Citat:
Ursprungligen postat av
Jason_Puncheon!
Nu har jag testat denna två gånger alltså Pregabalin 150 mg kapslar.
Både gånger har jag suttit i 3-4 timmar utan att känna nägot, sen får jag blackout och har ingen aning vad som hänt när min sambo kommer hem, en stor mängd godis & dricka är slut och jag minns ingenting, det jag tycker är konstigt är att blackouten försvinner *POFF* när min sambo kommer hem.
Vad gör jag för fel? Får ju inte ut något ruset förutom att jag går som ett fyllo efter blackouten.
Tog 600 mg första gången och 1200 andra gången.
Tog jag för mycket eller vad fan hände?
Jag hade börjat med 150 mg utan tolerans..det funkar bra för mig . Tar du 150 mg varannan dag så borde du få effekt. Tar du andra grejer så förstärker pregabalin effekten av vad det nu är du eventuellt tar i tillägg.
Har på flashback så tar många skyhöga doser - det är för att de har byggt upp tolerans eller helt enkelt inte har förmåga att känna av subtila euforiska rus. Sannolikt högt intag av benzo eller alkohol. Jag dricker inte och tar inte benzp ofta - om jag tar 300 mg utan att ha tagit lyrica på en vecka så känner jag av ett rus, utan tvekan. Hade jag tagit 600 eller 1200 mg första gången hade jag sannolikt knappt kunnat gå, fått kramper och eller blackout.
Men vem vet vad du har fått i dig? Det kan vara någon RC som är billigare än pregabalin
Jag känner till någon som säljer 150 mg på Darknet, den shoppen har bra kvalitet. Sedan har jag hört om några shoppar på clearnet som säljer 150 mg's kapslar - åtminstone en av dem är ökänd för att scamma.
Mvh Metro