2017-06-08, 01:51
Medlem
BarryHeros avatar
Älskar Jerry Seinfeld samt tv-serien Seinfeld, men hade det verkligen dödat honom att ge Kesha (amerikansk sångerska) en snabb kram?

https://www.youtube.com/watch?v=Q0_0aeIO2Sk

Jerry Seinfeld är för övrigt en av de rikaste skådespelarna i världen (kanske till och med den rikaste) och som 39-åring när Seinfeld var som störst dejtade han en 17-åring.
Senast redigerad av BarryHero 2017-06-08 kl. 01:59.
Citera
2017-06-08, 01:59
Medlem
Jo, såg också det klippet nyligen. (För ett par timmar sen). Jävligt roligt, när en brat som säkert fått som hon vill större delen av livet bli nekad och får ett raseriutbrott som ett litet barn.
Citera
2017-06-08, 02:09
Medlem
Zaedrewss avatar
Varför ska han nu veta vem hon är? Hans barn vet kanske det. Han är 63 och jag mycket yngre vet nu inte vad Kesha är känd för förutom att hon nu är känd för något.
Citera
2017-06-08, 02:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Varför ska han nu veta vem hon är? Hans barn vet kanske det. Han är 63 och jag mycket yngre vet nu inte vad Kesha är känd för förutom att hon nu är känd för något.

Tror hon är känd för musik, men vet inte riktigt vilken musik riktigt. Är runt 25 så måste ha gått mig förbi helt.
Citera
2017-06-08, 02:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BarryHero
Älskar Jerry Seinfeld samt tv-serien Seinfeld, men hade det verkligen dödat honom att ge Kesha (amerikansk sångerska) en snabb kram?

https://www.youtube.com/watch?v=Q0_0aeIO2Sk

Jerry Seinfeld är för övrigt en av de rikaste skådespelarna i världen (kanske till och med den rikaste) och som 39-åring när Seinfeld var som störst dejtade han en 17-åring.

Jag säger som JS: 'I dont know who that was'.🤔

Nog kunde han kanske 'ställt upp' på en kram men tror att han passar sig för att 'improvisera' framför kameran; gillar verkligen JS men tror att han är ett tvättäkta control-freak. Som grund för det antagandet har jag: inget.😶

Dejtade han en 17-åring; är inte 18 den (officiellt) lovliga åldern i Amerikat? Kanske olika mellan staterna.
Vem var hon (det var väl en hon&#128540? Så det blir lite skvaller av detta..

Edit: varför kan inte min korkade ipadda lyckas hantera smajlys inom parentes?👎
Senast redigerad av Rubar 2017-06-08 kl. 02:19.
Citera
2017-06-08, 02:16
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tomburkennz
Tror hon är känd för musik, men vet inte riktigt vilken musik riktigt. Är runt 25 så måste ha gått mig förbi helt.

Då är du avsevärt yngre. Fick googla. Hon var med som gästartist på Flo Ridas hitsingel "Right Round". Visste att hon var känd för något då man nu hört namnet. Men att Seinfeld skulle gjort det är nog för mycket begärt. Han kunde väl möjligen hanterat det bättre men han är lite av ett unikum och social närhet med kramar är liksom inte hans stil.
Citera
2017-06-08, 02:18
Medlem
BarryHeros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rubar
Dejtade han en 17-åring; är inte 18 den (officiellt) lovliga åldern i Amerikat? Kanske olika mellan staterna.
En 17-årig Shosanna: http://i.imgur.com/sX2AV9Q.jpg

Jerry nekade till att de dejtade ända fram tills hon fyllde 18.
Citera
2017-06-08, 02:18
Medlem
Kongruensbojds avatar
Ser rätt bra ut så här på äldre dagar. På 90-talet liknade Jerry Björn Borg med en död lämmel på huvet.

Sen är han väl inte typen som kramas. Det får man respektera.
Citera
2017-06-08, 02:24
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rubar
Jag säger som JS: 'I dont know who that was'.🤔

Nog kunde han kanske 'ställt upp' på en kram men tror att han passar sig för att 'improvisera' framför kameran; gillar verkligen JS men tror att han är ett tvättäkta control-freak. Som grund för det antagandet har jag: inget.😶

Edit: varför kan inte min korkade ipadda lyckas hantera smajlys inom parentes?👎

Mega sådant. Han kommer med citat som det är jobbigt att leva och har som svar att det är jobbigt att duscha varje morgon. Även om han nu visste vem hon var så passar det väl inte hans image då att varken veta eller då att krama personen.
Citera
2017-06-08, 02:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BarryHero
En 17-årig Shosanna: http://i.imgur.com/sX2AV9Q.jpg

Jerry nekade till att de dejtade ända fram tills hon fyllde 18.

Okej, tack f info. Bildtext: 'I dont think about the age issue, she doesnt, my friends dont' says Seinfeld.'
Ja money talks som man säger. Och pengar kan nog få en o annan att hålla tyst också, inte minst vänner..🤑

Hon såg ju inte tokig ut direkt. Och var hon inte hyfsat lik (en lite yngre) 'Elaine'?!😦
Citera
2017-06-08, 02:52
Medlem
Pirre77s avatar
Kesha vem?

Seinfeld är ju inte den som kramar okända oavsett vem som än försöker. Detta faktum gjorde han ju t.o.m. ett helt avsnitt om i tv-serien. Hade den där "Kesha" varit ett äkta fan borde hon ha vetat det.
Citera
2017-06-08, 03:54
Medlem
I slutet av 90-talet dejtade seinfeld bara de allra hetaste supermodellerna och stora tuttar om de inte var super så han har nog kramats en del.

Men seinfeldt är riktigt schysst, han försvarar sina komikerkolleger när de råkar dra ett dåligt skämt, som kathy griffin nu senast. '-Its only a bad joke'.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in