2017-06-12, 00:19
Medlem
NinaBes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magnusperfektanka
Det du just skrivit skulle kunna vara skrivet av mig själv....

För övrigt OM han skulle hittas varför skulle då familjen vilja inackorderas i en annans familjs hus?
De vill nog helst vara ensamma då.. sista problemet då är väl för familjen att ta in på hotell ett par dagar?
Startas väl snart upp en swishsida som man kan swisha pengar till kommande hotell/mat/tågresa för familjen 🤓

Sedan några dagar finns ett förslag, att det skall "swishas" över pengar till Mc Donald för, att de skall "glömma" litet mat och annat, som Patrik skall få syn på!
Citera
2017-06-12, 00:22
Medlem
NinaBes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Duracella
Finns det möjlighet att länka till filmerna som nämns ovan?

Jag har ingen direktlänk till filmerna.
Bara en länk till gruppen "Hitta Patrik" där filmerna lagts upp: https://www.facebook.com/groups/3095...3/?pnref=story
Citera
2017-06-12, 00:23
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NinaBe
Jag kan inte göra "bildfiler", men här är en länk till en tydlig "skobild" : https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10155107330229550&set=gm.3111545726 39442&type=3&theater

En krabba med en sombrero, en orm och växter/blommor tycker jag mig uttyda. Nästan lite mosaik över mönstret.
Citera
2017-06-12, 00:35
Medlem
Dumhetsmuseets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mogna-Meloner
Ja, han ser ut som en vanlig, snäll och söt ung man. En som försvinner i mängden.

Idag måndag har han varit borta i 3 veckor. Inget bankkonto har rörts, mobilen har inte använts. Han var deprimerad och psykotisk. Tror jag att Patrik vandrat runt i södra Sverige på egen hand? Nej, en deprimerad och psykotisk människa ser inte världen som vi. Det är ett sånt kaos att det är mer troligt att han gått runt i cirklar än kunnat följa en väg eller å. Lever han? Nej, det har gått för lång tid nu. Kan det dröja till hans kropp hittas? Ja, det kan till och med bli så att han aldrig återfinns.

Det som skulle kunna ge hopp är historien om tjejen från Sverige som var uteliggare i Italien och hittades efter flera månader.
Citera
2017-06-12, 00:36
Medlem
NinaBes avatar
Citat:
En krabba med en sombrero, en orm och växter/blommor tycker jag mig uttyda. Nästan lite mosaik över mönstret.

Ja! Ett gytter av motiv!
Jag länkade till bilden eftersom en bild efterfrågades.
Citera
2017-06-12, 01:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NinaBe
Jag har ingen direktlänk till filmerna.
Bara en länk till gruppen "Hitta Patrik" där filmerna lagts upp: https://www.facebook.com/groups/3095...3/?pnref=story

Tack...men går inte se nåt alls på Facebooksidan om man själv inte är användare.
Citera
2017-06-12, 01:14
Medlem
NinaBes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Duracella
Tack...men går inte se nåt alls på Facebooksidan om man själv inte är användare.

Ojdå!
Jag kom rätt utan, att vara inloggad på Facebook så jag tänkte, att just det länkade kunde ses av alla! Annars hade jag inte länkat!
Kanske någon vill lägga / ladda upp bilden i ett bildprogram????
Citera
2017-06-12, 05:18
Medlem
NinaBes avatar
Dagens första information och sammandrag i "Hitta Patrikgruppen:"
"
Ny dag och nya möjligheter!
Idag ska vi göra allt vi kan och mer därtill för att hitta Patrik!
Ser ni Patrik så ska ni OMEDELBART ringa polisen och ange:
Patrik Andreas Linfeldt 950508!!!
Släpp honom inte ur sikte förrän polisen är på plats!
Dela och sprid det här inlägget med info så mycket ni bara kan och orkar!
Miljoner TACK till alla er som engagerar sig i att Patrik ska hittas så han kan få återförenas med sin älskade familj! ❤️
Ni anar inte hur värdefulla ni är!!!
En kort sammanfattning: Det vi vet till 100% är att Patrik klev av tåget i Hallsberg och att hans väskor hittades där.
Det finns även möjlighet att Patrik är kvar där.
Det näst största spåret hittills är Köping. Donken, Kojan som det byggs på varje dag m.m. och därefter Kungsör och därefter Västerås.
Dessa är vi inte helt hundra på men vi fortsätter leta vidare på dessa fyra ställen och fler därtill.
Vi fortsätter sprida efterlysningen så mycket vi bara kan i hela landet. "
Citera
2017-06-12, 07:06
Avslutad
Citat:
Ja, han ser ut som en vanlig, snäll och söt ung man. En som försvinner i mängden.

Idag måndag har han varit borta i 3 veckor. Inget bankkonto har rörts, mobilen har inte använts. Han var deprimerad och psykotisk. Tror jag att Patrik vandrat runt i södra Sverige på egen hand? Nej, en deprimerad och psykotisk människa ser inte världen som vi. Det är ett sånt kaos att det är mer troligt att han gått runt i cirklar än kunnat följa en väg eller å. Lever han? Nej, det har gått för lång tid nu. Kan det dröja till hans kropp hittas? Ja, det kan till och med bli så att han aldrig återfinns.

Det ska bli intressant att se hur länge Facebooktråden hålls vid liv...
Hoppas att dem efter denna veckas slut börjas inse att sannolikheten för att han lever är minimal...
Fint att folk vill hjälpa, men nu börjar det gå till överdrift.
Tre veckor borta utan ett enda vettigt tips, bara lösa spekulationer om att han varit än där, än här.
Om ytterligare en vecka har det gått en månad.

Alla som är engagerade borde leta i och runt Hallsberg, vid skogar och sjöar istället
för att hitta kroppen... om den nu hittas.
Citera
2017-06-12, 07:55
Medlem
CallePhilles avatar
I natt började diskussionerna om medium. Tror en har tagit bort sin kommentar, men det stod att han var på sin höjd 2 km från Hallsberg och då ifrågasatte en annan uppgifterna om Köping/Kungsör. Tror det spekulerades att han huserade i en lada eller ödehus.
De finns fortfarande kvar en kommentar om att han är i en lada nära en väg.

Har man ännu hittat en försvunnen person i en lada eller ett ödehus när medium föreslagit att det är där man skall leta? Det verkar vara någon standardidé om var han skall leta.
Citera
2017-06-12, 08:01
Medlem
CallePhilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CallePhille
I natt började diskussionerna om medium. Tror en har tagit bort sin kommentar, men det stod att han var på sin höjd 2 km från Hallsberg och då ifrågasatte en annan uppgifterna om Köping/Kungsör. Tror det spekulerades att han huserade i en lada eller ödehus.
De finns fortfarande kvar en kommentar om att han är i en lada nära en väg.

Har man ännu hittat en försvunnen person i en lada eller ett ödehus när medium föreslagit att det är där man skall leta? Det verkar vara någon standardidé om var han skall leta.

Lyckades få fram inlägget jag började skriva när båda kommentarerna var kvar. Min uppkoppling lade av när jag först skrev det.
Här kommer ett par spekulationer från medium:

"Det jag får in är att Patrik håller sig i skogen i området inte så långt från Hallsbergs stationen ca 2 km. Får känslan av att han håller sig undan/gömd mycket troligt att han gått in i en psykos/ paranoia. Han rör sig i lite som i cirklar i det område. Mer specifik än så kan jag tyvärr inte vara men jag hoppas att det kan vara till hjälp för er o Patrik. Men kolla gärna med någon mer. Stort lycka till ❤"

Ytterligare en i farten...
"Ett medium jag varit i kontakt med sa :
Ser skog o lada o ladan är typ vid vägen. Kan vara att han vistats där...."
Citera
2017-06-12, 10:35
Medlem
Han håller sig vid liv och trycker i en lada alltså. Nu blir jag imponerad, magerlagd och utan tillgång till kök eller restaurang.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in