2017-06-15, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lighten-up
På tal om läsförståelse - den som länkade artikeln från 2016 trodde uppenbarligen att det var denna händelse som artikeln handlade om...

Om du syftade på min ursprungliga länkning så torde det väl vara tämligen orimligt att tro att jag blandat ihop en skola där jag själv och två av mina barn tagit studenten och en händelse där mina arbetskollegor förra året bevittnade det länkade bråket, med gårdagens händelse i Uddevalla.
Om du syftade på någon senare postares relänkning av samma länk så hänvisar jag till min redan tidigare intagna ståndpunkt att man saknar läsförståelse och/eller geografiska kunskaper ifall man trodde att det rörde sig om samma händelse.
Senast redigerad av Ockhamsrazor 2017-06-15 kl. 17:02.
Citera
2017-06-15, 16:55
Medlem
Skolbussen från Unnerödskolan har haft hela terminen ett innhyrt vakterna som skött i och urlastning av Dalabergsbefolkningen. Det är uppenbart att det inte är bara de vuxna som slår varandra på käften. Vad kostar inte detta vårt i grunden fina land?
Citera
2017-06-15, 19:04
Medlem
NAVYSEALTEAM6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scapula
Hörde att det skulle röra sig om en svensk kvinna som konverterat till Islam, har väl troligtvis barn med exet som gick bananas där. Gissningsvis konverterade hon för att exet ville det (rena spekulationer) och att sedan lämna honom är nog inget som han lär ha uppskattat. Vet vem det är men inte vad hon heter, brukar gå runt i slöja och är som sagt helt svensk. Hörde från personer som var på plats, jag var det inte.

Ha det låter som att vem som helst skulle kunna gå full retard.
Citera
2017-06-15, 19:22
Medlem
Skullheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av urmamaspimp
4 av 5 inlägg gissar på invandrare trots att det egentligen inte finns någon information som pekat i den riktningen än.

Saxar ur GP.se:
"- De som bråkade är bekanta och det ligger en relation i botten. Det var inte helt främmande människor som rök ihop, mer kan jag inte säga, säger Ulla Brehm, polisens presstalesman för region Väst."

Blattar eller white trash, välj själv. Första mest troligt, någons heder hade tidigare blivit kränkt
Citera
2017-06-15, 19:27
Medlem
Det var araber. De skrek på arabiska. Fan gå med i vilken Uddevallsgrupp på Facebook som helst och läs! ARABER.
Citera
2017-06-15, 19:51
Medlem
marcus90_kungs avatar
Citat:
4 av 5 inlägg gissar på invandrare trots att det egentligen inte finns någon information som pekat i den riktningen än.

Saxar ur GP.se:
"- De som bråkade är bekanta och det ligger en relation i botten. Det var inte helt främmande människor som rök ihop, mer kan jag inte säga, säger Ulla Brehm, polisens presstalesman för region Väst."
Att vuxna män inte kan behärska sig från våld under en ceremoni för barn, pekar just i den riktningen. Det är jävligt osvenskt, och därför förmodligen invandrare. Har du svårt att förstå statistik?
Citera
2017-06-15, 20:09
Medlem
Gregor-Samsas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pilsnerboll
Det var araber. De skrek på arabiska. Fan gå med i vilken Uddevallsgrupp på Facebook som helst och läs! ARABER.
Ramadan*(kusingifte+testosteronöverskott) =denblomstertid 2.0
Citera
2017-06-15, 20:58
Medlem
tomyhockeys avatar
det kan vara möjligt med araber och svensk hora nästan varje hora i Uddevalla har en arab älskare
Citera
2017-06-15, 21:46
Medlem
SpecialEditions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stenord
" De skrek till varandra på ett annat språk". Tror du att det var Lasse,Bosse och Olle från Bullerbyn som stod och skrek Fuck you,till varandra eller.
http://www.smp.se/vaxjo/tva-man-brakade-pa-katedral-vid-utslappet/
Kolla datumet på artikeln. Den är 1 år gammal och har inte med den här incidenten att göra.

När jag såg/hörde om detta första gången gick blatteradarn igång direkt. Svenska män slåss inte på barnens skolavslutningar, det gör bara kusinknullarna.
Citera
2017-06-15, 22:03
Medlem
-Bukowski-s avatar
Citat:

Saxar ur GP.se:

Med uppåt tio inblandade så är det ALDRIG pursvenskar - detta måste du väl ändå fått in i din PK-fierade skalle? Hade det varit två, tre - kanske uppåt fyra pursvenskar så hade det varit MINST det dubbla som försökt stoppa skiten...
Citera
2017-06-15, 22:06
Medlem
-Bukowski-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skullhead
Blattar eller white trash, välj själv. Första mest troligt, någons heder hade tidigare blivit kränkt

Är du en kretin? Finns inget kanske och/eller möjligtvis i detta! Har du någonsin sett eller hört talas om att pursvenska farsor skulle förstöra sina telningars avslutning på detta sätt? Ja, eller nej?!
Citera
2017-06-15, 22:11
Medlem
-Bukowski-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ockhamsrazor
De verkar inte ha brunpixlat men väl tatueringspixlat högerarm vilket gjorde att oddsen på att det är en etnisk svensk plötsligt sjönk.

Har du sett hur polacker och blattar från forna Jugoslavien ser ut på sina underarmar? Tydligen inte! Även asfaltszigenarna från Storbritannien är glada i dessa, så vad var det du ville säga?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in