2017-06-15, 09:04
Awaiting Email Confirmation
Citat:
Ursprungligen postat av tigerraket
http://www.expressen.se/gt/vuxna-i-slagsmal-pa-skolavslutning/

Bild på mannen. Ja... jättemörk....

Även vita Svenskar kan vara idioter också you know. Vi är inte felfria vi heller.

Svartskallar har relativt vit hud,,,you knoooww
Araber är lite åt gulsots-hållet, men dock rätt vitt på bild, you knooow
Citera
2017-06-15, 09:07
Medlem
Sinclairs avatar
Mellanstadieavslutnibg och bråk mot "nya killen". Låter som en skild mamma (etnisk svensk?) som dyker upp med sin nya relation samtidigt som MENA-exmaken/pappan kommer dit med släkten.
Utan släktens närvaro hade pappan inte behövt spela Allan (Allah?), men nu krävde hedern insats.
Ev kan "nya killen" också ha utländskt ursprung eftersom han vågade sätta hårt mot hårt, det gör väl inte mesiga svenskar.

Men detta är bara en teori.
Citera
2017-06-15, 09:08
Medlem
Krocketklubbas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av urmamaspimp
4 av 5 inlägg gissar på invandrare trots att det egentligen inte finns någon information som pekat i den riktningen än.

Saxar ur GP.se:
"- De som bråkade är bekanta och det ligger en relation i botten. Det var inte helt främmande människor som rök ihop, mer kan jag inte säga, säger Ulla Brehm, polisens presstalesman för region Väst."

Nä för det är ju typiskt svenskt att två vuxna människor gör upp på en skolavslutning. 1‰ chans att det är WT men tvivlar starkt på det.
Folk lägger ihop ett och ett, det kan man göra om man är klarsynt. Du borde testa.
Citera
2017-06-15, 09:15
Citat:
Ursprungligen postat av stepthefuckback666
Ser ut som en klassisk 164 cm lång kurd.......

Hahaha, Sant!

De småväxta hottentottarna måste hävda sig mer. Så blir det i varje överbefolkat land där folk ynglar av sig hejdlöst pga att islam har sagt att dom ska.
Citera
2017-06-15, 09:21
Citat:
Ursprungligen postat av Sinclair
Mellanstadieavslutnibg och bråk mot "nya killen". Låter som en skild mamma (etnisk svensk?) som dyker upp med sin nya relation samtidigt som MENA-exmaken/pappan kommer dit med släkten.
Utan släktens närvaro hade pappan inte behövt spela Allan (Allah?), men nu krävde hedern insats.
Ev kan "nya killen" också ha utländskt ursprung eftersom han vågade sätta hårt mot hårt, det gör väl inte mesiga svenskar.

Men detta är bara en teori.

Mycket trolig teori.
Och som du säger: tuppandet är oftast inför varann! Tror dessa inavlade babbar innerst inne är bögar allihop som bara vill lägga sig i en böghög och suga varann med långa drag.
Citera
2017-06-15, 09:26
Medlem
sinewaves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Returpapper
Svenskar har inte slagits på en skolavslutning sedan 1853 i Moshult. Det är allmän kunskap. Blattar gör det däremot alltid som en ritual och sedvänja.

Jätteintressant, källa på det?
Citera
2017-06-15, 09:43
Citat:
Ursprungligen postat av sinewave
Jätteintressant, källa på det?

Hur ska man ha källa på allt när tredje stadsmakten censurerar allt?
Du tror väl inte nån skulle stå bakom en vetenskaplig undersökning att det förefaller sig så, att ens komma på tanken hade ju gett livstids nazi-stämpling.

"Lagar är till för idioter - resten använder logik baserat på iaktagelser o erfarenheter"

Hade du lämnat datorrummet ibland hade du sett vilka det är som beter sig som vilddjur
Citera
2017-06-15, 09:58
Citat:
Ursprungligen postat av sinewave
Återigen intressant, men du menar alltså att tredje statsmakten censurerat slagsmålet på skolavslutningen i Moshult på 1853?

Om så är fallet är det helt klart värt en egen tråd då jag hittils inte sett något belägg för hård censur så långt bak i tiden.

Nej, men även om slagsmålet i Moshult 1853 skulle ha ägt rum, är det svårare att bevisa att varenda skolavslutning sen 1853 har varit befriade från slagsmål, tills menamännen anlände.
Det är ju det som var huvudpoängen, inte hurvida slagsmålet i Moshult skett eller ej, utan att vi har varit befriade från det sen dess -hur fan beisar man det? Miljoner förhör av samtliga deltagare på varenda skolavslutning i vartenda län sen 160 år av skolavslutningar tillbaka?
Inga dåliga krav du har
Senast redigerad av R291 2017-06-15 kl. 10:06.
Citera
2017-06-15, 10:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lighten-up
Men vafan, den här artikeln i Smålandsposten har ju inget med denna händelse att göra. Att länka random artiklar skapar bara förvirring i tråden...

Det skapar väl rimligen bara förvirring hos de utan läsförståelse eller geografikunskaper. Artikeln är knappast heller random iförhållande till den aktuella händelsen eller till det inlägg jag svarade på.
Jag använde Bayes Theorem (genom att länka till Växjöincidenten) för att stödja tesen att det huvudsakligen är utlandsfödda inblandade i det aktuella dramat.
Citera
2017-06-15, 10:13
Medlem
anothes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TasteMyGlock
Låter mörkt...
Eller så är det svenska djungelpappor som har vanan att visa barnen hur man gör när det är ute tilsammans. Sett det hända själv mycket på stan. Slutade en gång länge sen att jag smaskade till en medelålders hobbyboss som fick för sig att beordra mig gå över gatan och sparkade till mig när jag ignorerade han. Han flög i backen direkt, det var ingen bedrift för det krävde inte mer ansträngning än att välta en soptunna. Hans barn blev helt hysteriska "UUUUÄÄÄÄäh!! pappaaaa!!" Men han var bra mycket tuffare i orden än på jorden, förföljde mig 150 m och lämnade sina barn vid övergångsstället där bilar körde förbi. Var nog viktigare för han att barnen tror han "vann".

Lägg två såna ihop så har vi ett fullständigt möjligt scenario utan behov av Khoranstudier. Ungen kan säga "way to go farsan, tack för att du dök upp på min avslutning för en gångs skull".

'de är bekanta' säger ingenting, kan lika gärna vara Karl Nilsson och Nils Karlsson som träffats under föräldramöte.
Citera
2017-06-15, 10:23
Medlem
LaScalas avatar
Polisen: Svartsjuka låg bakom skolavslutningsbråk
Svartsjuka låg bakom bråket under skolavslutningen på en skola i Uddevalla.

En man greps av polis på platsen men åklagare har beslutat att släppa honom.

– Det utdelades slag mot mannens förra sambos nye man som föll till marken, berättar Martin Landberg, stationsbefäl vid Uddevallapolisen.
http://www.expressen.se/gt/polisen-svartsjuka-lag-bakom-skolavslutningsbrak-/

Hå hå ja ja...
Citera
2017-06-15, 10:40
Medlem
babianpungens avatar
Vad är det som fåt dig att tro att bilden på en pixlad man är vit svensk? Att han har ljus hud?
Det finns många sandnegers med ljus hy.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in