2017-06-08, 10:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CentroX
han spelar inte ens för Sverige längre. Han är gammal och skadad.

Inte skrevs det 10 artiklar om dagen om Peter Forsberg eller Tomas Brolin. Så jävla less på karln.

Jämföra Zlatan med Forsberg och Brolin, den va kul , haha

We love you Zlatan
Citera
2017-06-08, 11:00
Medlem
RobinFromHoods avatar
Citat:

Inte skrevs det 10 artiklar om dagen om Peter Forsberg eller Tomas Brolin. Så jävla less på karln.
Det hör väl till allmänbildningen att veta vilken tandkräm han använder och skostorlek Zlatan har?
Citera
2017-06-08, 11:22
Medlem
Marquesos avatar
Citat:

Att det skrivs mer om Zlatan handlar givetvis om att klickhetsen hos media har kommit på senare år plus att han fortfarande är Sveriges största idrottsstjärna, det är att förvänta sig att sporttidningarna skriver om dessa. I Norge följer man Björgen och Carlsen slaviskt. Jag är tämligen säker på att Ronaldo och Messi får hyfsat utrymme i sina länders sportmagasin.

Expressen och Aftonbladet skiter fullständigt i hur det går på planen eller om Zlatan ö.h.t. är på planen så länge folk är intresserade, vilket många är.
Citera
2017-06-08, 12:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iggegbg
Jämföra Zlatan med Forsberg och Brolin, den va kul , haha

We love you Zlatan
Peter Forsberg var alltid bra när det gällde för sverige. Zlatan är en sopa när det gäller. Sämst i champions league, 0 vm mål för sverige och usel när det drog ihop sig i em.

Ja ser Peter Forsberg som bra mkt större.

Tomas brolin var mkt bra i två VM turneringar, givetvis är han större än zlatan också. 1994 kom han med i världslaget, nånting som Zlatan inte ens var nära med.
Senast redigerad av CentroX 2017-06-08 kl. 12:50.
Citera
2017-06-08, 16:47
Medlem
Man United säger nej till förlängning (orkar inte länka. Det står ändå i alla tidningar). Är inte det en rätt trist avslutning på karriären? Varför meddelade han inte det själv när han blev skadad? Han hade då varit usel de fem eller tio senaste matcherna och borde förstått att de inte ville ha honom kvar.
Citera
2017-06-08, 18:32
Medlem
popparens avatar
Citat:
Peter Forsberg var alltid bra när det gällde för sverige. Zlatan är en sopa när det gäller. Sämst i champions league, 0 vm mål för sverige och usel när det drog ihop sig i em.

Tomas brolin var mkt bra i två VM turneringar, givetvis är han större än zlatan också. 1994 kom han med i världslaget, nånting som Zlatan inte ens var nära med.

Två olika sporter, stor kvalitésskillnad mellan landslagen. Omöjligt och meningslöst att jämföra.

Förresten, jag läste ditt inlägg igen och jag vet inte ens varför jag ska lägga ner energi på det här... Du har naturligtvis rätt till din åsikt. Kör på.
Citera
2017-06-08, 18:38
Medlem
popparens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Friherr
Man United säger nej till förlängning (orkar inte länka. Det står ändå i alla tidningar). Är inte det en rätt trist avslutning på karriären? Varför meddelade han inte det själv när han blev skadad? Han hade då varit usel de fem eller tio senaste matcherna och borde förstått att de inte ville ha honom kvar.

Med dom anfallsalternativen Man U har nu så har jag svårt att tro att dom inte vill ha honom. Kanske avvaktar dom med att skriva på ett nytt kontrakt? Det finns egentligen ingen anledning för Man U att skriva på ett nytt kontrakt med honom just nu när han är skadad iaf, oavsett om dom vill ha honom sen eller inte. Men vi får se. Är inte så tvärsäker på att han kommer byta klubb bara.
Citera
2017-06-08, 20:26
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av popparen
Med dom anfallsalternativen Man U har nu så har jag svårt att tro att dom inte vill ha honom. Kanske avvaktar dom med att skriva på ett nytt kontrakt? Det finns egentligen ingen anledning för Man U att skriva på ett nytt kontrakt med honom just nu när han är skadad iaf, oavsett om dom vill ha honom sen eller inte. Men vi får se. Är inte så tvärsäker på att han kommer byta klubb bara.

Du begriper väl att United försöker köpa en ny anfallare? Det har ryktats om Morata, Belotti och Lukaku bland andra.
Citera
2017-06-08, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av popparen
Två olika sporter, stor kvalitésskillnad mellan landslagen. Omöjligt och meningslöst att jämföra.

Förresten, jag läste ditt inlägg igen och jag vet inte ens varför jag ska lägga ner energi på det här... Du har naturligtvis rätt till din åsikt. Kör på.
Brolin >>> zlatan
Citera
2017-06-08, 21:11
Medlem
Citat:
Brolin >>> zlatan
Mathias Ranegie >>> Brolin

När vi ändå håller på att lista. Ranegie har gjort mål i 3 allsvenska klubbar, alltså är han bättre än Brolin.
Citera
2017-06-08, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lettmjolk
Mathias Ranegie >>> Brolin

När vi ändå håller på att lista. Ranegie har gjort mål i 3 allsvenska klubbar, alltså är han bättre än Brolin.
Vad har världslaget i vm med allsvenskan att göra?
Citera
2017-06-08, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Du begriper väl att United försöker köpa en ny anfallare? Det har ryktats om Morata, Belotti och Lukaku bland andra.

Samtidigt ger man andra lag ett bra förhandlingsläge om de vet att deras anfallare är Uniteds viktigaste värvning(ar) under fönstret.

Kan dock tycka att både Zlatan och United hade mått bra av ett nytt, lägre avlönat, kontrakt.

Edit: Förlåt, febriga jag tänkte fel på något magiskt sätt. Zlatan är ju borta ett tag till, det där förhandlingsläget detta fönstret är således långt borta.

Citat:

Zlatan har varit med i olika Team of the Year vid ett par tillfällen (i UEFA-, olika klubblags- samt EM-sammanhang), som om det skulle vara extremt viktigt för någon med individuella priser.

Men som det skrivits, vissa borde man bara ignorera (även om det uppenbarligen blir för svårt ibland).
Senast redigerad av J.G.R 2017-06-08 kl. 22:14.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in