2017-06-04, 01:44
Medlem
Försöksdjurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swdrdz
Sergio Ramos, vilken äcklig lirare.. Synd om karln som nästan bröt foten när Cuadrado petade honom på axeln.. En skam för alla riktiga kaptener där ute i världen.
Verkligen. Vem faaaaan görs?
Citera
2017-06-04, 02:37
Medlem
Vad kommer man ihåg från den här upplagan? Att real bröt sviten.... tråkigt. Vad annars ska man minnas? Inget. Tråkig upplaga
Citera
2017-06-04, 08:21
Medlem
Cambijaos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swdrdz
Sergio Ramos, vilken äcklig lirare.. Synd om karln som nästan bröt foten när Cuadrado petade honom på axeln.. En skam för alla riktiga kaptener där ute i världen.
Ska du verkligen prata om sånt när du verkar gilla hockey?

Ramos var en gigant på planen igår. Higuian och Dybala blev helt uppkäkade av Ramos, helt otroligt bra han var. Ibland kan killen ha dålig tajming och komma alldeles hårt in i situationerna, men igår var allt helt lysande.

Vilken spelare och kapten, direkt fram på Mandz när han sparkade omkull Dani och bråkade.
Citera
2017-06-04, 09:30
Medlem
simonvps avatar
Vet inte om det här är rätt tråd för denna fråga, men har Real lirat med falsk nia ofta i år? Varken Ronaldo eller Benzema hade en central utgångsposition igår.

Sen lider man verkligen med Mandzukic. Snacka om att det där målet hamnade i skymundan nu.
Citera
2017-06-04, 11:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cambijao
Ska du verkligen prata om sånt när du verkar gilla hockey?

Ramos var en gigant på planen igår. Higuian och Dybala blev helt uppkäkade av Ramos, helt otroligt bra han var. Ibland kan killen ha dålig tajming och komma alldeles hårt in i situationerna, men igår var allt helt lysande.

Vilken spelare och kapten, direkt fram på Mandz när han sparkade omkull Dani och bråkade.

Patetisk är bara förnamnet på filmningen, och du din stackare försvarar cirkusen.
Dom tjänar stora summor på grund av fortsatt intresse av personer som dig, och därav dyker primadonnorna än mer av icke sportsliga skäl.

Har själv tröttnat på jippot eller snarare eländet, och att du ens nämner hockey i tråden är ett hån mot sport överlag.
Citera
2017-06-04, 11:48
Medlem
Cambijaos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gary-loomis
Patetisk är bara förnamnet på filmningen, och du din stackare försvarar cirkusen.
Dom tjänar stora summor på grund av fortsatt intresse av personer som dig, och därav dyker primadonnorna än mer av icke sportsliga skäl.

Har själv tröttnat på jippot eller snarare eländet, och att du ens nämner hockey i tråden är ett hån mot sport överlag.

Bra, själv har jag tröttnat på folk som kan ingenting om sport och valde därför att följa de hjärndödas sport: Hockey. Men de vill ändå komma in och kommentera fotbollens alla problem med sin tunnhåriga mjässa och ölkula till mage.

Så vänligen återgå till dina ryska filmare och svenska dopare så slipper jag läsa din idiotiska inlägg om fotboll.

Deal? Bra.
Citera
2017-06-04, 12:19
Medlem
cyberkalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cambijao
Bra, själv har jag tröttnat på folk som kan ingenting om sport och valde därför att följa de hjärndödas sport: Hockey. Men de vill ändå komma in och kommentera fotbollens alla problem med sin tunnhåriga mjässa och ölkula till mage.

Så vänligen återgå till dina ryska filmare och svenska dopare så slipper jag läsa din idiotiska inlägg om fotboll.

Deal? Bra.
Sjunk inte till min usla nivå du är bättre än så.

Ramos filmning var vidrig inget snack om saken.
Att han är en av världens bästa på sin position är en annan sak.
Citera
2017-06-04, 12:43
Medlem
asdfghjklzxcvbnms avatar
Finns det ens några bilder som visar på att det var en filmning? Man såg ju inte på tv bilderna igår om cuadrado faktiskt stämplade ramos eller inte. Har inte hittat något på youtube heller. Sen förstärker han såklart. Som alla spelare gör. Trist. Men påverkade ändå inte resultatet och känner verkligen ingen sympati för cuadrado. Har man sett juve spela förut vet man vilken äcklig filmare han är själv. Karma.
Citera
2017-06-04, 13:00
Medlem
Ferry31s avatar
Jag undrar fortfarande hur klasskillnaden kunde vara så enorm i andra halvlek. Juventus är ändå obesegrade genom turneringen och har vunnit alla sina utslagsmatcher med god marginal. Första halvlek igår är man jämna med Real om inte snäppet bättre. I andra kör dock Real över och även om de har lite tur med andra målet så hängde något i luften när Juve var så tillbakatryckta. Något stämde helt enkelt inte. Om det var luften som pös ur Juventus i halvtidsvilan eller ifall det helt enkelt var Real som växlade upp direkt i andra vet jag inte.

Hur som helst var resultatet inte orättvist. Real vinner årets CL rättvist. Jag sa efter kvartsfinalerna att Real och Bayerns möten avgjorde CL och det är något jag vidhåller. Det var en av de jämnaste matchserierna i årets slutspel och hade Bayern gått vidare där tror jag att de hade tagit hem det faktiskt.
Citera
2017-06-04, 13:02
Medlem
Captain.Johanssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asdfghjklzxcvbnm
Finns det ens några bilder som visar på att det var en filmning? Man såg ju inte på tv bilderna igår om cuadrado faktiskt stämplade ramos eller inte. Har inte hittat något på youtube heller. Sen förstärker han såklart. Som alla spelare gör. Trist. Men påverkade ändå inte resultatet och känner verkligen ingen sympati för cuadrado. Har man sett juve spela förut vet man vilken äcklig filmare han är själv. Karma.
Tyckte jag såg en video där han kliver på Ramos fot, såklart förstärker Ramos det vore dumt att inte göra det.
Cuadrado är ju en idiot.
https://m.youtube.com/watch?v=xUfuPGMhz94
Citera
2017-06-04, 13:20
Medlem
asdfghjklzxcvbnms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Captain.Johansson
Tyckte jag såg en video där han kliver på Ramos fot, såklart förstärker Ramos det vore dumt att inte göra det.
Cuadrado är ju en idiot.
https://m.youtube.com/watch?v=xUfuPGMhz94
Där ja tack. Där tycker jag iallafall att man ser klart och tydligt att cuadrado trampar på ramos. Och han vet mycket väl vad han gör. Inget fel med ett andra gult kort där. Ramos hade likväl kunnat få ett för sättet han förstärker på. Men som sagt inget som påverkade matchen.
Citera
2017-06-04, 14:07
Medlem
foool13s avatar
Yes han trampade honom på foten som jag sa, och inte så konstigt med ett andra gula för det.

https://twitter.com/BestofFootball8/status/871289707019239426?
http://www.givemesport.com/1069600-new-footage-suggests-sergio-ramos-did-not-cheat-for-juan-cuadrados-red-card

Ramos överdriver ju självklart dock.

Självklart medvetet från Cuadrado, och jävligt onödigt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in