Citat:
Ursprungligen postat av
Ghibellino
Va? Han refererar till det vänsterpack som spyr sitt hat över honom. Och det gör han helt rätt i.
Det är precis dessa grupper som avses när vi talar om "det goda hatet".
Pratar vi om den store skalden som själv en gång i tiden var allt vad göteborgsvänster innebär?
Jag håller inte hans tidigare åsikter emot honom men för att vara "författare", dvs att generera sin inkomst genom sin verbala förmåga, OCH känslig poet så borde väl texten vara MYCKET elegantare? Man kan göra en förödande poäng utan att tala till pöbeln på pöbelns vis (se tidigare nämnda skribenter i tråden).
Tyvärr har inte Marcus intelligensen till detta och sätter ist på sig offerkoftan för att folk sa något han inte höll med om.Han gick från att drömma om tranströmer till att förkroppsliga Stefan & Krister vilket jag dock förstår svider litegrann men It's all his own making Tyvärr...
Den goda kristna mannen och store skalden ska nog bara sitta ner i den där jävla båten och inte vara så förbannat uppmärksamhetstörstig. Men det vet ju du också (jag utgår självklart från att du faktiskt har kunskap i ämnet och inte bara är en av Marcus dickridaz)