? Jag kan faktiskt ta honom i försvar också för vad han (inte) gjorde i Syrien.
Men du vet väl vad jag menar?
När niggern blev president, så ändrade sig det radikalt för presidenten, och Trump får ta del av detta nu också och det klimat som man startade upp där.

Och normalt för en R, så tyckte man konstigt nog oftast allt som oftast tvärtom i vad Obama tyckte.
Så nu returnerar man den tjänsten, bägge är patetiska beteende.
Men vi kan bara tacka de som var på hacka på niggern Obama i att startat upp denna polarisering vi ser nu.
När försvinner detta då, ingen aning, men kommer aldrig ske under Trumps tid.
Det skulle väl vara om han börjar fängslar såna som inte tycker som han då.

Enda vi får hoppas på att det kommer en normal vit man i 65-75års åldern, som kanske kan få dessa vågor att lugna ned sig.
Och nu behövs det då en demokrat för detta, och så du inte inbillar dig jag hejar på demokraterna.
Så handlar det om maktskifte och att det tar slut där.
Men kan lika gärna fortsätta och denna uppgift hamnar på R.
Det funkar inte med ett så polariserat vi-mot-dom samhälle som nu skapats i USA.
Det kommer nog en dag sluta i katastrofisk intern händelse, kan lika gärna hände under R styre som D styre.
Svårt och se detta händer under Trumps tid, även om han får 8år.
2017-06-16, 11:53
Medlem
klybans avatar
Citat:
Jo, skulle fråga då om du var emot Trumps bombningar av Syrien.

Tycker det är annars tragiskt i hur man sluter upp vid presidenten så fort det bombas.
Och förbehållslöst oftast också.
2017-06-16, 11:55
Medlem
arbetets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Jo, skulle fråga då om du var emot Trumps bombningar av Syrien.

Tycker det är annars tragiskt i hur man sluter upp vid presidenten så fort det bombas.
Och förbehållslöst oftast också.
Nej, det var jag inte. Vi "Trumpisar" följer inte blint vår ledare. Vi kan tänka själva till skillnad från dem på andra sidan.
2017-06-16, 11:58
Medlem
klybans avatar
Citat:
Nej, det var jag inte. Vi "Trumpisar" följer inte blint vår ledare. Vi kan tänka själva till skillnad från dem på andra sidan.
Jo, i praktiken så går man oftast i försvarsställning så fort de inser att det är någon kritik på gång.
Sen gör väl inte alla detta, men vi ser ju här hur det är här.
Och detta är ett flitigt beteende.

"Vår ledare" har du röstat på Trump?
2017-06-16, 12:02
Medlem
Vilken clown Trumpen är

http://www.dn.se/kultur-noje/donald-trump-har-fatt-nog-av-stephen-king-pa-twitter/

Citat:
Stephen King har under lång tid varit en skarp kritiker av presidenten, och nu tycks det som om Trump har fått nog. King kommenterade det hela med passionerad ironi på Twitter: "Blockad! Fördömd till ett existentiellt ödeland av Trumplöshet!"

Till slut är det bara kamrat Putin som får läsa Trumps tweet för han är den enda som inte gör narr av honom

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in