Detta har väl säkert redan avhandlats, men...
Citat:
Innan rättegången drar igång vill åklagare Johan Fahlander vill informera rätten om saker som har föranlett åtgärder i från åklagarmyndighetens sida.
- Vi granskar 42-åringens brev, hon har ju restriktioner, och i två brev har hon kommit med uppgifter och påstående om oss åklagare, framför allt om mig. Det görs gällande att jag har åberopat släktingar i förhöret - det är förstås en helt osann uppgift. Det är en allvarlig anklagelse i min myndighetsutövning.
https://www.svt.se/nyheter/live/rattegang-i-arbogafallet
Vad sjutton avses? Menar JM att åklagaren skulle ha blandat in sina släktingar i förundersökningen? Så dum är han förstås inte, då hade han ju lika gärna kunnat lämna walkover direkt. Verkar som Johanna anklagar på alla sätt möjliga och hoppas att någon gång kommer någon tro på något och då är det till hennes fördel. I själva verket är det ju tvärtom - har man anklagat alla för allt så har man ju kört sin egen trovärdighet i botten den dagen då man kommer med en anklagelse som verkligen stämmer.
Hennes dotter är mentalsjuk, Aki är narkoman, Göran pedofil, Anki egoist, Mohammed golare, Åklagaren jävig, ex-kollegan Lotta girig. Hon har även blivit utsatt för bedrägeri av If (hon sa faktiskt så i ett förhör).