2017-06-12, 14:01
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Demokraterna är falska. Demokraterna bryr sig inte om Trump när Trump är Demokrat.

Demokraterna stämmer nu Trump för det Trump har gjort när Trump var Demokrat.

Falskheten i liberalerna är enorm. Tecken på att dem bara bryr sig om makt.

Horor....
2017-06-12, 14:03
Medlem
mrtowlies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HelloChrist
Som du såg så hade både jag och Japhy en lång lista, vad är det du inte förstår?
Du vill förstås fortsätta ifrågasätta tills du hittar någon felstavning att haka upp dig på.
Men för någon som spammat så länge i tråden som du borde veta att börsen slår rekord var och varannan dag, arbetslösheten går nedåt, antifa får stryk varje helg och invandringen minskar medan utvisningarna ökar.
Sluta tramsa nu.

Corbyn....

De där sakerna är ju bara en fortsättningen på tendensen sedan Obama.

Låt oss säga att jag får ett nytt jobb. Jag tar över en avdelning som gått jävligt bra under min företrädare i, säg, 8 år. Några månader in i jobbet fortsätter avdelningen gå som tåget. Är det då min förtjänst? Bör jag skrika efter löneförhöjning redan efter 3 månader?

Lägg till att jag under den korta tiden lyckats skapa mer skandaler och kontroverser i företagets historia och att knappt 35% av de anställda gillar mig. Faktum är att hälften vill få mig avskedad.

Ska jag fortfarande ha rosor och champagne tycker du?

Det enda Trump har gjort är att skriva på en massa executive orders samt snacka massa skit. Det kommer dröja bra länge innan vi får se de reella konsekvenserna av Trumps styre.

Det är nästan lite rörande hur Trump desperat söker cred där cred ej bör ges, i brist på verkliga framgångar. "Fake it until you make it" är väl hans devis.
2017-06-12, 14:06
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
USA's ekonomi går uppåt och uppåt hela tiden. Vad surar Demokraterna över?

Jobben skapas ju!!!
2017-06-12, 14:08
Medlem
WarWarrens avatar
Ok, för att bryta dödläget där alla kallar varandra för dumma och okunniga kanske någon har lust att kommentera (går)dagens opinionsmätning i GA-6 enligt vilken Ossoff (D) leder över Handel (R) med 7 procentenheter. Hur tror ni det kommer att gå i valet? Skulle en seger för Ossoff (i ett distrikt där Cotton (R) senast vann med double digits) få konsekvenser för hur GOP/dems positionerar sig i förhållande till Trump inför 2018 midterms? Vad säger valet och opinionsläget i GA-6 om det allmänna läget?
2017-06-12, 14:12
Medlem
OldFashioneds avatar
Citat:
Som du såg så hade både jag och Japhy en lång lista, vad är det du inte förstår?
Du vill förstås fortsätta ifrågasätta tills du hittar någon felstavning att haka upp dig på.
Men för någon som spammat så länge i tråden som du borde veta att börsen slår rekord var och varannan dag, arbetslösheten går nedåt, antifa får stryk varje helg och invandringen minskar medan utvisningarna ökar.
Sluta tramsa nu.

Corbyn....

Vilka reformer har Trump genomfört för att detta uppsving ska kunna tillskriva honom?
2017-06-12, 14:13
Medlem
HelloChrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrtowlie
De där sakerna är ju bara en fortsättningen på tendensen sedan Obama.

Låt oss säga att jag får ett nytt jobb. Jag tar över en avdelning som gått jävligt bra under min företrädare i, säg, 8 år. Några månader in i jobbet fortsätter avdelningen gå som tåget. Är det då min förtjänst? Bör jag skrika efter löneförhöjning redan efter 3 månader?

Lägg till att jag under den korta tiden lyckats skapa mer skandaler och kontroverser i företagets historia och att knappt 35% av de anställda gillar mig. Faktum är att hälften vill få mig avskedad.

Ska jag fortfarande ha rosor och champagne tycker du?

Det enda Trump har gjort är att skriva på en massa executive orders samt snacka massa skit. Det kommer dröja bra länge innan vi får se de reella konsekvenserna av Trumps styre.

Det är nästan lite rörande hur Trump desperat söker cred där cred ej bör ges, i brist på verkliga framgångar. "Fake it until you make it" är väl hans devis.

Nej, Trump har kapat i regleringar, ingjutit hopp, övertygat stora industrier att stanna i USA osv.
Han gjorde t.om mer bra mellan 9nov och 20jan än Hussein lyckades med på 8år.
2017-06-12, 14:19
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Headline på Fox & Friends nu:
Economy soars under President Trump.
Varefter en expert radar upp den ena siffran efter den andra.

Det enda problemet för Mr. Trump just nu är Phony Comey's känslor.

Varför är det så viktigt för många av er som sympatiserar med Trump att sätta nedsättande epitet på alla som på något sätt har stört honom? Är det inte lite barnsligt tycker du?
2017-06-12, 14:21
Medlem
Japhys avatar
Andra fantastiska saker: Parisavtalet skrotas. Bensinpriserna är de lägsta sedan 2005 (i USA, givetvis).

Förstår faktiskt inte vad ni trumpofober gnäller så satans mycket över. Snart ska ni se att budgeten går igenom också.

Men, Ryssland. Trump blir snart åtalad, ju. Men det händer ju aldrig nåt på den fronten. Någon gång måste det ju bli pinsamt även för en notorisk trattskalle att ständigt ha fel. Jag börjar betrakta det hela som ett psykologiskt fenomen. Vissa kanske tycker det bara är skit med rekord på börsen, låga skatter, sänkt bensinpris, minskad illegal invandring och så vidare. Men det måste ju vara människor som mår psykiskt dåligt.

http://www.breitbart.com/economics/2017/06/10/gas-prices-lowest-time-year-since-2005/?utm_source=facebook&utm_medium=social
2017-06-12, 14:24
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Varför är det så viktigt för många av er som sympatiserar med Trump att sätta nedsättande epitet på alla som på något sätt har stört honom? Är det inte lite barnsligt tycker du?
Vi får helt enkelt börja posera med Comeys avhuggna och blodiga huvud så det blir lite mer seriöst. Några kommentarer om hans mentala hälsa, lite fake news om Ryssland och kisslekar så kanske vi kan börja närma oss.
2017-06-12, 14:25
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Japhy
Vi får helt enkelt börja posera med Comeys avhuggna och blodiga huvud så det blir lite mer seriöst. Några kommentarer om hans mentala hälsa, lite fake news om Ryssland och kisslekar så kanske vi kan börja närma oss.

Du menar att det är fånigt, men att det är något slags hämnd?
2017-06-12, 14:29
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Du menar att det är fånigt, men att det är något slags hämnd?
Klart det är fånigt. Men politik måste få innehålla lite humor också.
Killary
Obongo
Phoney Comey
Insane McCain
GOD EMPEROR TRUMP
Listan kan göras lång.

Finns inget krav på GOP att de ska spela fint medan dems skämmer ut sig själva med sitt uppträdande på gator, torg och i media. Tycker snarare att GOP och Trump borde gå hårdare fram.
Senast redigerad av Japhy 2017-06-12 kl. 14:35.
2017-06-12, 14:41
Medlem
fredrikdenstores avatar
Statsåklagare stämmer Trump – anklagas för korruption

http://www.aftonbladet.se/nyheter/a/6Ewv3/statsaklagare-stammer-trump--anklagas-for-korruption

Hög tid att slänga ut packet nu!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in