Citat:
Ursprungligen postat av
Slottsherre
Så du kan slå fast redan nu att han "inte gjort något fel"?
Vi ska alltså sluta diskutera den frågan, för att du ligger steget före både FBI och Mueller?
Tagga ner lite. Du är nog inte den lämpligaste att kalla andra för stollar.

Varför skulle Trump säga att Trump är beredd att svära under ed att Comey och allt han har sagt är en lögn, jävligt dum sak att säga om det verkligen finns inspelningar som visar att Trump ljög. Att ljuga under ed är som du säkert förstår ett brott och kommer leda till Trumps fängelsedom.
Jag förstår inte hur du kopplar det, såhär ser jag hela saken;
Comey ljög under ed att Trump, likt någon maffia boss hade ett "lojalitets möte" med Comey där Comey sa ifrån och Comey påstår han har inspelningar på detta. Väldigt viktigt att du förstår denna lilla detalj, Comey påstod detta UNDER ED.
Imorse under en press träff sa Trump, inför hela världens medier att han (President Trump) är villig att vittna om detta UNDER ED. Att det Comey hävdar är en lögn, han är villig att riskera allt för att göra detta, UNDER ED.
Pressträffen;
https://www.youtube.com/watch?v=yrdkOXeTFw0
Nu undrar ju jag hur du kopplar detta, för.. har man läst på lite om fallet så är det ganska uppenbart att Comey sitter riktigt riktigt ordentligt i skiten här. Han utmanade Trump till ett chicken race och Trump tackade ja och synade Comeys bluff.