2017-06-05, 14:51
Medlem
Baborskas avatar
Citat:
"Vet inte.
- Gissning?
- Många. Alla som har varit hemma hos mig har haft tillgång till kortet"

Knepig förklaring av en mkt knepig individ!!
ALLA som varit hemma hos mig har då aldrigt fått tillgång till mitt bankkort!!
Eller så är det jag som är knepig eftersom jag inte tillåter alla besökare få ta del av mitt kort 😨
Citera
2017-06-05, 14:51
Bannlyst
Att åkl orkar tjata om dessa pengar om och om när dom ingen vart kpommer. dom har annat som borde vara viktigare att fokusera på men nej det är endast en påhittad motivbild som man har mot henne, Inget mer och det räcker ingendtans.
Citera
2017-06-05, 14:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 6nysningar
Hon har bevisat att åkl "köpt" hans erkännande. Det är längesen jag påtalat det att dessa förhör är nåt i hästväg. Borde inte accepteras och det vet nu domaren att hunden köptes. Nej då hon får fran sin punch det är MR som inte lyckas annat än att han bara säger "det var innan erkännandet". På så vis fick bara hon saker sgada och inte han så visst ägde hon ut hunden.

Ja, den långa isoleringen och polisens envetna styrning mot ett utpekande av JM är inte snyggt. Milt uttryckt. Samtidigt talar mycket annat för hennes skuld och polisens beteende blir då mer förståeligt. De var av den uppfattningen att han ljög.

Sedan undrar jag vad mer man vet om "Örebroarens" rörelser. Hur väl är de utredda och vad finns i slasken? Hikes borde veta. Här krävs mer från henne.

Jag tycker att MR har svarat konsekvent i förhöret.
Citera
2017-06-05, 14:55
Medlem
Marie-Antoinettes avatar
Mycket pengaposter på runt 70.000 kr, var det inte också den summan som JJ "lånat ut" till JM och sedan fick tillbaka in på sitt konto, och sa inte JJ att det var vad det kostar att få någon undanröjd??

Om man nu läser lite mellan raderna....
Citera
2017-06-05, 14:56
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lasternassumma
Rätt att döda pappa?
Mitt under åklagarens förhör av JM om hennes ekonomi:

"42-åringen pratar nu om psykologi, om överjaget och underjaget. Att ingen annan skulle ha rätt att döda hennes pappa förutom hon."

Förlåt? Tror hon att det är så lätt att bli dömd till vård?

Tvåa...

Nu börjar det..
Antingen ska hon dra in på karma eller så är det dags för kryssning (men inte i Karibien).
Citera
2017-06-05, 14:56
Medlem
Smhfs avatar
Ann-Sofie Sannemalm svt
- Jag minns exakt hur det var när jag såg honom första gången. Jag stod i köket och när jag såg honom stod han och hängde i öppningen till matrummet. Han hade en snusnäsduk över håret. Han var väldigt söt. Jag trodde att han var 18 år.

hahahaahahahaa
Citera
2017-06-05, 14:57
Medlem
Intressant med alla banktransaktioner och alla familjemedlemmar som får "låna" Mj:s bankkort samt att de har bankkoden för att ta ut pengar.
Helt, helt crazy!
Citera
2017-06-05, 14:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Refraktor
Ja, den långa isoleringen och polisens envetna styrning mot ett utpekande av JM är inte snyggt. Milt uttryckt. Samtidigt talar mycket annat för hennes skuld och polisens beteende blir då mer förståeligt. De var av den uppfattningen att han ljög.

Sedan undrar jag vad mer man vet om "Örebroarens" rörelser. Hur väl är de utredda och vad finns i slasken? Hikes borde veta. Här krävs mer från henne.

Jag tycker att MR har svarat konsekvent i förhöret.
Hikes kommer till "örebroaren".Detta är bara början ännu. Om du med konsekvent menar "innan erkännandet" så är det mindra bra att sätta det på repeat när hon påpekade att det finns lögner även efter erkännandet. T o m domare rycker in och undrar varför han sagt än det ena än det andra.Finns ingen till att åkl köpt ett erkännande. Så jävla illa.
Citera
2017-06-05, 15:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Hahaha, men va säger hon?!
Nu kommer nog ordagrant ÖVERjaget in. Spännande.

"42-åringen pratar nu om psykologi, om överjaget och underjaget. Att ingen annan skulle ha rätt att döda hennes pappa förutom hon."

Citat:
Ursprungligen postat av lasternassumma
Rätt att döda pappa?
Mitt under åklagarens förhör av JM om hennes ekonomi:

Förlåt? Tror hon att det är så lätt att bli dömd till vård?

Alltså vad var det..🤔var det ett erkännande!?😲
Citera
2017-06-05, 15:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Hahaha, men va säger hon?!
Nu kommer nog ordagrant ÖVERjaget in. Spännande.

Hon glömde detet.
Slarvade hon med psykologin i skolan?
Citera
2017-06-05, 15:05
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rubar
Alltså vad var det..🤔var det ett erkännande!?😲
Hahaha, nä jag orkar inte mer:

"- Till och med min son har erbjudit sig att gifta sig någon. Kan man hjälpa en så är det mycket värt."
Citera
2017-06-05, 15:07
Medlem
- Han har fått en del av mitt hjärta, det kommer han alltid ha. Han sa ofta att han älskade mina små barn, de kallade honom för pappa.
Var du kär i honom?
- Ja, jag var faktiskt kär i honom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in