Citat:
Ursprungligen postat av
BecaHa
Hello guys! Innan jag go bananas på min kran tänkte bara stämma av lite (så jag inte gör bort mig).
Köpt ett parti green tops (Norditropin) som jag började med förra veckan. Körde 1,5 IU dagligen första veckan kände lite svagt huvudvärk och mindre tryck runt ögonen, nu är jag inne på andra veckan och ökat dosen till 3 IU känner att lederna börja knäcka lite mer än vanligt vaknade dessutom upp i morse med avdomnad vänster arm.
Trots alla indikationer på att HGH så vill jag 100% veta att det är äkta skit och ingen jävla Placebo effekt jag upplever eller eventuellt att det är någon peptid som imiterar HGH?
Kunde ändå inte låta bli att gå lämna blodprov hos labbet (bor utomlands), tog 3 IU runt klockan 8a på morgonen och lämnade fastande prov runt kl 11. Får idag tillbaka svar med ett resultat 0.09 ng/mL (!) finns det risk för att jag utfört provet på fel sätt eller är det 100% skit jag sprutar i mig??? Har tillgång till ett medicinlabb kan utföra alla typer av prover som behövs för att veta!
Finns det någon annan metod för att fastställa om det är fake lr real deal? Ska jag ta o spruta i mig 10iu o se om jag får "Karpaltunnelsyndrom" om det nu skulle bevisa något?
Hej vännen!
Det enda sättet mig veterligen att hundra procent försäkra sig om att grejerna är legit är att vittna uttag från ett legitimt ställe, säg svenskt apotek.
Man kan ju även mäta sitt IGF-1 baseline och sedan jämföra med kurvan på en behandling med GH. Dock är det ju svårt å veta exakt vilka värden en viss dos GH ger då det är någorlunda individuellt hur pass mycket IGF en lever kan utsöndra (även om samtliga når ett max någonstans kring en dos motsvarande 4-5iu GH ed).
Sen har du ju, som du själv påpekade, faktumet att det finns härmapor som till exempel somatrem som är en analog av GH, eller olika analoger av GHRP's, som man skall passa sig för.
Så enligt mina erfarenheter och kunskaper så är det enda som ger mig ro i själen när jag spikar mitt GH att veta att pennorna är uthämtade från Svenskt apotek via legit recept.
Mvh,
-Alfred