Citat:
Ursprungligen postat av
6nysningar
Inget bra handlande alls av AM. Hon går bananas och borde fått en tillsägelse av domaren. Pressar en afghan med egna förhör om att få både förlåtelse och hela sanningen som hon anser dåren inte gett. Med andra ord så misskrediterar AM åk huvudvittne som aldrig förr.
Att hikes inte stoppar cirusen förstår jag till fullo, den gynnar endast försvaret. Låt tanten hålla på bara tänker hon medans åk senare i kulisserna försöker sitt bästa med att få mormor att lugna sig. Aldrig att dom lyckas utan denna mormor är något alldeles extra hon.

På ett negativt vis såklart.
Sådan mor sådan dotter, AM verkar mer ledsen över sina tänder än makens bortgång faktiskt. Som hon mal om denna tand.

Jo, alldeles utomordentligt agerat av en kvinna som med nöd och näppe överlevde
mordförsöket på henne. Hon läxade upp den där Hikes med besked minsann. Så ska de tas,
de där advokattyperna som vill låta brutala mördare/anstiftare gå fria.
Modern till den onda slynan uppvisar en beundransvärd styrka mitt i detta sannskyldiga
helvete dottern ställt till med. Hon kunde varit rent tillintetgjord och inte orkat delta.
Det hade varit fullt förståeligt i så fall.
Men hon är närvarande och förmår hålla sig samman. Hon står stark fast hon är sargad
för livet och har behövt uppleva något som ingen förälder ska behöva uppleva: att
ens egen avkomma önskar livet ur en. Hennes liv är slaget i spillror men hon uthärdar
och nu vill hon ha rättvisa skipad.
Den ytterligare mardrömssituationen att dottern som sett till så att maken grymt dödats
och hon själv nära på också strukit med skulle gå fri från sina onda gärningar
ska hon bara inte behöva få uppleva.
Händer det oerhörda så är det inte blott en mardröm för mamman
utan dessutom en rättsskandal utan dess like.
Dottern må ha lyckats dupera duktigt i sina dar men här ska det bara ta stopp.
Hon är nu blottad i all sin uselhet och ondska och har manipulerat färdigt.
Ps. Tändernas betydelse för en människa kan inte nog betonas. Har själv tvingats sätta
in tre titanimplantat så jag vet vad jag talar om. Och tusenlapparna bara ryker.