2017-06-11, 08:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jason_Puncheon!
Läst lite i tråden och jag fattar fortfarande inte vad "ruset" ska bestå av. Men nu har jag iallafall beställt kapslar Pregabalin 150 mg och undrar vad en bra nybörjardos är? För mig ska det användas för att koppla av nån helg då och då, ska sägas.

450mg är en bra första dos.
Citera
2017-06-11, 19:05
Medlem
Fishurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mod32
Perfekt mot bakfylla och at =)

Tackar=) Bättre än tramadol?
Citera
2017-06-11, 21:58
Medlem
harems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fishur

Allt är bättre än Tramadol. Lyricas beroendeframkallning i all ära, men Tramadol är fanimej läskigt.
Citera
2017-06-12, 01:50
Medlem
Solituders avatar
Bara jag som tänkt tanken att istället för att ge alkoholister Antabus som sällan verkar fungera särskilt bra, så borde Lyrica vara ett betydligt bättre alternativ. Det har dragit ner min alkoholkonsumtion med säkert 90+ procent, då jag inte ens är sugen på öl längre. Väldigt sällan isåfall. Dessutom tar det bort min GAD, så jag kan gå ut och umgås utan att behöva konsumera sjukliga mängder alkohol då min ångest är borta tack vara Lyrican. Eftersom att Lyrica eller Pregabalin binder på samma receptorer, GABA, som alkohol och benso så får man därmed den ångestlindring som jag tidigare krökade för att få bota. Har dessutom inte blivit beroende under dom 6-7 månader jag intagit det eftersom jag tar regelbundna uppehåll för att slippa bli torsk på det. Just a thought.. Lider du dessutom av epilepsi eller nervsmärtor så fungerar det även mot det.

Och en redig bakfylla kan fan få en att vilja dö än mer än något annat jag provat, vilket är det mesta.
Speciellt när man har självmordstankar dagligen, upprepade försök vara 1 lyckat men asen lyckades "kickstart my heart" till min obeskrivliga besvikelse,,självskadebeteende,GAD, paniksyndrom, torgskräck och ex-social fobi m.m, vilket jag är 99 procent säker på att det är Borderline. Sist drack jag en och en halv 33cl flasköl när jag var ute. Det har nog aldrig hänt förr. Och jag hade det lika trevligt för det. Minnet i behåll, ingen bakfylla och pengar kvar på kontot. Man kanske inte är så jävla dum ändå.
Citera
2017-06-12, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fishur

Aa lätt mycket bättre. ,=)
Citera
2017-06-12, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Solituder
Bara jag som tänkt tanken att istället för att ge alkoholister Antabus som sällan verkar fungera särskilt bra, så borde Lyrica vara ett betydligt bättre alternativ. Det har dragit ner min alkoholkonsumtion med säkert 90+ procent, då jag inte ens är sugen på öl längre. Väldigt sällan isåfall. Dessutom tar det bort min GAD, så jag kan gå ut och umgås utan att behöva konsumera sjukliga mängder alkohol då min ångest är borta tack vara Lyrican. Eftersom att Lyrica eller Pregabalin binder på samma receptorer, GABA, som alkohol och benso så får man därmed den ångestlindring som jag tidigare krökade för att få bota. Har dessutom inte blivit beroende under dom 6-7 månader jag intagit det eftersom jag tar regelbundna uppehåll för att slippa bli torsk på det. Just a thought.. Lider du dessutom av epilepsi eller nervsmärtor så fungerar det även mot det.

Och en redig bakfylla kan fan få en att vilja dö än mer än något annat jag provat, vilket är det mesta.
Speciellt när man har självmordstankar dagligen, upprepade försök vara 1 lyckat men asen lyckades "kickstart my heart" till min obeskrivliga besvikelse,,självskadebeteende,GAD, paniksyndrom, torgskräck och ex-social fobi m.m, vilket jag är 99 procent säker på att det är Borderline. Sist drack jag en och en halv 33cl flasköl när jag var ute. Det har nog aldrig hänt förr. Och jag hade det lika trevligt för det. Minnet i behåll, ingen bakfylla och pengar kvar på kontot. Man kanske inte är så jävla dum ändå.

Lyrica binder inte på GABA receptorerna.
Citera
2017-06-13, 19:01
Medlem
Allwayz0ntops avatar
Nån som prövat alfa hjärnans pregabalin?
Citera
2017-06-13, 19:02
Medlem
Lyrica gör ju verkligen alltid underbart. I låg dos fungerar det som antidepp och smärtlindring utan "yttre" påverkan.
Drar man en hög dos blir man skön som fan men motoriken går ju åt helvete mer än 24 timmar efteråt. Tillvänjningen är helt sinnes också, men nån AT har jag aldrig fått.
Hade man kunnat hålla sig till 600 mg om dagen med samma effekt hade jag aldrig slutet.
Citera
2017-06-16, 06:59
Medlem
Nu har jag testat denna två gånger alltså Pregabalin 150 mg kapslar.
Både gånger har jag suttit i 3-4 timmar utan att känna nägot, sen får jag blackout och har ingen aning vad som hänt när min sambo kommer hem, en stor mängd godis & dricka är slut och jag minns ingenting, det jag tycker är konstigt är att blackouten försvinner *POFF* när min sambo kommer hem.

Vad gör jag för fel? Får ju inte ut något ruset förutom att jag går som ett fyllo efter blackouten.
Tog 600 mg första gången och 1200 andra gången.

Tog jag för mycket eller vad fan hände?
Senast redigerad av Jason_Puncheon! 2017-06-16 kl. 07:31.
Citera
2017-06-16, 09:02
Medlem
metros avatar
Citat:
Nu har jag testat denna två gånger alltså Pregabalin 150 mg kapslar.
Både gånger har jag suttit i 3-4 timmar utan att känna nägot, sen får jag blackout och har ingen aning vad som hänt när min sambo kommer hem, en stor mängd godis & dricka är slut och jag minns ingenting, det jag tycker är konstigt är att blackouten försvinner *POFF* när min sambo kommer hem.

Vad gör jag för fel? Får ju inte ut något ruset förutom att jag går som ett fyllo efter blackouten.
Tog 600 mg första gången och 1200 andra gången.

Tog jag för mycket eller vad fan hände?

Jag hade börjat med 150 mg utan tolerans..det funkar bra för mig . Tar du 150 mg varannan dag så borde du få effekt. Tar du andra grejer så förstärker pregabalin effekten av vad det nu är du eventuellt tar i tillägg.

Har på flashback så tar många skyhöga doser - det är för att de har byggt upp tolerans eller helt enkelt inte har förmåga att känna av subtila euforiska rus. Sannolikt högt intag av benzo eller alkohol. Jag dricker inte och tar inte benzp ofta - om jag tar 300 mg utan att ha tagit lyrica på en vecka så känner jag av ett rus, utan tvekan. Hade jag tagit 600 eller 1200 mg första gången hade jag sannolikt knappt kunnat gå, fått kramper och eller blackout.

Men vem vet vad du har fått i dig? Det kan vara någon RC som är billigare än pregabalin

Jag känner till någon som säljer 150 mg på Darknet, den shoppen har bra kvalitet. Sedan har jag hört om några shoppar på clearnet som säljer 150 mg's kapslar - åtminstone en av dem är ökänd för att scamma.

Mvh Metro
Senast redigerad av metro 2017-06-16 kl. 09:04.
Citera
2017-06-16, 09:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av metro
Jag hade börjat med 150 mg utan tolerans..det funkar bra för mig . Tar du 150 mg varannan dag så borde du få effekt. Tar du andra grejer så förstärker pregabalin effekten av vad det nu är du eventuellt tar i tillägg.

Har på flashback så tar många skyhöga doser - det är för att de har byggt upp tolerans eller helt enkelt inte har förmåga att känna av subtila euforiska rus. Sannolikt högt intag av benzo eller alkohol. Jag dricker inte och tar inte benzp ofta - om jag tar 300 mg utan att ha tagit lyrica på en vecka så känner jag av ett rus, utan tvekan. Hade jag tagit 600 eller 1200 mg första gången hade jag sannolikt knappt kunnat gå, fått kramper och eller blackout.

Men vem vet vad du har fått i dig? Det kan vara någon RC som är billigare än pregabalin

Jag känner till någon som säljer 150 mg på Darknet, den shoppen har bra kvalitet. Sedan har jag hört om några shoppar på clearnet som säljer 150 mg's kapslar - åtminstone en av dem är ökänd för att scamma.

Mvh Metro

Hmm, då har jag tagit för mycket som första dos då, Mina kapslar kommer från Alphabrain som jag litar på fullt ut. Hur många dagar ska man vānta mellan man tar Pregabalin om man är ute efter ett rus? Och vad är en bra dos för det? 300? 450?
Senast redigerad av Jason_Puncheon! 2017-06-16 kl. 09:21.
Citera
2017-06-16, 09:36
Medlem
metros avatar
Citat:
Hmm, då har jag tagit för mycket som första dos då, Mina kapslar kommer från Alphabrain som jag litar på fullt ut. Hur många dagar ska man vānta mellan man tar Pregabalin om man är ute efter ett rus? Och vad är en bra dos för det? 300? 450?

Jag har aldrig hört/läst något negativt om Alphabrain - de verkar seriösa och säljer inte narkotika. Ett tips är att ta magnesium (helst magnesiumcitrat) för att slippa spänningar i kroppen.

Med en vilodag skulle jag rekommendera dig att ta 300, eftersom du nu har reagerat som du gjort på 600 mg. Det borde ge dig en idé om effekten. Sen kan du ju testa att med en dags vilodag mellan ta 450 mg och se vad det ger dig. Jag har haft perioder då jag tagit 300 mg dagen efter att jag tagit 300 mg och fortfarande känt av ett rus.

Effekten är förutom att neuropatisk smärta lindras ångestdämpning och att man blir av med hämningar och kan bli vinglig vid högre doser. Jag kan uppleva att jag får svårt att hitta de ord och begrepp som annars kommer lätt för mig ifall jag tar 300+ mg.

Prova dig fram och återkoppla gärna om du fått någon hjälp av tipsen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in