Citat:
Ett sådant bevis får du när jag vandrat fritt på Area51. Kravet du ställer på bevis måste vara rimliga.
Som jag skrev.. dessa missiler Iran visar upp är säkert 15-25 år gamla. Även så olika system man utvecklade för flygplan.. bomber och missiler etc. De kommer släppa filmerna när dessa testades i början av 90-talet.. vänta du..
Kravet på bevis ligger på den som kommer med påståendet som ska bevisas.
Ett sådant bevis får du när jag vandrat fritt på Area51. Kravet du ställer på bevis måste vara rimliga. Som jag skrev.. dessa missiler Iran visar upp är säkert 15-25 år gamla. Även så olika system man utvecklade för flygplan.. bomber och missiler etc. De kommer släppa filmerna när dessa testades i början av 90-talet.. vänta du..
Kravet på bevis för att motbevisa ett påstående existerar inte inom vetenskapliga sammanhang och bör heller inte göra det inom allmänna diskussioner.
Eftersom vi inte har sagt något om Area51 så behöver vi heller inte bevisa något om Area51. Du har däremot gjort en mängd påståenden om iransk förmåga, som du inte kan backa upp med bevis och istället kommer med allt mer löjliga påhittade förklaringar som bara visar att du inte har någon större koll på saker och ting.
Du hittar på lögner för att försöka backa upp lögner. Det finns ett ordspråk om att måla in sig själv i ett hörn som passar rätt bra....
Citat:
Så Iran har full observation av alla amerikanska baser men USA har ingen observation av iranska?Loool
Hur ska du flyga när dina baser är obseverade? Det är ganska löjlig invändning du kommer med. De luftvärn som finns i dessa områden är främst för att försvara just det området. Dina plan hinner inte ens lyfta innan Iran skjuter ner dessa. Förstår du inte? Du har mycket att komma undan innan du når fram dit.. Titta vart du har dina baser.. hämta en karta .. och så ska du anfalla genom att först ha någon form av buildup.
Du ska iväg med planet mot Iran och undkomma deras Early Warnings, luftvärn wow in i djupet
och ahaa där är målet och så förbi bergsområden, jag antar att du tänkt göra på natten också..
Det du skriver är fanatism och galenskap och med stor sannolikhet slår du sönder dina plan och baserna dessa lyfter ifrån..
Hur ska du flyga när dina baser är obseverade? Det är ganska löjlig invändning du kommer med. De luftvärn som finns i dessa områden är främst för att försvara just det området. Dina plan hinner inte ens lyfta innan Iran skjuter ner dessa. Förstår du inte? Du har mycket att komma undan innan du når fram dit.. Titta vart du har dina baser.. hämta en karta .. och så ska du anfalla genom att först ha någon form av buildup.
Du ska iväg med planet mot Iran och undkomma deras Early Warnings, luftvärn wow in i djupet
och ahaa där är målet och så förbi bergsområden, jag antar att du tänkt göra på natten också..Det du skriver är fanatism och galenskap och med stor sannolikhet slår du sönder dina plan och baserna dessa lyfter ifrån..
Det iranska luftvärnet är perfekt och kan skjuta ner alla hot men USAs luftvärn är icke-existerande?
Irans Early Warnings upptäcker allt och kontrar allt medans USAs Early Warnings inte finns?
Iran kan skjuta ner amerikanskt flyg innan de ens hunnit lyfta, men USA kan inte göra någonting för att skjuta ner iranska missiler eller flygplan?
Det löjliga här är att du inte ens nöjer dig med att påstå att Iran skulle ha samma förmåga som världens mäktigaste krigsmakt med tillgång till världens mest utvecklade militära teknologi, utan du påstår dessutom att Iran skulle ha bättre prylar och större förmåga....