2017-06-11, 12:47
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av lucifersatan
Han är 173cm och väger 55kg. Alltså redan underviktig. Om han inte äter så dör han ganska snabbt. Jag tycker han borde synas när han fixar mat eller?
Han måste ha avlidit Självklart måste han ju ändå hittas så man vet vad som kan ha hänt.

Tror också att han är avliden tyvärr, imorgon 3 veckor sedan han försvann.
Citera
2017-06-11, 12:54
Medlem
IQ130s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lucifersatan
Han är 173cm och väger 55kg. Alltså redan underviktig. Om han inte äter så dör han ganska snabbt. Jag tycker han borde synas när han fixar mat eller?
Han måste ha avlidit Självklart måste han ju ändå hittas så man vet vad som kan ha hänt.

Om han sovit extremt lite och inte ätit ordentligt kan han faktiskt ha dött av det med. Finns en mikroskopisk risk att han i sin vilsenhet blivit bortförd och att någon dumpat väskorna. Eller, som jag skrev tidigare, att han blivit ihjälkörd om han korsat vägen utan att se eller höra. Få skulle väl mörka en sådan olycka, men det finns folk till allt...
Citera
2017-06-11, 13:01
Avslutad
Facebook tråden hitta Patrik totalt urspårad...
Nån kille blivit av med sin nikeväska på station i Köping, nu ska man hålla koll på
om Patrik byter kläder till dessa...

En tjej är 200(!)procent säker på att ha sett honom, hon kommer få svårt
att förklara sig när de hittar honom avliden.

Bra att dem håller hoppet uppe, men tråden är så utspårad så det finns inte...
Man ska ställa hans favoritdryck i en koja så kanske han går dit....
Ganska rolig läsning, men sorgligt också givetvis.
Nu har han setts på McDonalds skrapan i Västerås, han är snabb som en vessla mellan orterna
och föredrar McDonalds mat.

Jag inbillar mig att om någon verkligen skulle sett honom skulle folk fotat direkt och lagt upp på instagram, titta JAG har faktiskt sett/hittat honom....
precis som terrordådet i Sthlm, titta jag var faktiskt på plats.....
Citera
2017-06-11, 13:22
Medlem
Isnatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magnusperfektanka
Facebook tråden hitta Patrik totalt urspårad...
Nån kille blivit av med sin nikeväska på station i Köping, nu ska man hålla koll på
om Patrik byter kläder till dessa...

En tjej är 200(!)procent säker på att ha sett honom, hon kommer få svårt
att förklara sig när de hittar honom avliden.

Bra att dem håller hoppet uppe, men tråden är så utspårad så det finns inte...
Man ska ställa hans favoritdryck i en koja så kanske han går dit....
Ganska rolig läsning, men sorgligt också givetvis.
Nu har han setts på McDonalds skrapan i Västerås, han är snabb som en vessla mellan orterna
och föredrar McDonalds mat.

Jag inbillar mig att om någon verkligen skulle sett honom skulle folk fotat direkt och lagt upp på instagram, titta JAG har faktiskt sett/hittat honom....
precis som terrordådet i Sthlm, titta jag var faktiskt på plats.....
Ja, det är samma snack som i grupper med försvunna husdjur, självutnämnda 'experter' på ämnet tossar loss ordentligt och lägger fram sina galna teorier.
Såg att nån skrev att lappar uppsatta om hans försvinnande var borttagna och då trodde nån att det kanske var han själv som gjort det 'bara en teori bara..'
Det är människor med mycket tid och många konstiga idéer i regel som är väldigt aktiva i såna där grupper.
Citera
2017-06-11, 15:38
Medlem
CallePhilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Isnatt
Ja, det är samma snack som i grupper med försvunna husdjur, självutnämnda 'experter' på ämnet tossar loss ordentligt och lägger fram sina galna teorier.
Såg att nån skrev att lappar uppsatta om hans försvinnande var borttagna och då trodde nån att det kanske var han själv som gjort det 'bara en teori bara..'
Det är människor med mycket tid och många konstiga idéer i regel som är väldigt aktiva i såna där grupper.
Ja, det börjar likna försvinnandet av Pierre i Göteborg för några år sedan när folk sprang runt och letade överallt. Med Pierre var det nog mer extremt, då flera medium hade idéer om var han var och om jag inte minns fel så bröt folk sig in på platser där de inte hade att göra för att söka. Här verkar inte några medium vara inblandade ännu, men det är väl bara en tidsfråga innan det spårar ut helt

Nytt ärendenummer som skall uppges om han påträffas är "Patrik Andreas Linfeldt 950508". Ring 112 och observera honom tills Polisen kommer. Det verkar vara delade meningar i Facebook-gruppen om det gäller i hela Sverige eller bara i Skåne.
Citera
2017-06-11, 15:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CallePhille
Ja, det börjar likna försvinnandet av Pierre i Göteborg för några år sedan när folk sprang runt och letade överallt. Med Pierre var det nog mer extremt, då flera medium hade idéer om var han var och om jag inte minns fel så bröt folk sig in på platser där de inte hade att göra för att söka. Här verkar inte några medium vara inblandade ännu, men det är väl bara en tidsfråga innan det spårar ut helt

Nytt ärendenummer som skall uppges om han påträffas är "Patrik Andreas Linfeldt 950508". Ring 112 och observera honom tills Polisen kommer. Det verkar vara delade meningar i Facebook-gruppen om det gäller i hela Sverige eller bara i Skåne.

På tal om medium så var det någon här som rekommenderade att de skullde använda en sådan
Men jag håller med de senaste inläggen, det verkar som de har förlorat den röda tråden och de letar på för många ställen. De har efterlyst i över 20 städer nu eller något??? Jag hoppas såklart att de hittar honom men det verkar vara kört.
Citera
2017-06-11, 16:51
Medlem
NinaBes avatar
I lördags - igår den 10 juni - lär Patrik ha setts i Västerås:
"På lördagskvällen ska försvunne Falustudenten Patrik, 22, ha observerats på en McDonalds-restaurang i centrala Västerås. Ett stort antal privatpersoner söker under helgen ihärdigt efter honom i miljöer där han skulle kunna finnas."

Citatet är hämtat härifrån:http://www.dt.se/orebro-lan/hallsberg/forsvunne-patrik-22-ska-ha-setts-i-centrala-vasteras-sa-fortsatter-sokandet-1
Citera
2017-06-11, 16:59
Medlem
CallePhilles avatar
Nu undrar de i Facebook-gruppen om någon kan se om det är han som sitter och sover på centralstationen i Västerås.
Citera
2017-06-11, 17:01
Medlem
Fridfullts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NinaBe
I lördags - igår den 10 juni - lär Patrik ha setts i Västerås:
"På lördagskvällen ska försvunne Falustudenten Patrik, 22, ha observerats på en McDonalds-restaurang i centrala Västerås. Ett stort antal privatpersoner söker under helgen ihärdigt efter honom i miljöer där han skulle kunna finnas."

Citatet är hämtat härifrån:http://www.dt.se/orebro-lan/hallsberg/forsvunne-patrik-22-ska-ha-setts-i-centrala-vasteras-sa-fortsatter-sokandet-1

Det borde väl finnas övervakningskameror antingen på McDonald's-restaurangerna eller i de centrala områdena kring dessa, vars videoupptagning man kan titta på för de aktuella tidpunkterna och kontrollera om det verkligen är Patrik?
Citera
2017-06-11, 17:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CallePhille
Nu undrar de i Facebook-gruppen om någon kan se om det är han som sitter och sover på centralstationen i Västerås.

Varför går man bara inte fram till personen de tror är Patrik och frågar? Hur kan det nånsin bli enklare att istället ta upp telefonen och skriva en kommentar i en facebooktråd? Förbryllande är ordet...
Citera
2017-06-11, 18:09
Medlem
Facebookgruppen har verkligen spårat ur känns det som. Plötsligt är han här (HELT SÄKERT!!), sen är han där (HELT SÄKERT!!). ALLA DRAR DIT!! Måste verkligen vara en mardröm för föräldrarna, hoppas innerligt han hittas snart.
Citera
2017-06-11, 18:16
Medlem
CallePhilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av i-en-strut
Facebookgruppen har verkligen spårat ur känns det som. Plötsligt är han här (HELT SÄKERT!!), sen är han där (HELT SÄKERT!!). ALLA DRAR DIT!! Måste verkligen vara en mardröm för föräldrarna, hoppas innerligt han hittas snart.
Ja, verkligen! Full hysteri... Det senaste verkar vara att personen som sov i Västerås inte var där idag, utan i onsdags eller torsdags och att det inte aaaalls är säkert att det var Patrik
Nu står folk och väntar på stationer runt om i landet för att se om han kliver av något tåg som har åkt från Västerås en viss tidpunkt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in