2017-05-24, 15:31
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av makan747
Finns det nånstans där man kan byta användarnamn kanske?

Nej.

Från FAQ:

Citat:
Q: Hur gör jag för att byta användarnamn?
A: Det går inte. Du kan registrera ett nytt konto, men var vaksam på regel 1.07
Citera
2017-05-29, 12:04
Medlem
inkognytos avatar
Med den senaste uppdateringen är det betydligt svårare att söka på Flashback. Innan kunde man filtrera sökningen inom rubriker och undertrådar till dessa men nu kan jag inte hitta den funktionen längre. Saknar detta då man kunde undvika att posta något som någon annan redan skrivit.
Citera
2017-05-29, 12:07
Medlem
Jag prenumererar på (FB) Den stora förolämpningstråden (Ver.2.0) Varför står det "av av avavav" i ämnesraden i mina prenumerationer till den tråden, men det syns inte i Nya inlägg?
Citera
2017-05-29, 13:06
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av inkognyto
Med den senaste uppdateringen är det betydligt svårare att söka på Flashback. Innan kunde man filtrera sökningen inom rubriker och undertrådar till dessa men nu kan jag inte hitta den funktionen längre. Saknar detta då man kunde undvika att posta något som någon annan redan skrivit.

Under nedåtpilen i sökrutan kommer du åt alla alternativ.
Citera
2017-05-29, 17:49
Medlem
Hur startar jag nytt ämne?? Kan inte göra något alls
Citera
2017-05-29, 17:56
Moderator
Tinuviels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Visby2017
Hur startar jag nytt ämne?? Kan inte göra något alls
Välj rätt forumdel och tryck på "nytt ämne". Du hittar den knappen högt upp och längst ned till vänster på sidan.
Citera
2017-05-29, 18:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tinuviel
Välj rätt forumdel och tryck på "nytt ämne". Du hittar den knappen högt upp och längst ned till vänster på sidan.

Hittar ändå inte det. Söker på Visby kommer in på Visby sidan men hittar inte så jag kan lägga in nytt ämne.
Citera
2017-05-29, 18:08
Moderator
Tinuviels avatar
Citat:
Hittar ändå inte det. Söker på Visby kommer in på Visby sidan men hittar inte så jag kan lägga in nytt ämne.
Söker på "Visby"? Jag förstår inte. Vilken forumdel vill du posta i? När du väl placerat dig i den forumdelen ska du kunna starta en tråd på det vis jag bekriver.
Citera
2017-05-29, 18:10
Medlem
Citat:
Söker på "Visby"? Jag förstår inte. Vilken forumdel vill du posta i? När du väl placerat dig i den forumdelen ska du kunna starta en tråd på det vis jag bekriver.

Jag hade tänkt lägga ut detta http://www.helagotland.se/blaljus/vapen-avlossades-pa-grabo-i-natt-14063754.aspx Men jag kan inte starta ny tråd eller något.
Citera
2017-05-29, 18:15
Moderator
Tinuviels avatar
Citat:
Jag hade tänkt lägga ut detta http://www.helagotland.se/blaljus/vapen-avlossades-pa-grabo-i-natt-14063754.aspx Men jag kan inte starta ny tråd eller något.
Jag kan inte läsa artikeln då den är bakom betalvägg men gissningsvis hör den hemma i (FB) Aktuella brott och kriminalfall eller (FB) Brott och brottsbekämpning

Gå till någon av dessa forumdelar och starta ditt ämne där.

Kom ihåg att du bör citera ur artikeln, men du får inte citera hela pga upphovsrätten (regel 1.02):
https://www.flashback.org/regler
Citera
2017-05-29, 18:19
Medlem
Citat:
Jag kan inte läsa artikeln då den är bakom betalvägg men gissningsvis hör den hemma i (FB) Aktuella brott och kriminalfall eller (FB) Brott och brottsbekämpning

Gå till någon av dessa forumdelar och starta ditt ämne där.

Kom ihåg att du bör citera ur artikeln, men du får inte citera hela pga upphovsrätten (regel 1.02):
https://www.flashback.org/regler

Jag vill ju ha in det hela i Visby där alla brott är i Visby.
Citera
2017-05-29, 18:23
Moderator
Tinuviels avatar
Citat:
Jag vill ju ha in det hela i Visby där alla brott är i Visby.
Det finns många trådar om Visby - jag kan inte hitta någon samlingstråd (om det nu är det du avser).

Ser i alla fall att du lyckats starta en tråd så det problemet är löst.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in