Citat:
Ursprungligen postat av
ggaassgasgas
Jag som är en neutral åskådare kan säga att det blev oavgjort. Djurgårdarna var tysta efter 1-3, medan ni var tysta efter 0-1. Fattar ärligt talat inte vart ni bajare fått att ni skulle vara överlägsna på läktaren? Ni har aldrig varit överlägsna segrare i något derby jag varit på (har gått på samtliga sedan 2015, och er bästa insats var i Cupderbyt 2016, och sämsta var mot aik samma år).
Precis raka motsatsen. Är ju difare och andra fans här som ska knäppa oss på näsan varje gång och snackar ner oss. Vi är dessutom extremt självkritiska på andra forum, och inte heller här skryter vi nämnvärt.
dif bäst vid bengalavbrott och uppvärmning, möjligen snäppet bättre innan 0-1. Paradoxalt nog tappade man efter 0-1 enligt mig. 1-1 och framåt såklart överkörning, men så ska det vara då vi får sånt psykologiskt övertag på alla plan.
För övrigt: så fruktansvärt jävla obegåvat och jinxriskning att dra Bright side med typ 10 mins kvar och bara 2-1! Hade kunnat bita oss själva i röven rätt rejält på der!