"Det var inte ------ som mördade min pappa. Det var drogerna som skördade ytterligare
ett offer. Har du kollat knivingångarna och jämfört med kniven? "
https://tv.aftonbladet.se/abtv/articles/218761
Det skulle rinna ut i sanden förhållandet med herr Rajabi och samtidigt skulle det ingås
giftermål med honom.
Hon bedyrar att hon älskar sin mamma. Som hon sagt följande om tidigare:
"Jag hoppas att hon dör, jag hoppas att hon tar livet av sig."
Det är ganska frekvent med självmotsägelser.
Till Norge skulle hon för att etablera företag i samma lukrativa bransch som hon inte för länge
sedan tvingades abrupt lämna hemma i gamla Svedala. Så hon blev ganska arg på kuppen.
Vem som sedan skulle fronta utåt som VD för den tilltänkta härligheten var det kanske
inte så noga vem det blev. JM har visat att sånt är inte så viktigt att hålla reda på, bara någon
är det. Huvudsaken är att kulorna ramlar in fort och många. 57 000 inbringar varje
söt liten pojke med flyktingstatus har vi fått lära oss. Grabbarna från Kabul och Teheran
ger plenty of money och har man tur och sexuell attraktionskraft nog så kan det bli lite
skoj i sänghalmen också som nån bonus på det hela. Jajamensan.
Johanna vet. En del andra svenska kvinnor i den bransch man kan vandra över lik för att få
vara delaktig i vet också. Senast var det väl någon "incident" i självaste fucking Åmål som
fått viss uppmärksamhet.
Nåväl, det där med företagsetablering i Norge tillsammans med mannen som mördade hennes
pappa på hennes order ska man nog inte ta alltför allvarligt på.
De var nog nåt annat vederbörande hade i tankarna när Trondheim förärades ett besök om
än inte ett långvarigt sådant direkt. Farbror Blå var nämligen oförsynt nog att komma och
störa mitt i allt. Just som man lade fram det så fint och övertygande om "det svåra livet"
och så mycket bättre det vore att komma ifrån alltihop medelst en välfylld spruta i armen.
Innehållet var det inga problem med att anskaffa, lovade en 42-årig kvinna, van vid att
få som hon ville och här kan det bestämt misstänkas att ett farligt vittne ville hon bli kvitt
för evigt.
Och två små barn förskonades alls icke från att behöva lyssna till allt det här.
Ur ett "barnperspektiv" kanske inte så lämpligt.
Det blev inte att slå sig ner i grannlandet Norge, men det är väl inte så illa borta i Frövi heller
där Hinsan ligger...
Ann-Sofie Sannemalm:
Åklagaren: Har du haft några hälsoproblem de senaste åren?
- Nej.
Ja, men stroken då? Glömdes den bort alldeles?
Nä, visst, ja, den passerade ju bara förbi som hastigast, räknas ju inte då förstås...
https://www.svt.se/nyheter/live/rattegang-i-arbogafallet