Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-06-11, 17:34
  #13
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mafouz
En normal människa som min dotter som är i samma ålder
som Bianca vet när det är dags att sätta gränser för sig själv
och gentemot andra. Men B är uppväxt med att sin egen
mamma tycks svara på alla frågor hon får och gör det själv.
Kanske svarar hon också på frågor också som hon ej fått?



Nu kanske jag helt missförstår dig men undrar du om Bianca kanske talar om sex även de gånger hon inte blir tillfrågad att prata om det? Ja så uppfattar jag det utifrån det hon säger i intervjun åtminstone och det är inte normalt.

Där gör din dotter helt rätt som sätter gränser för sig själv och andra och håller på sin integritet.
Normalt sett har vi en inbyggd känsla för vart gränserna går mellan saker som tillhör den privata sfären och den allmänna sfären men har man en beteendestörning av något slag fungerar inte den inre gränssättningen vilket gör att den då måste försöka att läras av antingen föräldrar eller genom terapisessioner, oftast i kombination eftersom det ofta är fler beteendestörningar som samtidigt måste behandlas för att få en sådan människa att kunna interagera med samhället.
Citera
2017-06-11, 19:43
  #14
Medlem
Facebacks avatar
Tycker ändå det verkar vara en rätt jordnära familj, trots all slager,lets dance,musikaler, reality etc.
Citera
2017-06-11, 20:09
  #15
Medlem
scorzenyno1s avatar
Har ni sett matlagningsprogrammet på Youtube där Pernilla lagar mat, när hon skrattar drar hon en inandningssnark varje gång! Så osexigt. Eller när hon var på Fångarna på fortet och gjorde allt uppochner och fel, fattade noll och visade IQ fiskmås. Vad det gäller intelligens är inte familjen Wahlgren riktigt i frontlinjen.
Citera
2017-06-11, 20:51
  #16
Medlem
Zaedrewss avatar
Värsta med alla dessa kändisbarn är att de alla gråter ut för att de nu vill vara kända på egna meriter. Vilka djävla egna meriter? Enda anledningen till att dessa ungar får chans i t.ex Melodifestivalen och synas överallt i media är liksom att deras mamma/pappa är en känd en.

Dock går detta i flera led. Pernilla fick möjligheter till att bli känd för att hennes mamma heter Christina Schollin och pappa skådisen Hans Wahlgren. Det går i led efter led detta och nu extremt orättvist mot nu många som nu har en riktig talang som nu inte har kända föräldrar som kan dra i rätt trådar.
Citera
2017-06-11, 21:25
  #17
Medlem
Nu är ni väl ändå hårda. Pernilla verkar ju jobba mycket med all möjliga uppdrag och är alltid käck och glad, hon jobbar hårt för sina pengar, om än "bara" genom att vara sig själv. Men det är folket som vill se henne. Benjamin och Oliver är musiker och drar in sitt. Bianca drar väl in sitt via blogg, instagram, tv-program och reklamjobb. Vem fan hade inte passat på att dra in lättförtjänta pengar om man kunde?

"Storheten" med Wahlgrens-Ingrosso är väl det familjära. Det verkar vara en stor familj som alltid umgås och är öppna med sina familjeband där både bråk och familjekärlek flödar. Idag blir folk glada av att se en familj som håller ihop, när alla andra familjer verkar lida av familjetragedi-misär a la fira jul ensam osv.

Så länge familjen håller ihop och exponeras ihop så lär det vara en vinstdrivande kollektiv maskin.
Citera
2017-06-11, 23:49
  #18
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
verkar var en riktig liten kåting precis som sin mor


http://www.expressen.se/noje/bianca-...nde-i-hemmet-/
Man är väl lite gammaldags men det är ju så att man häpnar över hur tydlig och offentlig hon är om sitt sexliv i den intervjun. Det är ungefär som bilden av Lill-Babs i hennes krafts dagar i ens snuskiga fantasi. Med understrykande av att det är i fantasin för hon har ju varit klok nog att inte berätta om sitt sexliv på detta sätt.
Citera
2017-06-12, 00:08
  #19
Medlem
Himmelstosss avatar
Hon verkar vara ett psykfall.
Citera
2017-06-12, 11:42
  #20
Medlem
D4Cs avatar
Vet ingenting om Bianca, men stör mig på att massmedia försöker pitcha in dem här kändisbarnen som riktiga kändisar. Vem fan bryr sig om det liksom

Edit. Kollade på länken, har lyssnat/kollat på en jävla massa Podcasts, mest JRE, men har aldrig hört någon stoltsera mer hur kåt denne är... mysko brud.
__________________
Senast redigerad av D4C 2017-06-12 kl. 11:44.
Citera
2017-06-12, 12:30
  #21
Medlem
Stones avatar
Wahlgrens är raka motsatsen till Wallenbergs med måttot "verka utan att synas".
Citera
2017-06-12, 13:35
  #22
Medlem
oldeubois avatar
Jag hade inte ens hört talas om henne förrän jag läste den här tråden. Vill du inte läsa om ointelligenta kändisungar, gör som jag - se inte på TV, läs inte Aftonbladet/Expressen/N24 och liknande. Avstå Facebook.
Citera
2017-06-12, 21:26
  #23
Medlem
Alvaros avatar
Tror aldrig jag hört talas om henne, men jag reagerade på att hon skryter med att hon har nakenbilder+filmer i mobilen.. Är inte det otroligt korkat? Det är som att be om en riktad attack mot henne. Vem som helst som vill tjäna lite pengar kan ge sig på att hacka hennes mobil, eller om man är ännu latare bara sno den.. Verkar helt sjukt korkat att gå ut och skryta om att ha mobilen full av porr.
Citera
2017-06-12, 21:51
  #24
Medlem
Varenda dag ser man en stor haka i både Aftonbladet och Expressen. Vem fan är det som är intresserad av dessa människor a familjen Wahlgren/Ingrosso? Man blir spyfärdig och är det någon som vill djävlas med läsarna? Helt sjukt och den ena i skräckfamiljen är tokigare än den andra. Pernilla ska ha en karl som inte ens går att få tag i och dessutom snygg. Dottern knullar runt som en kanin och fläckar ner tokmorsans säng. Jag förstår verkligen att den där Ingrosso fick nog och piskade upp kärringskrället. Hon borde ha hållit ihop dom korta stumparna och inte ynglat av sig så en flock med likadana hakmonster härjar i pressen.
__________________
Senast redigerad av gurkelurkan 2017-06-12 kl. 21:57.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback