2017-06-07, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av staind
Jag sitter på den senaste versionen 7.0. Uppdaterade precis för några timmar sen och problemen började då. Vilken version sitter du på?

Sitter på 6.5.2 och då fungerar det
2017-06-07, 21:37
Medlem
stainds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jikad
Sitter på 6.5.2 och då fungerar det

Hm, ok får väl testa att nedgradera då.
2017-06-08, 14:15
Medlem
Softers avatar
Någon som haft problem med QualitySwe på senare tid? Beställde vaket av honom i torsdags förmiddag men ännu inte ett spår av paketet. Och det har gått till autosläpp så att inleda konflikt känns uteslutet?
2017-06-08, 18:42
Medlem
FeedMyInfections avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Softer
Någon som haft problem med QualitySwe på senare tid? Beställde vaket av honom i torsdags förmiddag men ännu inte ett spår av paketet. Och det har gått till autosläpp så att inleda konflikt känns uteslutet?

Personligen har jag haft problem med varenda leverans från olika säljare senaste veckorna.

Anar att postnord är boven.
2017-06-08, 22:24
Medlem
rhymenoceross avatar
Okej, allt löste sig med Aftonbladet.

Synd att deras produkt krympte så mycket under torkningen. Men detta är antingen en ny RC eller det starkaste amfetaminet jag någonsin har provat. Började med två 50mg-linor, men efter första så kändes det "annorlunda" än tjack jag är van vid.

Det är liksom helt "rent". Oroade mig för att det var en RC ett tag, men polaren var precis här och intygade att det är amfetamin. Fast obankat, om ni är med. Det är så sjukt, jävla starkt att det borde ligga i en kategori för sig. Fattar inte hur typ 50mg av detta känns starkare än typ det dubbla när man köper från andra.

God kommunikation med säljaren. Men vet inte riktigt hur jag ska dosera ut detta. Det slår så sjukt jävla hårt på en gång. Detta är den tjugonde eller trettionde gången jag beställer amfetamin i mitt liv. Är van vid 50mg-lina, efter lina, efter lina.. men med detta så undrar jag nästan om de kanske borde var liiite tydligare med dess potens. Som en helt annan drog alltså. Vet fan inte hur detta har kommit till.... detta ska sparas. lol

Var skeptisk först... men detta är en mycket bra säljare. Och som också säljer produkter som är helt fucking åt helvetes potenta.
2017-06-09, 12:07
Medlem
Vet ni någon shop som säljer Xanor 2mg stavar? Jag har bara testat flugsvamp på darknet än så länge men har hört att det finns andra. Någon som vet vart jag hittar dessa eller kan rekommendera någon?
2017-06-09, 14:22
Medlem
FeedMyInfections avatar
Tummen upp för TjackWerner!

Härlig kvalite för priset, blir nog inget köp hos andra något mer, har redan testat:

Alliansen (Var riktigt go, men dyrt samt så föredrog jag TWs)

Julfabriken (Latjo jävla RC? Kickade as gött, men domningar i tummarna ungefär en vecka i efterhand)

TheCoffeShop (Riktigt bra, torrt som fan, testade när han hade öppningspriser, var suveränt. Men föredrar paste ifall jag vill bomba)

Sheriffen (Njaaa)
2017-06-09, 14:27
Medlem
Ang. Jokern som kag antar ni syftar på säljaren på flugsvamp. Hans Stilnoct är helt verkningslösa. Vet hur effekten känns. Dragit i mig 30 mg på tom mage utan att känna Någonting, inga biverkningar ens. Sockerpiller känns det som...
2017-06-09, 14:35
Medlem
FeedMyInfections avatar
Frågat tidigare, men fick inget svar så testar igen.

LaLaLand?

Någon som har erfarenhet med denna säljare?
2017-06-09, 16:31
Medlem
UseMes avatar
bästa laddet på fs nu? (förutom mandarins)
2017-06-10, 13:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TorrFlamingo
Ja, en anledning till att vilja ha 2c-b framför 2C-T-7 kan ju vara att man inte vill... DÖ?

Många dödsfall på 2C-T-7.
2-3 stycken. Svårt att jämföra med något annat eftersom jag inte tror det finns något statistiskt underlag för hur många som använt just 2C-T-7, men personligen känner jag mig väldigt säker. Men jag är inte här för att göra reklam eller propsa för något, jag skrev bara ner mina tankar.

Citat:
Ursprungligen postat av Brottinator
Och mephedrone är bättre än mdma, kola och tjack tillsammans, men nej tack!
Är det? Vet inte om du är sarkastisk eller inte. Men du gör som du vill.
2017-06-10, 13:50
Medlem
Brottinators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yxmord
2-3 stycken. Svårt att jämföra med något annat eftersom jag inte tror det finns något statistiskt underlag för hur många som använt just 2C-T-7, men personligen känner jag mig väldigt säker. Men jag är inte här för att göra reklam eller propsa för något, jag skrev bara ner mina tankar.

Är det? Vet inte om du är sarkastisk eller inte. Men du gör som du vill.

Ja det är helt klart den mest maxade cs'n jag testat iaf. Jag menade att jag inte är intresserad av rc's.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in