Citat:
Ursprungligen postat av
Dogberry
Men jag är vuxen så jag funderade lite mer exakt vad som går bra. Jag tycker att det är på lågstadienivå det du skriver att allt går bra utan att kunna svara upp om vad du påstår att du tycker men jag får acceptera att du inte har den blekaste aning om vad du skriver för något.
Börser slår rekord vad betyder det ens? Det är ju ett uttalande utan helt referenser och finns ingen analys kring det men jag förstår att det går över din förmåga total så försök inte ens tänka på det.
När en president i USA får en sån som Corbyn att skriva sådant så måste man se Trump som en stor förlorare. Är muren klar hahaha
Ja du vill veta exakt och när du får veta exakt, så vill du veta ännu mer exakt, och ännu mer exakt, tills att vi talar om något helt annat eller att du hittat någon felstavning att sabotera samtalet med.
Vad i "arbetslösheten sjunker" förstår du inte?
"invandringen minskar och utvisningarna ökar"
Både jag och Japhy har radat upp massor av saker som går bra, du har hänvisat till en bitter Tweet från Corbyn som bevis för att det går dåligt och du kan inte motbevisa en enda punkt som jag eller Japhy lagt fram.