2017-06-11, 00:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 0rganet
BREAKING NEWS som din nyhetskälla skulle ha..

Men detta är stort! Antingen ljuger Comey (under ed) eller så är Cernovich ute och cyklar (igen). Men Comey är väldigt tydlig så jag skulle säga att du borde posta dina Cernovich tweets i rätt forum (konspirationer och alternativa avgudansförebilder).

Så detta fall löses snabbt och enkelt! Comeys "chief of staff" är den enda som behöver höras om inte finns minst en enda av dessa memos!

Ska man vara helt ärliga så har Cernovich haft lite rätt senaste BREAKING NEWS han haft.

Han var väldigt mycket X-files förut men verkar ha blivit lite trovärdig sen han fick komma in i vita huset.
2017-06-11, 00:10
Medlem
0rganets avatar
Sessions nu inne i skiten! (Varför finns det ingen figur för HJÄRTA!!!!) LOVE LOVE LOVE

Citat:
Attorney General Jeff Sessions agrees to testify before the Senate Intelligence Committee on Tuesday
https://twitter.com/NBCNews/status/873659078576402432
2017-06-11, 00:20
Bannlyst
Citat:
Donalds hälsa är ju den bästa som någon President någonsin haft vet vi ju redan OBS: ironi! Så jag håller med helt och hållet: gubben är fet och gammal!

Trodde också detta först (Det fetade) MEN Donald gillar att få självbekräftelse, så att deklarera NÅGOT och sedan upprepa det inför åhörare och få hurrarop från alla... det gillar han och att lämna Paris är ju ett av hans löften...
Så jag tror (och hoppas) på något annat.

Klart han är fet och gammal...men du och jag är ju också smalfeta, och vi är 35 år yngre än han....

Roosevelt satt väl i rullstol om man nu får tro säsong fem av H.O.C
Senast redigerad av allwaysmisbehavin 2017-06-11 kl. 00:24.
2017-06-11, 01:01
Medlem
0rganets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allwaysmisbehavin
Wow..... verkligen. Pajasfuckindude

Vet du vad Organet, i vanliga fall hade jag nog slängt iväg nåt riktigt vasst mot dig.... men istället så tänker jag på att vi skall göra en jämförelse du och jag.... då med våra personliga kopplingar till USA och våra släktband i USA.....

Första gången jag var till staterna var 1989 (sto-ohare-Miami international)...... och nu är det då din tur att replaya....´

Har du aldrig varit i staterna eller har nån form av Connection dit skall du bara hålla din lilla fittkäft...
Nää jag ville bara att du själv svarade på din fråga då du ställde samma fråga till ett annat inlägg: "Data och bevis på det tack"

Så om du ger oss "Data och bevis på det tack":

Citat:
Ta ett brake Tom. Dom har skämt ut sig å det grövsta med bögen Comey, nu försöker dom vidare...

Jag har släktingar i Florida och dom asgarvar åt detta... (då är dom ändå lärare!!!)
2017-06-11, 01:02
Medlem
0rganets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Att småglobalister som du alltid kommer säga att GOP-folk ljuger är inget nytt. Ni förlitar er alltid på vad media* säger.

* = Liberal media som vill få er betala skatt till privata intressen
Vad är fel med att Sessions får säga sanningen?
2017-06-11, 01:04
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Vad är fel med att Sessions får säga sanningen?

Nu vet jag inte vad han ska säga. Men ni kommer säkert säga att han ljuger.
2017-06-11, 01:13
Medlem
0rganets avatar
Citat:
Nu vet jag inte vad han ska säga. Men ni kommer säkert säga att han ljuger.
Nu är du kul !!!
Men varför ska "vi" säga att han ljuger? vet du något "vi" inte vet! Eller är du bara orolig att han kommer säga "sanningen".. Det enda som är bra är om vi får veta om Donald bad Session och de andra att lämna rummet så DOnald kunde prata privat med Commey.. annars kommer Session vara väldigt kryptisk.
2017-06-11, 01:18
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Nu är du kul !!!
Men varför ska "vi" säga att han ljuger? vet du något "vi" inte vet! Eller är du bara orolig att han kommer säga "sanningen".. Det enda som är bra är om vi får veta om Donald bad Session och de andra att lämna rummet så DOnald kunde prata privat med Commey.. annars kommer Session vara väldigt kryptisk.

Vi leker med tanken att Session säger att Trump bad alla lämna rummet. Okej....räcker det till åtal eller?
2017-06-11, 01:28
Medlem
0rganets avatar
Citat:
Vi leker med tanken att Session säger att Trump bad alla lämna rummet. Okej....räcker det till åtal eller?
Nää men varför? Och åtal kommer det aldrig bli!
Det roliga är hur mer handlingshandikappad Donald blir. Och folk säger hur bra han är (fast de upprepar vad Donald själv säger).

OFT: detta ord har jag aldrig skrivit tidigare: handlingshandikappad!!! my first!!!
2017-06-11, 01:33
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Nää men varför? Och åtal kommer det aldrig bli!
Det roliga är hur mer handlingshandikappad Donald blir. Och folk säger hur bra han är (fast de upprepar vad Donald själv säger).

OFT: detta ord har jag aldrig skrivit tidigare: handlingshandikappad!!! my first!!!

Trump är bra för han är:

* Icke mångkulturalist
* Pro USA
* Neutral till Ryssland
* Icke EU vän
* Vill göra om NATO till anti-terror försvarsallians
* Sänka skatter
* Han är frispråkig - Kallar fetton för fetton och fula för fula

Listan kan göras lång.
2017-06-11, 01:48
Bannlyst
Citat:
Trump är bra för han är:

* Icke mångkulturalist
* Pro USA
* Neutral till Ryssland
* Icke EU vän
* Vill göra om NATO till anti-terror försvarsallians
* Sänka skatter
* Han är frispråkig - Kallar fetton för fetton och fula för fula

Listan kan göras lång.

Absolut....jag skulle kunna adda 235 grejer till.

Donald J Trump är det viktigaste som hänt slapptask/hängpungs västerländs politik sen 1975.

Han är FULLSTÄNDIGT orädd för alla SYSTEMHOTANDE vidriga feminister och socialliberalistser som fått alldeles för stort spelrum senaste 30 åren.

Donald J Trump har bara 4 år på sig...vi får hoppas på brända jordens taktik.

Vi värdekonservativa kommer ej få igenom allt vi vill, det viktiga är att Donald J Trump och Bannon förstör alltdom bara kan...

När demokraterna/neo/radikalliberalisterna kommer till makten nästa gång skall dom ha mardröm ggr4 framför sig...
Senast redigerad av stepthefuckback666 2017-06-11 kl. 01:55.
2017-06-11, 07:48
Medlem
Rois avatar
Fash the Nation öppnar med Comeys hearing denna vecka. Comey erkänner i princip att han är en slemmig jävel och att media ljuger för fulla muggar.

https://radio.therightstuff.biz/2017/06/11/fash-the-nation-week-74-leaky-comeys/

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in