2017-06-06, 12:21
Medlem
vindsus86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.J.Pilvikukka
Ifall hon låg död såpass länge att katterna börjat äta på henne kanske det var svårt att hitta adoptivhem.

Tror inte att katter börjar äta på sin ägare inom ett dygn efter dennes död.

Sen tror jag att det var minst en person här i tråden som sade att denne ville ta hand om dem. Om jag inte minns helt fel.
Citera
2017-06-06, 12:27
Medlem
A hade en pojkvän för några år sedan, jag minns inte hans namn. Han blev tydligen knepig i slutet, dom blev tillsammans igen och sen tog det slut.
Citera
2017-06-06, 12:37
Medlem
MettaFocks avatar
Han E.R ger mig dåliga vibbar på hans instagram. Verkar inte adlig precis.. han kanske säljer knark? Kan det vara någon koppling om BO glömt betala någon gammal skuld eller dylikt?
Citera
2017-06-06, 12:40
Medlem
Mr.J.Pilvikukkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vindsus86
Tror inte att katter börjar äta på sin ägare inom ett dygn efter dennes död.

Sen tror jag att det var minst en person här i tråden som sade att denne ville ta hand om dem. Om jag inte minns helt fel.

Min förra katt gjorde tappra försök ett par gånger när jag bara sov. Fan vad ont det gjorde, men jag saknar honom ändå.
Citera
2017-06-06, 12:41
Medlem
vindsus86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MettaFock
Han E.R ger mig dåliga vibbar på hans instagram. Verkar inte adlig precis.. han kanske säljer knark? Kan det vara någon koppling om BO glömt betala någon gammal skuld eller dylikt?

Ser du mer än de fyra bilder jag ser?
Citera
2017-06-06, 12:49
Medlem
MettaFocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vindsus86
Ser du mer än de fyra bilder jag ser?

Nä, men min fria tolkning är att hans ögon ser skumma ut (höga) och sen killar som lägger upp gymbilder på sig själv är allmänt whitetrashiga. Kebabpizza på det... (fördomsfull javisst )
Citera
2017-06-06, 12:55
Medlem
Citat:
Nä, men min fria tolkning är att hans ögon ser skumma ut (höga) och sen killar som lägger upp gymbilder på sig själv är allmänt whitetrashiga. Kebabpizza på det... (fördomsfull javisst )

Känner likadant..
Citera
2017-06-06, 13:07
Medlem
Citat:

Ja, han ser sannerligen ut som nån från Livets Hårda Skola med intressen som kebabpizza och kampen för att få säga negerboll. Men nu är även jag fördomsfull.

Men, vad har vi för källa på att det är han mer än ett pm? Nån som följer Ann*a på Instagram och kan kolla om han varit aktiv och tex kommenterat hennes bilder? Även om han har raderat henne så kan han ha missat något.
Citera
2017-06-06, 13:29
Medlem
Söker man på E.R på hitta.se så finner man två adresser. Den ena är Herrhagsgatan 19B (vilket är ett stenkast ifrån mitt hus) sen är den andra adressen Orretorp 669 91 i Deje dvs. Klarälvsgårdens ungdomshem (om jag inte är helt ute och cycklar).
Citera
2017-06-06, 13:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 55dollar
Ja, han ser sannerligen ut som nån från Livets Hårda Skola med intressen som kebabpizza och kampen för att få säga negerboll. Men nu är även jag fördomsfull.

Men, vad har vi för källa på att det är han mer än ett pm? Nån som följer Ann*a på Instagram och kan kolla om han varit aktiv och tex kommenterat hennes bilder? Även om han har raderat henne så kan han ha missat något.
Ingen av dom följer varann. Han har heller inte gillat eller kommenterat nåt. Däremot var det mycket hårda ord mm på hennes kroppskonto. Men inga namn jag lagt på minnet.
Citera
2017-06-06, 13:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Burkgurka
Det bor 13 personer på samma adress. Vissa har lägenhetsnummer och andra inte. De 3 som är utan behöver inte bo tillsammans, Mer troligt att de bor i en av lägenheterna tillsammans med några som har lägenhetsnummer registrerat.

Precis såhär är det, bor nära och att söka på samma adress ger flera olika personer som inte bor ihop.
Citera
2017-06-06, 13:32
Moderator
HusvagnSvenssons avatar
Rubrik justerad // Mod
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in