Citat:
Ursprungligen postat av
allwaysmisbehavin
Nä håller med dig. Hela jävla världen är emot oss värdekonservativa, framförallt dom unga... - Allvarligt jag fattar ingenting om det boys!!!
- svenska unga män borde ju absolut rösta åt högerut enligt mig. Bisarrt om så ej sker. Eller typ systemhotande inom de nästkommande 6-7 åren om vår populations mest spänstiga och alerta "enklav" skiter i samhället dom växer upp i rijjt now.
Edit: Redan nu idag, så röstar 65 procent eller mer av alla svenska män EMOT mångkultur enligt statsvetarnestor/legend SÖREN HOLMBERG -SOM Undersökningar 2017-........
//sorry för en massa OffT från min sida, men känner genuin oro för framtiden. Båda länderna (Sve/US) ungefär lika illa ute.
"Oss värdekonservativa", lolz, ni är bara arga män som ogillar invandrare.
Jag gillar inte heller oansvarig invandring, men inte fan titulerar jag mig trams som "värdekonservativ". Vilka jävla värderingar, att kvinnor hör hemma i köket, sex ska ske efter äktenskapet och droger är källan till allt ont? Hyckleri.
För övrigt finns det få människor än bokstavstroende muslimer som är mer värdekonservativa, kanske det vore en bra miljö för er?