Citat:
Ursprungligen postat av
HelloChrist
Som du såg så hade både jag och Japhy en lång lista, vad är det du inte förstår?
Du vill förstås fortsätta ifrågasätta tills du hittar någon felstavning att haka upp dig på.
Men för någon som spammat så länge i tråden som du borde veta att börsen slår rekord var och varannan dag, arbetslösheten går nedåt, antifa får stryk varje helg och invandringen minskar medan utvisningarna ökar.
Sluta tramsa nu.
Corbyn....

De där sakerna är ju bara en fortsättningen på tendensen sedan Obama.
Låt oss säga att jag får ett nytt jobb. Jag tar över en avdelning som gått jävligt bra under min företrädare i, säg, 8 år. Några månader in i jobbet fortsätter avdelningen gå som tåget. Är det då min förtjänst? Bör jag skrika efter löneförhöjning redan efter 3 månader?
Lägg till att jag under den korta tiden lyckats skapa mer skandaler och kontroverser i företagets historia och att knappt 35% av de anställda gillar mig. Faktum är att hälften vill få mig avskedad.
Ska jag fortfarande ha rosor och champagne tycker du?
Det enda Trump har gjort är att skriva på en massa executive orders samt snacka massa skit. Det kommer dröja bra länge innan vi får se de reella konsekvenserna av Trumps styre.
Det är nästan lite rörande hur Trump desperat söker cred där cred ej bör ges, i brist på verkliga framgångar. "Fake it until you make it" är väl hans devis.