Citat:
Ursprungligen postat av
mrtowlie
Du agerar megafon åt Fox news ser jag. Vilka regleringar har han kapat? Som är kapade nu? "Ingjutit hopp", hos 35% av befolkningen då. Detta är dessutom en flum-variabel som man tar till när man saknar reella siffror.
Övertygat industrier, menar du när han (som vanligt) tog cred för beslut som fattades för flera år sedan?
Du hör ju själv hur tunt det låter.
Här kan du för övrigt läsa lite om vad som inträffade under Obama, bara så du har hela bilden klar för dig.
http://washingtonmonthly.com/magazine/marchapril-2012/obamas-top-50-accomplishments/
Citat:
Ursprungligen postat av
Dogberry
Vad gjorde han mellan 9 nov och 20 jan då?
Bara detta:
December 6, 2016
President-elect Donald Trump announced Tuesday that Japanese telecom and internet conglomerate SoftBank would invest $50 billion in the United States and create 50,000 new jobs, saying that the decision wouldn't have been made without Trump's election win.
Övertrumpar Husseins 8år.
Sedan har vi det med Ford osv.
Jag har inte tid att söka rätt på alla regleringar han brutit, då ni bara kommer fortsätta försöka slösa min tid på trams.
Faktum är att USA går bättre än på länge och etablissemangets försök att förstöra går dåligt.
Ni får ju tro att #nevertrump-Comey's känslor kommer vara underlag för impeachment och att allt bra som händer nu är resultat av Husseins politik som tog fart först EFTER att han avsatts, konstigt att det aldrig tog fart under hans 8år?