2017-06-03, 02:14
Medlem
Silverstakes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av datapojken
Han hade familj med barn. Jag har familj och barn och pengar till att köpa prostituerade om jag vill ,gör jag det? nej.

Jag var fan i Amsterdam som 22åring med 500 000 kr på kontot, köpte jag horor och knark? nej... jag satt på hotellrummet och studerade matematik... för jag hade tjej.

Jag vill påstå mig vara en person som är kåt som fan.

Shit vilken rolig partner du låter som!
Citera
2017-06-03, 03:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sam.Boyd
Tycker han börjar likna O.J
Tror han kommer se ut som Cosby om några år. Samma intressen också.
Senast redigerad av gurkelurkan 2017-06-03 kl. 04:07.
Citera
2017-06-03, 08:29
Medlem
I forumet "Droger" är alla glada i det som får innehållet i skallen att snurra runt. Men på forumet "Kändisskavaller" är alla så himla duktiga, och önskar livet av någon som mår så psykiskt illa att han självmedicinerar. Jag tror inte ett dugg på att NI är så himla oskyldiga själva. NI kastar skit på andra, för att ERT eget skit skall synas mindre.
Tiger har gjort så mycket gott, haft så många fiender under hans karriär. När det nu går nedåt, självklart blir han ledsen, och spökena som alla har inom sig växer sig större. Söta svenska Elin gjorde en klassisk lyckad bimbohit. Inte hade hon blivit kär i honom om han jobbade som Jesper Parneviks trädgårsmästare. Hon såg lyxlivet i hans bankkonto. Jag klandrar inte Tiger att han föll för det. Men deras helt olika bakgrunder gör äktenskapet tomt, efter att den första tidens nyförälskelse lagt sig.
Hjälp Tiger ut ur detta. Eller är NI pöbeln som kommer som åskådare till offentliga avrättningar?
Citera
2017-06-03, 14:30
Medlem
AdamBombs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonas928
Hjälp Tiger ut ur detta. Eller är NI pöbeln som kommer som åskådare till offentliga avrättningar?
Visst ska vi hjälpa negromongoloiden. Men först börjar du, berätta på vilket sätt DU hjälper Tiger!?
Citera
2017-06-03, 15:50
Moderator
Tystnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Jag ställde en fråga?

Tiger hade ju tagit flera olika mediciner så inte ett dugg konstigt att han ser "luffig" ut. Men undrade varför det är så vanligt att personer som honom (amerikanska kändisar) får massa Vicodin utskrivet.

Beror nog på att USA inte har någon sjukvårdsförsäkring som Sverige har utan medicinen är väldigt dyr (om man inte har privat sjukförsäkring) Dom här personerna har råd betala dyrt för att ha en personlig doktor samt för medicinen.
Har svårt se en sådan läkare neka en rik kändispatient han har (som viktig inkomstkälla och prestige )om han begär få piller utskrivna.
Kolla M. Jacksson han hade ju rena Apoteket hemma!! plus egen läkare hela tiden, helsjukt ....
Citera
2017-06-03, 16:29
Medlem
Flashshits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wal1berg
Undrar hur mycket det blir per ligg?

Eller per meter?
Citera
2017-06-03, 17:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wal1berg
Undrar hur mycket det blir per ligg?

Känns väl rimligt att tro att de i vart fall kunllade 875 gånger så 1 mille för varje knull låter som en rimlig siffra.

TW var ju en hel del på resande fot under äktenskapet varför de knappast passerat 1000 skjut.
Citera
2017-06-03, 19:57
Medlem
nextdays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jongari
http://tv.aftonbladet.se/abtv/articles/218392
Hela videon.

https://www.liveleak.com/view?i=20b_1496384073
Citera
2017-06-03, 20:15
Medlem
TilleyHats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nextday
Hela videon.

https://www.liveleak.com/view?i=20b_1496384073

Märkligt att Aftonbladet tycker det är fritt fram att visa en sådan video. Skulle de visa en liknande video om det handlade om t.ex. Peter Forsberg eller Zlatan?

I övrigt önskar jag Tiger lägger ner golfkarriären omgående.
Citera
2017-06-05, 13:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TilleyHat
Märkligt att Aftonbladet tycker det är fritt fram att visa en sådan video. Skulle de visa en liknande video om det handlade om t.ex. Peter Forsberg eller Zlatan?

I övrigt önskar jag Tiger lägger ner golfkarriären omgående.

Snarare att han behöver vila i 1-2 år till och sluta sätta press på sig själv att prestera. Umgås med ungarna, vila kroppen. Golf kan han spela väl över 70 års åldern, varför stressa?
Citera
2017-06-10, 08:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AdamBomb
Visst ska vi hjälpa negromongoloiden. Men först börjar du, berätta på vilket sätt DU hjälper Tiger!?

Att inte piska upp en fientlig stämning, är att hjälpa. Att inte önska han huvud på ett fat.
Att uppträda hövligt och mänskligt. En superkändis som Tiger har det blåsigt på toppen. Vilka vänner är riktiga vänner, eller vill dom bara sola sig i glansen? För mig framstår det klart att han inte mår bra psykiskt. Att man då gör felaktiga saker är inte så konstigt.
En god vän fattar att när personen mår som sämst, behövs min vänskap som bäst.
Citera
2017-06-10, 13:19
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av datapojken
Snarare att han behöver vila i 1-2 år till och sluta sätta press på sig själv att prestera. Umgås med ungarna, vila kroppen. Golf kan han spela väl över 70 års åldern, varför stressa?

Jo acceptera att det nu är över. Sedan bara vara ett namn som är med då de nu vill som så många andra stora t.ex Nick Faldo som nu inte spelade vidare för att han eller nu omgivningen trodde han skulle kunna utmana längre. Det är väl lite tjusningen med golf att tidigare stjärnor är med långt upp i åldern.

Woods har väl dock inte kommit till det läget ännu utan det är vinnarskallen som råder ännu och då blir det väl hets då med operationer och annat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in