2017-05-14, 18:12
Medlem
sajebiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Fast Bert är ett undantag. Det är inte många som har skaffat sig en så stor rikedom, och ändå fortsatt att se ut och vara som ett WT. Det kan eventuellt vara medvetet också: att folk ska ta honom som en av dem.

Nu kanske jag missuppfattar dig men det var inte Bert på kortet som avsågs när du citerade, utan det var den där feta bilhandlaren Leif-Ivan. Läste någonstans att han var av tattarsläkt, kan man vara WT då för övrigt?

Och angående Bert kan jag bara säga att han är Sveriges svar på Trump, skulle gärna se honom som statsminister (WT som jag är...).
Citera
2017-05-14, 18:34
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sajebis
Nu kanske jag missuppfattar dig men det var inte Bert på kortet som avsågs när du citerade, utan det var den där feta bilhandlaren Leif-Ivan. Läste någonstans att han var av tattarsläkt, kan man vara WT då för övrigt?

Och angående Bert kan jag bara säga att han är Sveriges svar på Trump, skulle gärna se honom som statsminister (WT som jag är...).

Aj då, jag kollade inte ens på bilden. Tog liksom för givet att det var Bert.

Ja, jag misstänker att det finns tattarblod här och där i våra WT... någonstans måste ju tattarna ha blivit av, när de försvann som etniskt avskild grupp.
Citera
2017-05-20, 17:36
Medlem
motyls avatar
Jag tycker att det är extremt WT att bete sig som mina grannar gör just nu gällande deras ungar. Rör sig om 2-3 familjer med 1-3 barn vardera i åldern 3-5 år.

Föräldrarna släpper ut ungarna på gården där de röjer runt ordentligt. Majoriteten av gångerna är föräldrarna kvar i lägenheten och barnen är ute utan vuxen. Kommunikationen (läs: vrål) sköter föräldrarna via balkongen. Och då menar jag inte situationer som skedde i det romantiska 50-60talet i Sverige där mamma ropar "det är maaat" utan mer i stil med "SLUTA NU TINDRA ANNARS FÅR DU KOMMA UPP JAG SKOJAR INTE HÅLL INTE PÅ" följt av hånfullt asgarv från ungarnas sida.

Gården är visserligen inhägnad men va-faan, grannar rör sig ut och in genom porten och jag har vid flera tillfällen fått mota bort deras ungar då de är nyfikna och gärna vill följa med ut på andra sidan. De har även upptäckt porttelefonen och haft mycket kul med att busringa på den, vilket har lett till att jag stänger av ljudet under dagtid.

Är föräldrarna närvarande (fysiskt) har de i regel en varmrökt cigg mellan fingrarna och näsan ner i telefonen. Istället för att lyfta på röven och vara delaktiga i barnens lek vrålar de ut diverse förmaningar.

"Jaja, så små barn går väl in för kvällen tidigt" tänkte jag men tji fick jag. Nu när det blir varmare och framförallt ljusare så tar de sällan in ungarna innan 21.00 på vardagar och ca 22.00 på helger.

Så, nu har jag fått vräka ur mig lite.
Citera
2017-05-20, 22:08
Medlem
Min granne som jag hatar är WT. Jag spelar hård rock och dricker öl. Ibland skriker/sjunger han med. Han säger "fan" mycket, och kanske svär mer än vanliga människor.
Citera
2017-05-22, 12:57
Medlem
Vet en som jag skulle klassa som WT. Hon närmar sig trettio, är överviktig och suger upp en cigarett i timmen.
Har en psykiskt svag och stressad hund hon sätter en blöja på för att den inte är rumsren.
Och hur skulle den kunna bli det när den nästan aldrig får gå ut och skiter inne? Psykiskt sjuk med borderline och ett par andra diagnoser jag inte vet om dom är påhittade eller inte då hon är en notorisk lögnare.

Manipulativ utav helvete och suger ut försäkringskassan. Har inte arbetat i hela sitt liv utom en praktikplats. Inte heller någon fullständig utbildning eftersom dom alla blivit avslutade i förhand.

Ex pojkvännerna jag känner till består av en transa som tycker om att klä upp sig till kvinna och gå runt med plast bröst. Väntar på att få genom gå en operation till kvinna här i Sverige trots han är utan svenskt medborgarskap.

Den andra en psykiskt instabil filur som super mycket och haft tidigare psykoser. Han verkar ju dock sund i jämförelse.

Om detta inte är WT så vet jag inte riktigt vad som är.
Senast redigerad av StupidMonkey 2017-05-22 kl. 12:59.
Citera
2017-05-22, 13:06
Medlem
Jofs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lubicorn
Min granne som jag hatar är WT. Han spelar hård rock och dricker öl. Ibland skriker/sjunger han med. Han säger "fan" mycket, och kanske svär mer än vanliga människor.

Har en sån granne med och till råga på allt är han SD-are.

(PS Jag rättade dit citat från Jag till Han i andra meningen. Antar att det det honom du talar om.)
Citera
2017-05-22, 14:01
Medlem
svampssons avatar
Det har sagts förut, tror t.o.m jag nämnt det men vad fan äre med WT's och reptiler? Reptiler och Max hamburgare.
Citera
2017-06-01, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svampsson
Det har sagts förut, tror t.o.m jag nämnt det men vad fan äre med WT's och reptiler? Reptiler och Max hamburgare.
Hos WT går väll MC före Max? Tar gärna med sina familjer dit för att trycka i sig fett.
Citera
2017-06-17, 16:08
Medlem
Adelaides avatar
Påsar hängande på dörrhandtag är ett stort WT-tecken.
Citera
2017-06-18, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SmutsigtSinne
Hos WT går väll MC före Max? Tar gärna med sina familjer dit för att trycka i sig fett.

Nja, Mcdonalds drar till sig alla samhällsklasser, eftersom det är ett stlle man går till när man behöver mat snabbt. Max, däremot, är en finrestaurang för WT. De väljer Max framför Mcdonalds för att visa att de har klass och inte alls är WT.
Citera
2017-06-18, 20:08
Medlem
miklons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av de.Montfort
https://youtu.be/M1JF66YbRrk

Definitionen av en wt familj.

Det var en rätt egen definition då måste jag säga. De ser ut att ha det rätt fint hemma och gör saker ihop med barnen, inte direkt vad jag skulle kalla WT.

Men hela den här tråden är ju urspårad sen länge, allt som är det minsta svennigt är tydligen WT. Äta på Max, hänga påsar på dörrhandtag, skaffa barn innan 25... Herregud.
Citera
2017-06-18, 20:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av IMBILDEN
Finns väl fler? Jan Guillou klär sig i illasittande kläder, flanellskjortor och röstar på kommunisterna...

KGB Janne är inte WT, utan är en överklass unge som har valt att bli kommunist, dessutom dömd för landsförräderi. Palme var också klassförrädare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in