2017-06-15, 07:03
Medlem
Linnaeusss avatar
Många av dem lade förmodligen ut hashtagen #Skickamigistället på sina Twitter-konton. Jag hade inte haft någonting emot om de båda utvisades. Det hade blivit mindre vänsterextremister som är ivriga att förstöra detta land med folkutbyte, och därmed lugn och ro för oss som vill leva ett tryggt, moraliskt liv.
Citera
2017-06-15, 07:38
Medlem
Visst utvisa kvinnorna med så kan de lap-danca på muhammmedanernas hemmaplan. Mångkultur kan ju inte bara vara en one-way street till väst. Kvinnorna här har en stor och viktig uppgift framförsig som tredjehustru åt barnen och låsta sina egna barn växa upp i den muhammedanske mannens kultur. - Sådant ökar mångkulturen globalt och inte bara i Europa. - Åk för helvete åk.
Citera
2017-06-15, 09:12
Medlem
Att brodern till en av de 20 avvisade drog en vals för att själv få stanna ledde till svåra psykiska problem för många inom PK verkar det som
http://www.friatider.se/svenska-medier-spred-fejknyhet-om-d-dat-flyktingbarn
Samtidigt dör barn och vuxna bland flugor och ohyra i de flyktingläger Sverige nu dragit ned på hjälpen till för att ha råd att förse lyxresenärerna med Iphone 7000:-, Dator 5500:-, Adidas gangstakläder 4000:-, telefonabonnemang 500/mån, bredband 350/mån mm. mm.
Jag skulle överväga ta livet av mig av rena skamkänslor om jag medverkat i dessa $jagstårinteut och $viärhärgrupper som inte tjänar annat syfte än att hjälpa Wall Street behålla sitt ekonomiska grepp över världen.
Citera
2017-06-15, 09:33
Medlem
LaScalas avatar
Ytterligare en "mamma" som fått psykbryt och skriver till Morgan Johansson.
https://www.facebook.com/Estermamma/?hc_ref=SEARCH&fref=nf

Det är hårda bud i Agfhanistan nu. ALLA DÖDAS!

Det har för ett par veckor sedan dessutom gått ut en uppmaning i Afghanistan om att samtliga Hazarer ska avrättas, både i Afghanistan och i Pakistan.
Våra Afghaner här i Sverige kommer därmed garanterat att dödas.
Jag skickar den filmen i ett separat mail.
Det bör tilläggas att även dom andra folkgrupperna i Afghanistan som Pashtos, Tajik, Usbeck och fler som jag inte kan än löper också dom stor risk att dödas och bör få stanna här!!

Inte att undra på att baaaarnen överväger självmord. Batiktanterna skrämmer ihjäl dom.
Citera
2017-06-15, 09:39
Avslutad
Dom som blivit utvisade kommer troligen tillbaka med ny identitet 2018. Kan inte vara Sveriges skyldighet att rädda alla.
Citera
2017-06-15, 09:44
Medlem
P4n0pl147h305s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Linnaeuss
Många av dem lade förmodligen ut hashtagen #Skickamigistället på sina Twitter-konton. Jag hade inte haft någonting emot om de båda utvisades. Det hade blivit mindre vänsterextremister som är ivriga att förstöra detta land med folkutbyte, och därmed lugn och ro för oss som vill leva ett tryggt, moraliskt liv.

Jag förstår inte varför de inte flyttar med grabbarna/gubbarna?
De gillar de, de kan starta sig ett nytt liv där.

Win-win.

Sverige slipper dessa kommunist-feminazi-nötter, Sverige slipper dessa hazarer.
Hazarerna får med sig en sugarmama till Afghanistan och blir stenrik i det samhället,
bara köpa upp lite företag med sin sugarmamas pengar och sen bli set for life i åsnelandet Afghanistan.

Det är t.o.m. kvadrupelvinst.

Flytta hazarer och kommunist-feminazi-nötter, summorna ni får för era Södermalmslägenheter håller er flytande i många många år i Afghanistan om inte hela livet.

Flytta för allas bästa, ni måste förstå att svenskens tålamod är på upprinnande och då blir det inte roligt att vara brunhuding eller medlöpare.

Eller som man säger: Beat the rush.
Citera
2017-06-15, 09:46
Medlem
P4n0pl147h305s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BerraSWE
Dom som blivit utvisade kommer troligen tillbaka med ny identitet 2018. Kan inte vara Sveriges skyldighet att rädda alla.

De bör dock finnas i Eurodac.
Dock ser jag gärna att de tar även blodprov, hudprov och hårprov från alla som utvisas.
Ett ordentligt DNA register över dessa, inte bara fingeravtryck och bilder.

Sen var den än försöker i Europa så kommer Eurodac steka de direkt.
Citera
2017-06-15, 10:00
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av LaScala
Ytterligare en "mamma" som fått psykbryt och skriver till Morgan Johansson.
https://www.facebook.com/Estermamma/?hc_ref=SEARCH&fref=nf

Det är hårda bud i Agfhanistan nu. ALLA DÖDAS!

Det har för ett par veckor sedan dessutom gått ut en uppmaning i Afghanistan om att samtliga Hazarer ska avrättas, både i Afghanistan och i Pakistan.
Våra Afghaner här i Sverige kommer därmed garanterat att dödas.
Jag skickar den filmen i ett separat mail.
Det bör tilläggas att även dom andra folkgrupperna i Afghanistan som Pashtos, Tajik, Usbeck och fler som jag inte kan än löper också dom stor risk att dödas och bör få stanna här!!

Inte att undra på att baaaarnen överväger självmord. Batiktanterna skrämmer ihjäl dom.

De är kreativa, mycket har hunnits med under det året de varit här:

"Dom Afghaner som har kommit hit har inte gjort det för att utnyttja vårt system,
dom kom hit för att få leva.
Dom är otroligt duktiga i skolan även då flera av dom knappt gått alls i skolan i hemlandet.
Dom har mycket att tillföra vårt fina land.

Sen är också min åsikt att det är alldeles för sent att skicka ut dom,
dom har nu bott här över ett år och dom har etablerat sig och lärt sig Svenska.
Dom skriver böcker, dom bjuder kommun och social på Afghansk mat, dom startar föreningar,
dom anordnar fotbollsturneringar, dom är otroligt kreativa.
Precis vad vårt land behöver."

Varför kan de inte skriva en bok i Afghanistan, om de kan skriva böcker här?

Landsförrädare behandlas tydligen illa (Mycket märkligt, då vi hyllar sådana här):

"Den andra killen som ni utvisade har knappt mat för dagen, han får inte jobb och är ständigt rädd. Är det så en Svensktalande kille ska ha det?
Ungdomarna här i Sverige sover inte, skräcken över att skickas tillbaka och mördas håller dom vakna!! Vet ni ens hur Talibanerna gör då dom dödar dessa då dom anses som landsförrädare"?

"Med vänliga hälsningar Ester, även kallad Mamma Afghanistan."
Citera
2017-06-15, 10:19
Medlem
P4n0pl147h305s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps3.5
De är kreativa, mycket har hunnits med under det året de varit här:

"Dom Afghaner som har kommit hit har inte gjort det för att utnyttja vårt system,
dom kom hit för att få leva.
Dom är otroligt duktiga i skolan även då flera av dom knappt gått alls i skolan i hemlandet.
Dom har mycket att tillföra vårt fina land.

Sen är också min åsikt att det är alldeles för sent att skicka ut dom,
dom har nu bott här över ett år och dom har etablerat sig och lärt sig Svenska.
Dom skriver böcker, dom bjuder kommun och social på Afghansk mat, dom startar föreningar,
dom anordnar fotbollsturneringar, dom är otroligt kreativa.
Precis vad vårt land behöver."

Varför kan de inte skriva en bok i Afghanistan, om de kan skriva böcker här?

Landsförrädare behandlas tydligen illa (Mycket märkligt, då vi hyllar sådana här):

"Den andra killen som ni utvisade har knappt mat för dagen, han får inte jobb och är ständigt rädd. Är det så en Svensktalande kille ska ha det?
Ungdomarna här i Sverige sover inte, skräcken över att skickas tillbaka och mördas håller dom vakna!! Vet ni ens hur Talibanerna gör då dom dödar dessa då dom anses som landsförrädare"?

"Med vänliga hälsningar Ester, även kallad Mamma Afghanistan."

Nej de dödas för att det är SHIA muslimer, Talibanerna är SUNNI muslimer. SUNNI dödar SHIA var helst de kan komma undan med det. Pågår ett krig i Sverige mellan shia och sunni muslimer, ett krig de flesta inte ens känner till, som den här kärringdjävulen.

Håller sig hazarerna i shiaområdena så är det inga problem. Chansen att de dödas av en sunnimuslim är troligtvis snart lika hög i Sverige som i Afghanistan, majoriteten av muslimerna i Sverige är sunni och de tar sig mer och mer ton så snart kommer hazarerna iaf tvingas fly då de kommer mördas av sunnimuslimerna här.

Ester får åka till Afghanistan och bli drottning över skäggbarnen i Skäggbarnistan.
Citera
2017-06-15, 10:53
Medlem
Varför blir inte de lugna områdena i Afgastan ett nytt Gambia dit de rika skilda tantpedofilerna från Administrationen kan åka. De vill ju ha sin frihet men ändå ha sex. Skämma ut sig totalt här måste ju kännas löjligt.
Citera
2017-06-15, 11:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av P4n0pl147h305
Nej de dödas för att det är SHIA muslimer, Talibanerna är SUNNI muslimer. SUNNI dödar SHIA var helst de kan komma undan med det. Pågår ett krig i Sverige mellan shia och sunni muslimer, ett krig de flesta inte ens känner till, som den här kärringdjävulen.

Håller sig hazarerna i shiaområdena så är det inga problem. Chansen att de dödas av en sunnimuslim är troligtvis snart lika hög i Sverige som i Afghanistan, majoriteten av muslimerna i Sverige är sunni och de tar sig mer och mer ton så snart kommer hazarerna iaf tvingas fly då de kommer mördas av sunnimuslimerna här.

Ester får åka till Afghanistan och bli drottning över skäggbarnen i Skäggbarnistan.

Skäggbarnistan till alla #VSIUare och #jagärhär häxor som skrev den här:

Citat:
Nytt brev idag från förtvivlad person i rörelsen
Vi har en pojke som bott på ett HVB och fick flytta till vuxenboendet då han fyllde arton. Samtidigt fick han avslag. Migrationsverket anser att han inte har skäl att få stanna i Sverige. Inga papper han kan visa heller. Han kom idag förtvivlad till mig och berättade att han inte kunnat sova på grund av ett brev från migrationsverket där beskedet var att han måste lämna Sverige inom fyra v. Han var femton när han försökte fly från Afghanistan till Iran för att hitta sin bror. För att göra historien lite kortare så lämnade han Iran och kom till Sverige 2015. Han har inga föräldrar för de är båda döda och ingen annan i Afghanistan heller. Jag hade en mycket blek och tagen afghan mitt emot mig. Han funderar på att dra till ett annat land, men jag ber honom att inte göra det. Har lite kontakt med en pojke som ångrar sig så att han inte kämpade mer här istället för att gå vidare till ett annat land. Vad ska man göra!? 😢

och fick råd av en annan:

Citat:
Mitt tips är att du hjälper honom att överklaga och att han "försvinner" under tiden, tills han vet mer......Olagligt, förmodligen, men är inte det som pågår olagligt, fast det är lagligt? Amnesti NU!

eller

Citat:
Att hjälpa någon "försvinna" ett tag är inte olagligt så länge man inte tjänar pengar på det. Lycka till

En frågar:

Citat:
Vart kan man fly med sin unge afghanske vän?

Skäggbarnistan kunde jag ha skrivit men jag är redan blockerad på den skitsajten

källa: https://www.facebook.com/pg/vistarinteut/posts/
Senast redigerad av Antidemokretin 2017-06-15 kl. 11:58.
Citera
2017-06-15, 11:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av biomatec
Att brodern till en av de 20 avvisade drog en vals för att själv få stanna ledde till svåra psykiska problem för många inom PK verkar det som
http://www.friatider.se/svenska-medier-spred-fejknyhet-om-d-dat-flyktingbarn
Samtidigt dör barn och vuxna bland flugor och ohyra i de flyktingläger Sverige nu dragit ned på hjälpen till för att ha råd att förse lyxresenärerna med Iphone 7000:-, Dator 5500:-, Adidas gangstakläder 4000:-, telefonabonnemang 500/mån, bredband 350/mån mm. mm.
Jag skulle överväga ta livet av mig av rena skamkänslor om jag medverkat i dessa $jagstårinteut och $viärhärgrupper som inte tjänar annat syfte än att hjälpa Wall Street behålla sitt ekonomiska grepp över världen.

Du glömde att nämna att våra lyxhotell till fängelse som kostar 6000:- / dygnet.. Där får tom fången ha rösträtt ( En rättighet som infördes på det bruna 30 talet att kriminella skall ha rösträtt. )
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in