2017-06-12, 23:09
Medlem
Hassan13371s avatar
Det är mycket snack om hur kåt hon är osv. Visst finns det någon flashbackare som varit där och pillat och vill berätta?
Citera
2017-06-13, 02:13
Medlem
mr2cools avatar
Hon är känd pågrund utav att hennes mamma är känd, och Pernillas mamma var också känd.
Sverige är väldigt centererat just kring stockholm och dess kändisar.
Ta en till på wahlgrens-värld eller vad deras program på kanal5 hette, så kommer du inse att dom är ganska whitetrash och väldigt bortskämda.

mvh
Citera
2017-06-13, 07:00
Medlem
thaimans avatar
Vi som är lite äldre och tittar på TV kan ju konstatera att Bianca och hennes bror Benjamin är suveräna dansare. De har dom bevisat i lat's dance.
Dom sopade banan med varenda jävel. Bianca hade oturen att möta en mera folkkär tjej som vann till slut, men att bara kasar skit på dessa ungdomar tycker jag luktar skit.
Dessutom har ju Pernilla två ytterligare bröder som är fantastiskt sympatiska, hitta en familj som dessa om ni kan.
Citera
2017-06-13, 08:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thaiman
Vi som är lite äldre och tittar på TV kan ju konstatera att Bianca och hennes bror Benjamin är suveräna dansare. De har dom bevisat i lat's dance.
Dom sopade banan med varenda jävel. Bianca hade oturen att möta en mera folkkär tjej som vann till slut, men att bara kasar skit på dessa ungdomar tycker jag luktar skit.
Dessutom har ju Pernilla två ytterligare bröder som är fantastiskt sympatiska, hitta en familj som dessa om ni kan.

Javisst, de verkar sympatiska på många sätt, men med att leva på kändisskapet kommer det faktum att människor faktiskt inte har någon skyldighet att vara en duktig publik och klappa i händerna åt vad som helst på kommando. Man måste inte gilla kändisar och bidra till att de ska få mer cred eller fetare löner. Man får tycka att de är jobbiga eller dåliga, det ingår i dealen. Tyvärr är ständig bedömning en del av att ställa sig upp och uppträda inför publik, det är inte alltid rosor.
Citera
2017-06-13, 11:05
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thaiman

Nej, du har nog uppenbarligen rätt, finns inte en enda familj på kartan som dessa...

Ingrosso, är det släktingar till snubben(?) som gör musik?
Citera
2017-06-13, 12:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HighwayDelight
Nej, du har nog uppenbarligen rätt, finns inte en enda familj på kartan som dessa...

Ingrosso, är det släktingar till snubben(?) som gör musik?

Nån house-DJ-snubbe som kallas Ingrosso finns det. Jag tror inte han har något med dem att göra.

Bianca var ju med i Wahlgrens värld, kan det vara därifrån hon fått sina följare? Det var första gången jag hörde talas om henne.
Citera
2017-06-13, 12:16
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Synestesi
Nån house-DJ-snubbe som kallas Ingrosso finns det. Jag tror inte han har något med dem att göra.

Bianca var ju med i Wahlgrens värld, kan det vara därifrån hon fått sina följare? Det var första gången jag hörde talas om henne.

Aha, my bad, tänkte att de kanske var släkt eftersom de hade samma namn

Och jag är också less på kändisbarn..

Har inte sett det "Wahlgrens värld", är det ett sånt typiskt bekräftelsehoreriprogram?
Citera
2017-06-13, 12:18
Medlem
HeroesSilencios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Synestesi

Det är deras kusin, Sebastian Ingrosso från Swedish House Mafia och nu tillsammans med Axwell. Sebastian Ingrosso är son till Vito Ingrosso som är bror till Emilio.
Citera
2017-06-13, 13:30
Medlem
Senromersk dekadens.
Citera
2017-06-13, 14:40
Medlem
Jag tycker illa om Pernilla Wahlgren.
Jag har tyckt illa om Pernilla Wahlgren sen "Pappa, jag vill ha en italienare".
Jag kanske tyckte illa om Pernilla Wahlgren innan också men av den, vår relation, minns jag intet.

"Pappa, jag vill ha en italienare" förde tankarna till arrangerade giftermål, vilket för mig var likställt med att vurma för invandrarnas kulturer, kvinnoförräderi.

Jag vet inte hur det gick med själva italienaren men denna Bianca och hennes bror är väl ett resultat av honom.

”Hon är fantastisk, hon är precis som Bianca”, nånting sånt uttryckte brodern häromdan på nån skvallerblaska vid kassorna som beskrivning på sin nya kärlek.
En manifestation av det osunda sexuella intresse invandrarkillar har för sina systrar.
Och ett bevis på den osunda insyn i sitt sexliv invandrartjejer tillåter sina bröder.
Citera
2017-06-13, 14:46
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Periodic
Senromersk dekadens.
Älskar detta inlägg! Vem/vilka är senromerskt dekadenta? Ingrossos eller Wahlgrens?
Citera
2017-06-13, 14:53
Medlem
Dollmens avatar
Hon försvarar sin Pappa som misshandla Pernilla många gånger och säger att alla kan göra misstag, på hans FBsida. Han vill väll komma in i rampljuset nu när han varit på tv några gånger. Försvarar hon hans knarkaffärer också? En jävla Jöns precis som resten av familja.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in