2017-05-31, 10:39
Medlem
0ldMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fredrikdenstore
Det är märkligt hur en människa kan rasa från en hyperrik beundransvärd golfspelare till ett vrak som Tiger verkar vara. Kommer han att hamna på en parksoffa till slut?
Det händer många idrottsstjärnor. De har satsat hela sitt liv på idrotten och när det tar slut har de inte mycket annat att göra så de börjar dricka och ta droger.
Citera
2017-05-31, 11:48
Medlem
Citat:
Det är märkligt hur en människa kan rasa från en hyperrik beundransvärd golfspelare till ett vrak som Tiger verkar vara. Kommer han att hamna på en parksoffa till slut?

Maka i så fall på dig.
Citera
2017-05-31, 16:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thaiman
Källa på detta tack. Steroider, knark? Har du en aning om vad som krävs för att komma dit där han har varit.
De luktar jante flera mil om dig tycker jag.
Att han är en kåtbock kan jag köpa, vem fan är inte det?

Han hade familj med barn. Jag har familj och barn och pengar till att köpa prostituerade om jag vill ,gör jag det? nej.

Jag var fan i Amsterdam som 22åring med 500 000 kr på kontot, köpte jag horor och knark? nej... jag satt på hotellrummet och studerade matematik... för jag hade tjej.

Jag vill påstå mig vara en person som är kåt som fan.
Citera
2017-05-31, 16:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av datapojken
Han hade familj med barn. Jag har familj och barn och pengar till att köpa prostituerade om jag vill ,gör jag det? nej.

Jag var fan i Amsterdam som 22åring med 500 000 kr på kontot, köpte jag horor och knark? nej... jag satt på hotellrummet och studerade matematik... för jag hade tjej.

Fast är du neger? Tror det har varit en avgörande faktor i det här fallet. Hade hans far också varit snedögd tror jag inte hans karriär tagit den här dippen.
Citera
2017-05-31, 18:15
Avstängd
IWannaBeAdoreds avatar
Är Vicodin typ som det vi i Sverige kallar citodon? Eller är det mer åt oxycontin-hållet?

Tycker man läser om kändisar i USA hela tiden som käkar Vicodin som godis och de verkar få hur mycket tabletter som helst utskrivet av läkarna.

Inte särskilt konstigt att han var trött och sluddrig mao.
Senast redigerad av IWannaBeAdored 2017-05-31 kl. 18:21.
Citera
2017-05-31, 19:46
Medlem
Reggie Hamonds avatar
Citat:

Så farligt är det inte. Han har så mycket pengar att det kommer han aldrig kunna förlora, Folk överdriver hans problem. Han åker alltså fast för rattfylla och nu är hela hans liv i kras?
Citera
2017-05-31, 19:55
Medlem
Reggie Hamonds avatar
Citat:

Vad har det med saken att göra hur du hanterar en liknande situation? Massor med rika män är konstant otrogna och går till prostituerade så det är ju inte särskilt unikt för Tiger Woods. Ända skillnaden är att han är en enormt stor stjärna och minsta lilla misstag och det blir rubriker världen över.
Citera
2017-05-31, 20:09
Medlem
mrtowlies avatar
Citat:

Men snälla någon. Prova 5.000.000.000 kr på kontot i stället och tillgång till exakt all lyx planeten kan erbjuda i stället för 400-kronors horor i red light district som du så fint avböjde. Klart man blir uttråkad. Det finns en anledning till att dessa människor tar droger och knullar de vackraste (och dyraste) hororna som existerar - för att de kan och söker kickar i en värld som helt slutat ge dem mystik då alla dörrar redan står på vid gavel.
Senast redigerad av mrtowlie 2017-05-31 kl. 20:14.
Citera
2017-05-31, 20:41
Medlem
Eustaches avatar
Blir Oprah i höst!
Citera
2017-05-31, 23:02
Medlem
Kung-Caligulas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thaiman
Källa på detta tack. Steroider, knark? Har du en aning om vad som krävs för att komma dit där han har varit.
De luktar jante flera mil om dig tycker jag.
Att han är en kåtbock kan jag köpa, vem fan är inte det?

Det luktar naiv blåögd svenne om dig. Klart som korvspad att han tagit steroider pch allsköns hjälpmedel för golfen. Han har även opererat ögonen så,han ser bättre på långt håll har jag för mig.
Citera
2017-05-31, 23:26
Medlem
Jumalautas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Är Vicodin typ som det vi i Sverige kallar citodon? Eller är det mer åt oxycontin-hållet?

Tycker man läser om kändisar i USA hela tiden som käkar Vicodin som godis och de verkar få hur mycket tabletter som helst utskrivet av läkarna.

Inte särskilt konstigt att han var trött och sluddrig mao.
Citodon!? Skojar du? Kolla skicket på luffaren: http://ll-media.tmz.com/2017/05/30/0529-tiger-woods-mug-shot-2.jpg
Citera
2017-06-01, 01:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrtowlie
Men snälla någon. Prova 5.000.000.000 kr på kontot i stället och tillgång till exakt all lyx planeten kan erbjuda i stället för 400-kronors horor i red light district som du så fint avböjde. Klart man blir uttråkad. Det finns en anledning till att dessa människor tar droger och knullar de vackraste (och dyraste) hororna som existerar - för att de kan och söker kickar i en värld som helt slutat ge dem mystik då alla dörrar redan står på vid gavel.
Håller med fullständigt. Inte bara han utan det drösar av uttråkade kändisar som drogar ihjäl sig. Tror man måste ha någon form av morot som stimulans.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in