Citat:
Ursprungligen postat av
IQ130
Först slängde killen väskorna, sen använde han inte sina kort eller mobil. Ändå tror man att killen lever ett tufft liv utan något, fotvandrar i mil och svänger runt i olika städer. Bekymmersamt att man tror mer på det än att han utsatts för brott. Det finns en mikroskopisk möjlighet att det är så, men det allra troligaste är att han fick en oerhörd panik och sprang mot döden. Droppade väskorna på vägen. Om han sprang väldigt snabbt och ville försvinna, hur kan han då ha tagit livet av sig? Stup, sjöar, höga höjder tror jag mer på. En liten möjlighet också att han avlidit på grund av olycka om han fick panik. Kanske blev påkörd? Väskorna slängs ut i farten?
Vid försvinnanden är det alltid samma sak, människor uppger sig ha sett personen både här och där.
Som med Carl-Erik Björkegren, folk hade sett han överallt i stora delar av landet/världen.
Tyvärr tror jag, men hoppas såklart att jag har fel i min tro att P är avliden och det i och runt Hallsberg.
Om han hade varit på McDonalds i Köping hade polisen nu vaskat fram en övervakningsbild därifrån,
Idagens moderna samhälle är det omöjligt att hålla sig gömd så pass länge, om han inte sitter i skogen och trycker och inte visar sig.
Två veckor med samma kläder borde verkligen visa sig och han borde då verkligen vara typen som
man skulle lägga märke till, smutsig och dan...
Som sagt hoppas jag har fel, men tror han är avlideN.
De flesta i Facebook gruppen hitta Patrik verkar förutsätta att han lever,
både i Köping, Kungsör och bland annat Allingsås, senaste kommentaren har han setts i Linköping.
Inga pengar och finns på varenda löpsedel men kan ändå ta sig runt rätt fritt i landet, märkligt.
Sen är det mycket farligt att gå runt med en psykos ( föräldrarnas teori)
i tre veckor för hjärnan,.. så frågan är om han verkligen skulle orka promenera över hela
Sverige som folk påstår sig...
Förlåt om någon redan skrivit samma saker, ej lusläst tråden.
På måndag 3 veckor försvunnen, bådar ej Gott.