Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
Svara
  • 7
  • 8
2016-03-26, 00:18
  #85
Medlem
Vad är lösenordet till bloggen?
__________________
Senast redigerad av mermaidmafia 2016-03-26 kl. 00:21.
Citera
2016-03-28, 10:08
  #86
Medlem
4/5 kanyler, saknas bara mer text!
Citera
2016-03-30, 05:22
  #87
Medlem
Att få känna sig älskad av honom är så overkligt.
Jag är så glad att du o jag klickade hjärtat. Kärlek på gamla dagar slår allt!
Du o jag troble ❤️
Citera
2016-03-30, 12:12
  #88
Medlem
sstrebers avatar
Vad heter bloggen?

edit: såg nu.
__________________
Senast redigerad av sstreber 2016-03-30 kl. 12:30.
Citera
2017-04-14, 07:24
  #89
Medlem
Tr0bles avatar
Nu har jag äntligen kommit ur detta skitliv. Det var substitutions behandling som verkade vara det enda rätta.

Ni andra som också sitter i skiten, försök söka sub/metadon så fort ni kan. Det kommer komma en dag då ni vill skaffa fru/familj och då håller inte detta.

Jag kommer att fortsätta skriva om mitt liv med behandlingen och hoppas verkligen att jag kan få någon annan att välja samma väg.
Citera
2017-04-14, 08:13
  #90
Medlem
silbersteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tr0ble
Nu har jag äntligen kommit ur detta skitliv. Det var substitutions behandling som verkade vara det enda rätta.

Ni andra som också sitter i skiten, försök söka sub/metadon så fort ni kan. Det kommer komma en dag då ni vill skaffa fru/familj och då håller inte detta.

Jag kommer att fortsätta skriva om mitt liv med behandlingen och hoppas verkligen att jag kan få någon annan att välja samma väg.

Fantastiskt roligt att höra! Bra jobbat!
Citera
2017-04-21, 04:36
  #91
Medlem
floOris0nfajjas avatar
Kul att höra om dina framsteg. Du har verkligen skrivandets gåva. Ta vara på det och kämpa vidare.
Citera
2017-04-23, 20:17
  #92
Medlem
al-Faruqis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tr0ble
Nu har jag äntligen kommit ur detta skitliv. Det var substitutions behandling som verkade vara det enda rätta.

Ni andra som också sitter i skiten, försök söka sub/metadon så fort ni kan. Det kommer komma en dag då ni vill skaffa fru/familj och då håller inte detta.

Jag kommer att fortsätta skriva om mitt liv med behandlingen och hoppas verkligen att jag kan få någon annan att välja samma väg.
Härligt! Ska följa din blogg. Mvh
Citera
2017-06-02, 15:03
  #93
Medlem
ahwlhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Axis.bold.as.love
Ja, för sjutton! Skulle vara kul att få "lära känna dig".

Såg den här filmen och killen säger att han pröjsade 1500 kr per dag för sitt heroin 1979. Prisutvecklingen har ju stått still i 35 år på heroin! Jösses...https://www.youtube.com/watch?v=VDhaRu0u4Vo

Känner man verkligen bara av det i sekunder? Hur fan kan det vara så beroendeframkallande?
Citera
2023-01-07, 20:56
  #94
Medlem
Älskar det här inlägget, aldrig varit horse eller opiattorsk själv men brukar återkomma till den här tråden någon/några gånger per år!

Mvh
Citera
2023-01-12, 21:54
  #95
Medlem
Sprutdeares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anonymouzzz
Älskar det här inlägget, aldrig varit horse eller opiattorsk själv men brukar återkomma till den här tråden någon/några gånger per år!

Mvh

Det var väldigt bra skrivet! Hoppas inte personen är död
Citera
2023-01-28, 02:58
  #96
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sprutdeare
Det var väldigt bra skrivet! Hoppas inte personen är död
Han är inte död.
Har går på LARO och har metadon och klarar sig väldigt bra 👍
Citera
  • 7
  • 8

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback