2017-06-12, 13:21
Medlem
WarWarrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arbetet
Har jag påstått att något är fastställt? Vad jag däremot har gjort är att komma med min uppfattning av det:

(FB) Stora tråden om amerikansk inrikespolitik

Men det är ju klart och som du påpekar, vi vet inte än vad som kommer att hända med turerna kring Clinton Foundation och hennes Pay for Play än. Vi får väl se hur man kommer att ställa sig till Rices försök att tysta ner skandalen till att börja med.

Vad är det du tror att Susan Rice har gjort nu då? Hon satt i utskottsförhör i ett år för Benghazi-tramset utan en buckla i rustningen.
2017-06-12, 13:22
Medlem
HelloChrists avatar
Headline på Fox & Friends nu:
Economy soars under President Trump.
Varefter en expert radar upp den ena siffran efter den andra.

Det enda problemet för Mr. Trump just nu är Phony Comey's känslor.
2017-06-12, 13:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HelloChrist
Som du såg så hade både jag och Japhy en lång lista, vad är det du inte förstår?
Du vill förstås fortsätta ifrågasätta tills du hittar någon felstavning att haka upp dig på.
Men för någon som spammat så länge i tråden som du borde veta att börsen slår rekord var och varannan dag, arbetslösheten går nedåt, antifa får stryk varje helg och invandringen minskar medan utvisningarna ökar.
Sluta tramsa nu.

Corbyn....

Men jag är vuxen så jag funderade lite mer exakt vad som går bra. Jag tycker att det är på lågstadienivå det du skriver att allt går bra utan att kunna svara upp om vad du påstår att du tycker men jag får acceptera att du inte har den blekaste aning om vad du skriver för något.

Börser slår rekord vad betyder det ens? Det är ju ett uttalande utan helt referenser och finns ingen analys kring det men jag förstår att det går över din förmåga total så försök inte ens tänka på det.

När en president i USA får en sån som Corbyn att skriva sådant så måste man se Trump som en stor förlorare. Är muren klar hahaha
2017-06-12, 13:26
Medlem
arbetets avatar
felpoost
Senast redigerad av arbetet 2017-06-12 kl. 13:33.
2017-06-12, 13:27
Medlem
Slottsherres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Japhy
Sluta tramsa och svara på frågan.

Men för tusan, den s.k. frågan var väl ändå retorisk? Du svarade ju själv på den.
Bäst så - då får du det svar du vill ha.
2017-06-12, 13:27
Medlem
WarWarrens avatar
Citat:
Halmdocka på steroider.
Har du missat hela #draintheswamp-grejen? neo-cons med McCain i spetsen?
Fulspelet i primaries osv.

Trump har många och mäktiga fiender emot sig.
Att han klarat sig så bra och att allt trots det går åt rätt håll gör ju att det är inte utan att man börjar tro att Mark Taylors profetia stämmer och att Mr. Trump talade sanning när han uttalade de bevingade orden "But most importantly, we will be protected by God"

Han har klarat sig hysteriskt uselt. I dagens gallup har han -20% i approval (38-58). Vad jag vet har ingen förutom Nixon haft så dåliga disapprovals (möjligen GWB mot slutet). Snart, för det handlar om tid, finns det ingen anledning för GOP-politiker att hänga sina sidovagnar på Trump längre.
2017-06-12, 13:31
Medlem
HelloChrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dogberry
Men jag är vuxen så jag funderade lite mer exakt vad som går bra. Jag tycker att det är på lågstadienivå det du skriver att allt går bra utan att kunna svara upp om vad du påstår att du tycker men jag får acceptera att du inte har den blekaste aning om vad du skriver för något.

Börser slår rekord vad betyder det ens? Det är ju ett uttalande utan helt referenser och finns ingen analys kring det men jag förstår att det går över din förmåga total så försök inte ens tänka på det.

När en president i USA får en sån som Corbyn att skriva sådant så måste man se Trump som en stor förlorare. Är muren klar hahaha

Ja du vill veta exakt och när du får veta exakt, så vill du veta ännu mer exakt, och ännu mer exakt, tills att vi talar om något helt annat eller att du hittat någon felstavning att sabotera samtalet med.

Vad i "arbetslösheten sjunker" förstår du inte?
"invandringen minskar och utvisningarna ökar"

Både jag och Japhy har radat upp massor av saker som går bra, du har hänvisat till en bitter Tweet från Corbyn som bevis för att det går dåligt och du kan inte motbevisa en enda punkt som jag eller Japhy lagt fram.
2017-06-12, 13:34
Medlem
arbetets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WarWarren
Vad är det du tror att Susan Rice har gjort nu då? Hon satt i utskottsförhör i ett år för Benghazi-tramset utan en buckla i rustningen.
Tog fel på namn. Lynch ska det vara.
2017-06-12, 13:35
Medlem
WarWarrens avatar
Citat:
Jamen typ.. Allt?
Det enda problemet är ju att etablissemanget och dess korrupta massmedia gör allt för att obstruera.
Men inte ens det verkar ju gå särskilt bra.
Så; Ekonomin, jobben, utrikespolitiken, den kulturella renässansen, den kristna renässansen, allt går åt rätt håll broder, så känn ingen oro

Du tror alltså en serie-otrogen, två gånger frånskild, uppenbart icke-troende, självutnämnd miljardär som skryter om att antasta kvinnor och tidnings-annonserar om att avrätta (sedermera rentvådda) tonåringar skulle bibringa en kristen renässans? Hur fan föreställer du dig att den ska se ut? The Handmaid's Tale?

Tack för ditt vick som Fox-tomte här i tråden. Den behöver verkligen fler tydligt rubbade individer.
2017-06-12, 13:38
Medlem
Slottsherres avatar
Citat:
Du är ett ämne för forskning vad gäller kognitiv dissonans, hur kan det gå så långt?
Det liknar ju psykos-syndrom.

Ont: Den vackre Ivanka Trump är på Fox nu!
#maga!

Jösses! Försök dig inte på att använda långa ord du inte begriper. Du har fullt upp med att hålla ordning på dom allra enklaste
På ett diskussionsforum förväntas man kunna diskutera utan att bli hysterisk och ovettig.
Vill du bara hylla "vackra Ivanka" tillsammans med likasinnade kan du starta en blogg.
2017-06-12, 13:40
Medlem
HelloChrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WarWarren
Du tror alltså en serie-otrogen, två gånger frånskild, uppenbart icke-troende, självutnämnd miljardär som skryter om att antasta kvinnor och tidnings-annonserar om att avrätta (sedermera rentvådda) tonåringar skulle bibringa en kristen renässans? Hur fan föreställer du dig att den ska se ut? The Handmaid's Tale?

Tack för ditt vick som Fox-tomte här i tråden. Den behöver verkligen fler tydligt rubbade individer.
Vi som håller koll på den kristna världen har märkt det enorma uppsvinget.
Men det är klart, det är inte på den nivån att icke-troende märker av det något speciellt.
Men det är något som jag tycker har varit väldigt positivt
2017-06-12, 13:44
Medlem
HelloChrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slottsherre
Jösses! Försök dig inte på att använda långa ord du inte begriper. Du har fullt upp med att hålla ordning på dom allra enklaste
På ett diskussionsforum förväntas man kunna diskutera utan att bli hysterisk och ovettig.
Vill du bara hylla "vackra Ivanka" tillsammans med likasinnade kan du starta en blogg.
Du är lustig du.
Du anklagar andra för att göra exakt det du själv gör.
Kan du för någon gångs skull komma med något konkret någon gång?

Ändlösa inlägg med enbart invektiv och dåliga förolämpningar börjar bli tröttsamt, detta är ingen rap-battle vet du, här diskuterar vi vuxna människor världspolitik.
Du håller inte ens sebbe staxx nivå.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in